Epuls.pl: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(it haven't made any sense)
M (Rv)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:lol.jpg|right|thumb|200px|Strona przecietnego epulsowicza po walidacji HTML]]
'''Epuls.pl''' – [[strona internetowa]] zajmująca się ściąganiem haraczy z rodziców naiwnych [[pokemon (osoba)|pokemonów]] poprzez wciskanie dzieciakom kitu o niewiarygodnych możliwościach, które można kupić sobie za pulsary (internetowe pieniądze kupowane za [[SMS|SMS-a]]).
'''Epuls.pl''' – [[strona internetowa]] zajmująca się ściąganiem haraczy z rodziców naiwnych [[pokemon (osoba)|pokemonów]] poprzez wciskanie dzieciakom kitu o niewiarygodnych możliwościach, które można kupić sobie za pulsary (internetowe pieniądze kupowane za [[SMS|SMS-a]]).
==Nowości na Epuls.pl==
Niedawno wprowadzone zostały zmiany dla niżej wymienionych grup. Pokemonki mogą teraz zmierzyć się w bitwie gdzie wstawiają dwa obrazki a inne pokemonki głosują które zdjęcie jest ładniejsze, od teraz mogą także grac w gry flash! Ostatnio na portalu odbył się Festiwal Tworzenia Lewych Kont, dzięki któremu Pokemony mogły zwerbować dziesiątki osób, aby Epuls wyglądał na częściej odwiedzany i "popularniejszy". Z 3 milionów użytkowników 30.000 to prawdziwe konta, a reszta to lewe konta zakładane przez dzieci neostrady. Wystarczy zobaczyć Forum portalu żeby zrezygnować z dalszego członkostwa na tej stronie. Swoje "opisy", a raczej strony, tworzy sie w HTML 1.0 co jedną z największych atrakcji portalu dla pokemonów, bo mogą dodać piosenki do swojej strony. [[Grafika:lol.jpg|right|thumb|200px|Strona przecietnego epulsowicza po walidacji HTML]]
== Użytkownicy ==
Użytkowników strony można podzielić na kilka zasadniczych grup:
* '''[[pokemon (osoba)|Pokemony]]''' – najczęściej spotykana na Epulsie grupa, charakteryzująca się [[pokemoniaste pismo|głupią pisownią]] oraz przynależnością do tzw. E-klubów (epulsowych forów) o tak ambitnej tematyce, jak np. „bo_kot_miałczy”. Kochają wymieniać się „dyszkami”, „cmokami” i głupimi komentarzami pod fotkami np. „słitaśnie wyglądash :*:*:*:* koffam cię”.
* '''Elity''' – charakteryzują się tym, że jej członkowie są bardzo dumni z przynależności do elity i uważają się za elitę, z którą mają tak naprawdę tyle wspólnego, co Rydzyk z death metalem. Należą do zamkniętych E-klubów (czyli takich, do których można teoretycznie trafić tylko przez zaproszenie – teoretycznie, bo najczęściej nikt nikogo nie zaprasza, poza swoją paczką), tematyką nie odbiegają jednak bardzo od klubów pokemoniastych. Wśród nich można wyróżnić również '''buntowników''', których tworzą najczęściej byli plakietkowcy. Sprzeciwiają się oni władzy portalu wysuwając w swoich pamiętnikach liczne oskarżenia i dowody na winę władzy. Ponadto lamentują nad swoim losem, ponieważ plakietki były najważniejszymi rzeczami w ich wirtualnym i realnym życiu .
* '''Lizusy''' - krótko mówiąc dupowłazy, przymilające się wszystkim osobom posiadającym plakietki. Osoby te najbardziej kochają osoby z plakietką obsługi, które mogą na portalu zdziałać najwięcej i które pracują w siedzibie samego Szatana, czyli w Biurze Obsługi Klienta.
* '''[[Subkultura młodzieżowa|Subkulturowcy]]''' – starają się odciąć od wszystkich, nie mają „ślicznych” fotek, za to czarno białe anioły i cytaty w stylu ''Przyjdzie czas, że anioł zgrzeszy''. Niby nic ich nie obchodzi, słuchają innej muzyki, inaczej się ubierają, nie jara ich dostawanie „dyszek” i „cmoków”. Tu też zaliczają się [[emo (ludzie)|emo]].
* '''Pozerzy''' – chcieliby być tacy, jak subkulturowcy. Wszędzie, gdzie się da, wciskają się i piszą jakiej słuchają muzyki, jacy są oryginalni itd. Pozerów dzielimy również na trzy podgrupy: [[emo (ludzie)|emo]], [[kinderpunk]]ów oraz [[kindermetal]]i.
* '''„Gwiazdy”''' – grupa osobników która zdobywa sobie uznanie wysyłaniem milionów onelinerów, tworzeniem „show” w pamiętniku albo udawaniem muzyka oraz byciem „scene”. Lubią też twierdzić, że zapłacą za każdy komentarz i za każdy głos w bitwie. Charakteryzują się ogromnym ego, ważają się za gwiazdy i próbują to wszystkim wmówić. Co ciekawe, są ludzie którzy biorą ich na serio, reklamują ich (pod obietnicą wysokiej zapłaty. Oczywiście obiecanych pulsarków nie dostają.), tworzą o nich artykuły i sĄdy na pr0f!LLku. Na ogół mają też Myspace. Nie mylić z oficjalnymi profilami gwiazd (czyt. fałszywymi profilami na których są promo shoty oraz reklamówki płyt, stwórcy których są online raz w roku, i to na 5 minut).




