Trudne słowo: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 9: | Linia 9: | ||
[[Kategoria:Językoznawstwo]] |
[[Kategoria:Językoznawstwo]] |
||
przykładem |
przykładem nielogicznego zastosowania trudnego słowa jest ciąg słów: |
||
'''wyemancypowany ruski czajnik''' |
'''wyemancypowany ruski czajnik''' |
Wersja z 23:57, 19 mar 2009
Paradoksalnie i Empirycznie, Parekselans.
- Motorniczy Karol Krawczyk
Trudne słowo – wyraz często używany przez nauczycieli, ludzi w okularach i pijanych studentów. Nie ma on jako takiego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia krzyżówek. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną.
Nieznajomość znaczenia
Młodzież uważa za modne używanie trudnych słów. Niestety, najczęściej nie znają ich znaczenia. Dlatego w szkole często słyszy się teksty typu: „Czuję się tak ekwilybrystycznie!”, „Dlaczego jesteś tak diakrytyczny?” czy „Twoje infantylne zachowanie nie obliguje mnie do dalszej konwersacji z twoją osobą”. Jeżeli w wypowiedzi pisemnej jest zbyt wiele takich słów, najczęściej nie wiadomo, od której strony zacząć czytać.
przykładem nielogicznego zastosowania trudnego słowa jest ciąg słów: wyemancypowany ruski czajnik