MZK Słupsk: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 10: Linia 10:
* nie okazywać kontrolerowi biletu (nawet jeżeli go mamy i jest skasowany);
* nie okazywać kontrolerowi biletu (nawet jeżeli go mamy i jest skasowany);
* przy wychodzeniu z pojazdu pchać się na pasażerów usiłujących doń wejść;
* przy wychodzeniu z pojazdu pchać się na pasażerów usiłujących doń wejść;

==Tabor autobusowy==
*Scacanca (Scania) OmniCity-Wbrew nazwie nie ma nic wspólnego ze Szwecją ani zabawą. To ponury niskopodłogowy autobus budowany również w Zapyziałym Słupsku. Ma hiper automatyczną skrzynię biegów; krzywe zwieszenie, które pomaga wejść Moherom do środka oraz magiczne przyciski "stop", po których naciśnięciu w autobusie rozlega się hałas będący w stanie obudzić poległego rycerza z Bitwy pod Grunwaldem. Obsadzana jest na liniach, którymi podróżują ludzie bez poczucia humoru.

*Scacanca OmniLink-Doskonała odmiana wersji OmniCity napędzana Ludzkim Gazem Odbytowym zwanym oficjalnie Etanolem 95. Niezwykle ekologiczny pojazd. Autobusy te są obsadzane na liniach, którymi podróżują miłośnicy naturalnych woni zwani ekologami.

*Scacanca 112 WIIMA-Autobus starszy od Benedykta XVI i o.Tadeusza Rydzyka. Napędzany silnikiem żółwio-obrotowym 1,5 cylindrowym o mocy 22KM, dlatego rozwija przy tym zawrotną Vmax 25km/h. Po 129 latach eksploatacji MZK zdecydowało się na modernizację polegającą na wstawieniu sportowego tłumika, dzięki któremu nawet gołębie na dachach wieżowców tracą słuch. Autobus jet obsadzany na liniach dla studentów, którzy nawet nie wiedzą jak mają na imię.

*Scacanca Lahti 402-Autobus zbudowany przez szwedów współpracujących z Danią (Po bańce bimbru można zdziałać wiele).
do Słupska, pojazdy te trafiły z przemytu. W tym wehikule wewnątrz unosi się wspaniała woń spoconych pracowników fabryk (szczególnie latem) i oddechu amatorów czosnku i mocnych trunków.

*Solaris Urbino 15-Jak sama nazwa wskazuje autobus zbudowany przez kosmitów.Wygląda futurystycznie i jest napędzany silnikiem od statku kosmicznego marki UFO-Tronics.

*MANiek-niemiecki autobus niskopodłogowy, wożący kiedyś podopiecznych domu starców w Monachium. Silnik to kopia kosmicznego UFO-Tronics UT-1,03 z instrukcją w języku niemieckim, rosyjskim, serbsko-chorwackim, aramejskim, łacinie, węgierskim, szwedzkim, duńskim i góralskim. Te pojazdy są obsadzane na liniach, którymi nikt nie podróżuje.

*Jelcz M11-Wyścigowa wersja Ikarusa 260. Najszybszy autobus w MZK. Wyposażony jest jest w węgierski silnik RABA D-10 [czyt. żaba]. Od zera do sześćdziesiątki rozpędza się w 2,5 sekundy. Rozwija Vmax 1020 km/h. Jest nieszczelny, głośny i prosty w konstrukcji (w końcu to wyścigówka a nie jakiś autobus nie?). Żeby nacisnąć przycisk "stop" trzeba być koszykarzem, bo jest on umieszczony wysoko nad drzwiami. Za kierownicą tego potwora mogą usiąść tylko byli kierowcy F1, bądź młodzi zapaleńcy, którzy żyją dla brawurowej jazdy. Pojazd jest obsadzany na liniach, którymi podróżują amatorzy ulicznych wyścigów Autobus vs inni użytkownicy drogi lub namiętni gracze Need for Speed Underground 2.

