Volkswagen Garbus: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.9.92.150. Autor wycofanej wersji to 83.27.46.185.) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
* 0 - 100 km/h – 15 lat |
* 0 - 100 km/h – 15 lat |
||
* V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki) |
* V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki) |
||
* droga hamowania z 100 km/h – |
* droga hamowania z 100 km/h – 80 [[metr|m]] |
||
* Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa |
* Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa |
||
* Średnie spalanie – 100litrów na 100km i wiadro |
* Średnie spalanie – 100litrów na 100km i wiadro |
Wersja z 22:09, 27 gru 2008
Garbus – samochód powstały na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Miał być wykonany przez Ferdynanda Kiepskiego, wówczas współpracujący z Mercedesem. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Kiepski wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma VW.
Dane techniczne
- Silnik – wodny 10 l v2, zasilanie gazem
- Moc maksymalna – 100 iKoni i 2 źrebiaki (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
- Moment obrotowy – 0,01 Mn
- Światła xenonowe (tylko w tedy gdy sie pomaluje szybke farbami plakatowymi na niebiesko)
- Wspomaganie kierownicy (gdy se nogą pomożesz)
- 0 - 100 km/h – 15 lat
- V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki)
- droga hamowania z 100 km/h – 80 m
- Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
- Średnie spalanie – 100litrów na 100km i wiadro
- W standardzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, silnik, 2 tony blach i komplet zdartych opon zimowych
- Dodatkowo za dopłatą dodatkowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemności 5 l
- Cena – 10 tys koron czeskich
- Napęd na koło zapasowe na gnojowice