ST44: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{youtube|<youtube width="200" height="200">P6z8vckJe58</youtube>|right|Ewidentny dowód na szatańskość ST44}} |
|||
'''ST44''' (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami". |
|||
== Cechy i funkcje == |
|||
Cechą charakterystyczną dla "gagara" jest przede wszystkim niezwykła wytrzymałość (to dot. także wszystkiego "Made in CCCP"). Zakopiesz go sto metrów pod ziemią, zostawisz na sto lat, wykopiesz go, a on będzie śmigał i śmigał. Dodatkowymi funkcjami ST44 są na przykład generowanie miniaturowego trzęsienia ziemi przez jego pokładowy wibrator typu 14D40 w obrębie stacji/szlaku na którym się znajduje, lub też spalanie ilości ropy równych zasobom Iraku. |
Cechą charakterystyczną dla "gagara" jest przede wszystkim niezwykła wytrzymałość (to dot. także wszystkiego "Made in CCCP"). Zakopiesz go sto metrów pod ziemią, zostawisz na sto lat, wykopiesz go, a on będzie śmigał i śmigał. Dodatkowymi funkcjami ST44 są na przykład generowanie miniaturowego trzęsienia ziemi przez jego pokładowy wibrator typu 14D40 w obrębie stacji/szlaku na którym się znajduje, lub też spalanie ilości ropy równych zasobom Iraku. |
||
== Jak uruchomić "gagara" == |
|||
*Walnij się w [[głowa|łeb]] (porządnie). |
|||
*Wejdź do loka. |
|||
*Wsadź jakiś kawałek złomu w jedną z wielu dziurek w pulpicie (takie nowatorskie radzieckie zabezpieczenie przed nieautoryzowanym uruchomieniem "gagara" - wiecie). |
|||
*Potem wsadź klucz nawrotnika (kolejny kawałek złomu, do sterowania kierunkiem ciapągu). |
|||
*Naciśnij guzik "igniszyn" (jeśli takiego nie ma, to skontaktuj się ze sprzedawcą). |
|||
*Poczujesz wspominane wcześniej trzęsienie ziemi. |
|||
*Przekręć nastawnik (kierownicę) w prawo. Nie ruszył? Idź do dyspozytora szopy po miotłę. |
|||
*Podstaw miotłę pod stycznik, jak coś nie tak z innym stycznikiem, to powtórz czynność z punktu wcześniej. |
|||
*Znowu przekręć nastawnik. Zardzewiał? No problem, man! Po prostu pi[[Grafika:Cenzura.png]]nij młotkiem w niego, a ruszy. Młotek musi być na wyposażeniu każdego "gagara" (jedyny pojazd trakcyjny, który da się naprawić młotkiem). |
|||
*Jedzie "gagarin" do przodu? OK, załóżmy, że tak. Zahamuj go teraz i poczekaj, aż dostaniesz sygnał S1 (względnie Sr1 lub Ms1). |
|||
*Miłej podróży. |
|||
⚫ | |||
== ST44 a Miłośnicy Kolei == |
|||
W Polsce "gagariny" są otaczane specjalną czcią. Przede wszystkim MK słuchający muzyki gitarowej (w szczególności [[AC/DC]] (czytaj "a-ce/de-ce") i [[Metallica|Metalliki]]) traktują je nadzwyczaj specjalnie. Podobno dlatego, że "gagarin" to po prostu nic innego jak jedna z wielu inkarnacji szatana na Ziemi. Zawsze przeraźliwie płaczą (czytaj: "wyją") gdy któryś "gagar" zostanie przerobiony na "kołomnę"/311D ("ale to jósz nie bendzie prafciwy gag-a-aaar"), lub nie daj Bóg (raczej nie daj szatan) zostanie zezłomowany. |
|||
⚫ | |||
{{stubtrans}} |
|||
[[kategoria:Kolejnictwo]] |
[[kategoria:Kolejnictwo]] |
Wersja z 10:56, 13 kwi 2009
Cechą charakterystyczną dla "gagara" jest przede wszystkim niezwykła wytrzymałość (to dot. także wszystkiego "Made in CCCP"). Zakopiesz go sto metrów pod ziemią, zostawisz na sto lat, wykopiesz go, a on będzie śmigał i śmigał. Dodatkowymi funkcjami ST44 są na przykład generowanie miniaturowego trzęsienia ziemi przez jego pokładowy wibrator typu 14D40 w obrębie stacji/szlaku na którym się znajduje, lub też spalanie ilości ropy równych zasobom Iraku.
Według gagarowców, wszystkie rumuny to siara, a jak lubisz ST43 to masz w ryj.