*Jelcz PR110 (oraz 120MM, M121, PR110U)- Jelcz M11 w wersji limuzyna. Dlatego jak na limuzynę przystało jest nie wiele szybszy od Scacanki 112 WIIMA. Dla niepoznaki jest wyposażony w czarne nitro, czyli wypluwa oleiste mazuty z rury wydechowej w momencie wciśnięcia gazu przez kierowcę. Jest wyposażony w kopie silnika Leyland i przycisk Super High Stop Nad drzwiami (patrz Jelcz M11).

*IrisBus Citelis CNG-Autobus wybodowany w Kapenie, jako konkurencja dla scacanek. Niestsety jest to fatalna konstrukcja. Piszczy i trzeszczy podczas jazdy i przy zamykaniu drzwi wydaje donośny i irytujący dźwięk, który przyprawia o Epilepsję nawet pracowników SPATu czy GROMu. Krążą plotki, że nawet Swat ich się boi, a Talibowie planują zakup kilku sztuk takich autobusów. Jak na ekologiczny autobus przystało jest napędzany Ludzkim Gazem Odbytowym. Jeździ na liniach, którymi podróżują uczniowie Państwowej Szkoły Muzycznej.

*Neoplan Transliner-Ten autobus przyśnił się Einsteinowi w 1932 roku. Zbudowali go niemcy pod nadzorem słynnego fizyka. Z racji tego, iż autobus wygląda jak wizualizacja teorii wzgledności, został sprzedany do MZK, gdzie są używane na liniach Transvillage i Ustka village.

*Iveco-włoski pojazd zbudowany na ramie motoroweru Komar. Jest napędzany silnikem od włoskiego skutera Piaggio. Autobus jest obsadzany na liniach nocnych (można w nim spotkać wilkołaka lub małego głoda jak dobrze się przyjrzymy).


==Zobacz też==
==Zobacz też==

Wersja z 22:06, 27 lut 2009

MZK Słupsk to zakład niosący posłanie diabła i siejący postrach na drogach Pomorza. W dzień zajmuje się zwykłym rozwożeniem osób autobusami po miejscach, do których nikt nigdy wcześniej nie trafił, ale w nocy wykrada małe i duże dzieci śpiącym rodzicom, sprawiając im w ten sposób wielką przyjemność.

Sposób jazdy autobusem MZK

  • odczekać na przystanku 30 minut więcej niż wynikałoby to z rozkładu;
  • wejść do pojazdu po sygnale, aby rozdrażnić kierowcę;
  • spróbować skasować bilet w niedziałającym kasowniku;
  • złapać się mocno uchwytu, informują o tym specjalne nalepki;
  • naciskać przycisk "stop" przy każdym przystanku na żądanie, aby powiększyć opóźnienie;
  • zająć miejsce dla wózków dziecięcych i nie ustępować go dla matek z wózkami (nawet jeżeli w wózku jest dziecko, a nie worek ziemniaków lub inne zakupy);
  • pod żadnym pozorem nie ustępować miejsca staruszkom (trzymać się fotela zębami i nogami);
  • nie okazywać kontrolerowi biletu (nawet jeżeli go mamy i jest skasowany);
  • przy wychodzeniu z pojazdu pchać się na pasażerów usiłujących doń wejść;

Tabor autobusowy

  • Scacanca (Scania) OmniCity-Wbrew nazwie nie ma nic wspólnego ze Szwecją ani zabawą. To ponury niskopodłogowy autobus budowany również w Zapyziałym Słupsku. Ma hiper automatyczną skrzynię biegów; krzywe zwieszenie, które pomaga wejść Moherom do środka oraz magiczne przyciski "stop", po których naciśnięciu w autobusie rozlega się hałas będący w stanie obudzić poległego rycerza z Bitwy pod Grunwaldem. Obsadzana jest na liniach, którymi podróżują ludzie bez poczucia humoru.
  • Scacanca OmniLink-Doskonała odmiana wersji OmniCity napędzana Ludzkim Gazem Odbytowym zwanym oficjalnie Etanolem 95. Niezwykle ekologiczny pojazd. Autobusy te są obsadzane na liniach, którymi podróżują miłośnicy naturalnych woni zwani ekologami.
  • Scacanca 112 WIIMA-Autobus starszy od Benedykta XVI i o.Tadeusza Rydzyka. Napędzany silnikiem żółwio-obrotowym 1,5 cylindrowym o mocy 22KM, dlatego rozwija przy tym zawrotną Vmax 25km/h. Po 129 latach eksploatacji MZK zdecydowało się na modernizację polegającą na wstawieniu sportowego tłumika, dzięki któremu nawet gołębie na dachach wieżowców tracą słuch. Autobus jet obsadzany na liniach dla studentów, którzy nawet nie wiedzą jak mają na imię.
  • Scacanca Lahti 402-Autobus zbudowany przez szwedów współpracujących z Danią (Po bańce bimbru można zdziałać wiele).

