NonNews:Kubek najszybszy!: Różnice pomiędzy wersjami
M (zdanko tylko, potem przerobię) |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
Stało się. Robert starał się, jak mógł, by tak, jak przed rokiem, wypaść jak najlepiej i wygrał. |
Stało się. Robert starał się, jak mógł, by tak, jak przed rokiem, wypaść jak najlepiej i wygrał. |
||
I choć ekipa [[BMW Sauber |
I choć ekipa [[BMW Sauber]] mogła storpedować jego chęci na podium i dać je swojemu dojczlandzkiemu pobratymcy, to jednak wygrał. (Czyżby Niemcy znali już wynik z Klagenfurtu i zrobiło im się żal?) |
||
I choć Hamilton mógł pierdolnąć w jego samochód... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał. |
I choć Hamilton mógł na [[Pit Lane|PiT-Stopie]] pierdolnąć w jego [[samochód]]... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał. |
||
== Taktyka == |
== Taktyka == |
||
Kubica ma nie od dziś dobre udziały z załogą SafetyCar, jak i z maruderami. Kiedy Kubica nie miał szans na dogonienie liderów, któryś z cieniaków rozbijał swoją furmankę jak najdalej od pomocniczych dźwigów. Skutkowało to wyjazdem |
Kubica ma nie od dziś dobre udziały z załogą [[Safety Car|SafetyCar]], jak i z maruderami. Kiedy Kubica nie miał szans na dogonienie liderów, któryś z cieniaków rozbijał swoją furmankę jak najdalej od pomocniczych dźwigów. Skutkowało to wyjazdem zwalniacza bezpieczeństwa i utworzeniem cholernie nieuczciwego dla liderów wężyka startowego. Ale ci liderowie i tak się później skasowali, wiec fiu fiuuu i sru. |
||
No i pamiętaj: zawsze warto tankować dwa razy. |
No i pamiętaj młody mechaniku: zawsze warto tankować dwa razy. |
||
==Źródło== |
==Źródło== |
Wersja z 15:46, 9 cze 2008
9 czerwca 2008. Kubica zwycięzcą GP2008 Formuły 1 w Montrealu, choć złośliwi twierdzą, że prawdziwym zwycięzcą był SafetyCar.
Przebieg
Stało się. Robert starał się, jak mógł, by tak, jak przed rokiem, wypaść jak najlepiej i wygrał.
I choć ekipa BMW Sauber mogła storpedować jego chęci na podium i dać je swojemu dojczlandzkiemu pobratymcy, to jednak wygrał. (Czyżby Niemcy znali już wynik z Klagenfurtu i zrobiło im się żal?)
I choć Hamilton mógł na PiT-Stopie pierdolnąć w jego samochód... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał.
Taktyka
Kubica ma nie od dziś dobre udziały z załogą SafetyCar, jak i z maruderami. Kiedy Kubica nie miał szans na dogonienie liderów, któryś z cieniaków rozbijał swoją furmankę jak najdalej od pomocniczych dźwigów. Skutkowało to wyjazdem zwalniacza bezpieczeństwa i utworzeniem cholernie nieuczciwego dla liderów wężyka startowego. Ale ci liderowie i tak się później skasowali, wiec fiu fiuuu i sru.
No i pamiętaj młody mechaniku: zawsze warto tankować dwa razy.
Źródło
formula1.pl
- [1], 9 czerwca 2008.