Fallout 1: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 22: | Linia 22: | ||
9.Zabijasz krowy i nie wiesz czemu ci nie lecą poziomy |
9.Zabijasz krowy i nie wiesz czemu ci nie lecą poziomy |
||
10.W aptece prosisz o stimpaki |
10.W aptece prosisz o stimpaki |
||
11.Kiedy widzisz |
11.Kiedy widzisz krowy mówisz: O! Braminy! |
||
12.Na bazarze prosisz o pancerz wspomagany |
12.Na bazarze prosisz o pancerz wspomagany |
||
13.Prosisz mnicha o wejście przed oblicze mistrza |
13.Prosisz mnicha o wejście przed oblicze mistrza |
||
Linia 33: | Linia 33: | ||
20.Idziesz, wrzeszczysz SZIFT! i biegniesz |
20.Idziesz, wrzeszczysz SZIFT! i biegniesz |
||
21.Pytasz w księgarni o "Spluwy i kulki" |
21.Pytasz w księgarni o "Spluwy i kulki" |
||
22.Kiedy autokomis, szukasz wiatrówki "Czerwony kapturek" |
22.Kiedy widzisz autokomis, szukasz wiatrówki "Czerwony kapturek" |
||
23.Nazywasz swojego psa "Ochłap" |
23.Nazywasz swojego psa "Ochłap" |
||
24.Na Los Angeles mówisz "Gruzy" |
24.Na Los Angeles mówisz "Gruzy" |
Wersja z 20:18, 12 kwi 2009
Fallout (ang. Po rządach Leppera) – gra komputerowa z gatunku cRPG (Rabuj, Pal i Gwałć) Wzorowana zapewne na zakazanej 90% krajów strasznie krwawej nawalance Mario.
Fabuła
Sterujemy niby-wybrańcem który musi znaleźć Hydroprocesor do destylacji wódki, bo w jego rodzinnej krypcie jest jej bardzo mało. Ciota którą sterujemy nie potrafi nic oprócz strzelania (szanse na trafienie = 0,00000000000000000000000000000000000000000000001%) i nawalania pinezką (noża by nie podniósł). W czasie przygód (na które mamy 150 dni) trzeba znaleźć wspomniany Wódkoprocesor. Gdy go znajdziemy okazuje się że bossem gry jest Mistrz, czyli odziany w zbroję (zarąbaną z muzeum) Papa smerf. Zmienił kolor on smerfów na zielony i karmił tylko sterydami. Smerfy nazwały się mutanty (na cześć braci Kaczyńskich) i postanowiły wszystkich zmutować.
Rozgrywka
Łazimy po zniszczonym świecie, strzelamy, handlujemy, odkrywamy, zabijamy, strzelamy i w końcu wysadzamy Papę smerfa po tym jak mu uświadamiamy ,że jego smerfy straciły płodność (serio, to nie jest żart).
Uzależnienie
Uzależniłeś się od Fallouta jeśli:
1.Mieszkasz w jaskini 2.Podróżujesz po mapie podróży 3.Dziwisz się ,że twój przyjaciel oskarża cię o kradzież 4.Dziwisz się ,że nie masz Pip-boya 5.Pytasz o hydroprocesor 6.Próbujesz płacić kapslami 7.Łazisz w niebieskiej piżamie z domalowanym numerem 13 8.Gdy bijesz się z kolegom to stajesz po 2 krokach i wrzeszczysz: KONIEC TURY!!! 9.Zabijasz krowy i nie wiesz czemu ci nie lecą poziomy 10.W aptece prosisz o stimpaki 11.Kiedy widzisz krowy mówisz: O! Braminy! 12.Na bazarze prosisz o pancerz wspomagany 13.Prosisz mnicha o wejście przed oblicze mistrza 14.Mówisz papieżowi ,że jego mutanci są bezpłodni, po czym uciekasz i czekasz na filmik 15.Oglądasz coś i czekasz na komentarz 16.Szukasz oczami opcji dialogowych 17.U nauczyciela prosisz o profity 18.Prosisz nauczyciela karate o lekcję i czekasz na czarny ekran. Po nim będziesz nauczony 19.Dziwisz się ,że nie mieścisz 12 strzelb w kieszeni 20.Idziesz, wrzeszczysz SZIFT! i biegniesz 21.Pytasz w księgarni o "Spluwy i kulki" 22.Kiedy widzisz autokomis, szukasz wiatrówki "Czerwony kapturek" 23.Nazywasz swojego psa "Ochłap" 24.Na Los Angeles mówisz "Gruzy" 25.Czytasz to i uświadamiasz sobie ,że tak jest po czym idziesz szukać krypty 15.
Wymagania
Komputer (ewentualnie kalkulator) Monitor o rozdzielczości 3na3 minipixele Karta graficzna 0.5 MB Karta dźwiękowa jakakolwiek Napęd diwidi (ostatecznie gramofon) Myszka (taka do komputera) Opcjonalnie klawiatura Okulary przeciwsłoneczne bo krew jest taka straszna... Co tam tylko chcesz.
Kontynuacje
Podobno w 2120 roku wyjdzie dodatek : Fallout: A legend of Lepper Rozpierdalacz. Będzie działał na silniku graficznym gry, a wyjdzie na Commodore 1000000500100900. Początkowo miał go w Polsce wydawać CEDE projekt jednak postanowiono że będzie go wydawać firma Okocim. Do gry ma zostać dodana puszka piwa...
Noob w Falloucie
Gra w Fallouta i robi w realu to co napisałem (patrz "Uzależnienie")...