do Słupska, pojazdy te trafiły z przemytu. W tym wehikule wewnątrz unosi się wspaniała woń spoconych pracowników fabryk (szczególnie latem) i oddechu amatorów czosnku i mocnych trunków.

  • Solaris Urbino 15-Jak sama nazwa wskazuje autobus zbudowany przez kosmitów.Wygląda futurystycznie i jest napędzany silnikiem od statku kosmicznego marki UFO-Tronics.
  • MANiek-niemiecki autobus niskopodłogowy, wożący kiedyś podopiecznych domu starców w Monachium. Silnik to kopia kosmicznego UFO-Tronics UT-1,03 z instrukcją w języku niemieckim, rosyjskim, serbsko-chorwackim, aramejskim, łacinie, węgierskim, szwedzkim, duńskim i góralskim. Te pojazdy są obsadzane na liniach, którymi nikt nie podróżuje.
  • Jelcz M11-Wyścigowa wersja Ikarusa 260. Najszybszy autobus w MZK. Wyposażony jest jest w węgierski silnik RABA D-10 [czyt. żaba]. Od zera do sześćdziesiątki rozpędza się w 2,5 sekundy. Rozwija Vmax 1020 km/h. Jest nieszczelny, głośny i prosty w konstrukcji (w końcu to wyścigówka a nie jakiś autobus nie?). Żeby nacisnąć przycisk "stop" trzeba być koszykarzem, bo jest on umieszczony wysoko nad drzwiami. Za kierownicą tego potwora mogą usiąść tylko byli kierowcy F1, bądź młodzi zapaleńcy, którzy żyją dla brawurowej jazdy. Pojazd jest obsadzany na liniach, którymi podróżują amatorzy ulicznych wyścigów Autobus vs inni użytkownicy drogi lub namiętni gracze Need for Speed Underground 2.
  • Jelcz PR110 (oraz 120MM, M121, PR110U)- Jelcz M11 w wersji limuzyna. Dlatego jak na limuzynę przystało jest nie wiele szybszy od Scacanki 112 WIIMA. Dla niepoznaki jest wyposażony w czarne nitro, czyli wypluwa oleiste mazuty z rury wydechowej w momencie wciśnięcia gazu przez kierowcę. Jest wyposażony w kopie silnika Leyland i przycisk Super High Stop Nad drzwiami (patrz Jelcz M11).
  • IrisBus Citelis CNG-Autobus wybodowany w Kapenie, jako konkurencja dla scacanek. Niestsety jest to fatalna konstrukcja. Piszczy i trzeszczy podczas jazdy i przy zamykaniu drzwi wydaje donośny i irytujący dźwięk, który przyprawia o Epilepsję nawet pracowników SPATu czy GROMu. Krążą plotki, że nawet Swat ich się boi, a Talibowie planują zakup kilku sztuk takich autobusów. Jak na ekologiczny autobus przystało jest napędzany Ludzkim Gazem Odbytowym. Jeździ na liniach, którymi podróżują uczniowie Państwowej Szkoły Muzycznej.
  • Neoplan Transliner-Ten autobus przyśnił się Einsteinowi w 1932 roku. Zbudowali go niemcy pod nadzorem słynnego fizyka. Z racji tego, iż autobus wygląda jak wizualizacja teorii wzgledności, został sprzedany do MZK, gdzie są używane na liniach Transvillage i Ustka village.
  • Iveco-włoski pojazd zbudowany na ramie motoroweru Komar. Jest napędzany silnikem od włoskiego skutera Piaggio. Autobus jest obsadzany na liniach nocnych (można w nim spotkać wilkołaka lub małego głoda jak dobrze się przyjrzymy).

Zobacz też

Szablon:Stubtrans