{{stubinf}}
[[Kategoria:Strony internetowe]]
[[Kategoria:Strony internetowe]]

Wersja z 08:21, 6 maj 2009

Epuls.plstrona internetowa zajmująca się ściąganiem haraczy z rodziców naiwnych pokemonów poprzez wciskanie dzieciakom kitu o niewiarygodnych możliwościach, które można kupić sobie za pulsary (internetowe pieniądze kupowane za SMS-a).

Nowości na Epuls.pl

Niedawno wprowadzone zostały zmiany dla niżej wymienionych grup. Pokemonki mogą teraz zmierzyć się w bitwie gdzie wstawiają dwa obrazki a inne pokemonki głosują które zdjęcie jest ładniejsze, od teraz mogą także grac w gry flash! Ostatnio na portalu odbył się Festiwal Tworzenia Lewych Kont, dzięki któremu Pokemony mogły zwerbować dziesiątki osób, aby Epuls wyglądał na częściej odwiedzany i "popularniejszy". Z 3 milionów użytkowników 30.000 to prawdziwe konta, a reszta to lewe konta zakładane przez dzieci neostrady. Wystarczy zobaczyć Forum portalu żeby zrezygnować z dalszego członkostwa na tej stronie. Swoje "opisy", a raczej strony, tworzy sie w HTML 1.0 co jedną z największych atrakcji portalu dla pokemonów, bo mogą dodać piosenki do swojej strony.

Strona przecietnego epulsowicza po walidacji HTML

Użytkownicy

Użytkowników strony można podzielić na kilka zasadniczych grup:

  • Pokemony – najczęściej spotykana na Epulsie grupa, charakteryzująca się głupią pisownią oraz przynależnością do tzw. E-klubów (epulsowych forów) o tak ambitnej tematyce, jak np. „bo_kot_miałczy”. Kochają wymieniać się „dyszkami”, „cmokami” i głupimi komentarzami pod fotkami np. „słitaśnie wyglądash :*:*:*:* koffam cię”.
  • Elity – charakteryzują się tym, że jej członkowie są bardzo dumni z przynależności do elity i uważają się za elitę, z którą mają tak naprawdę tyle wspólnego, co Rydzyk z death metalem. Należą do zamkniętych E-klubów (czyli takich, do których można teoretycznie trafić tylko przez zaproszenie – teoretycznie, bo najczęściej nikt nikogo nie zaprasza, poza swoją paczką), tematyką nie odbiegają jednak bardzo od klubów pokemoniastych. Wśród nich można wyróżnić również buntowników, których tworzą najczęściej byli plakietkowcy. Sprzeciwiają się oni władzy portalu wysuwając w swoich pamiętnikach liczne oskarżenia i dowody na winę władzy. Ponadto lamentują nad swoim losem, ponieważ plakietki były najważniejszymi rzeczami w ich wirtualnym i realnym życiu .
  • Lizusy - krótko mówiąc dupowłazy, przymilające się wszystkim osobom posiadającym plakietki. Osoby te najbardziej kochają osoby z plakietką obsługi, które mogą na portalu zdziałać najwięcej i które pracują w siedzibie samego Szatana, czyli w Biurze Obsługi Klienta.
  • Subkulturowcy – starają się odciąć od wszystkich, nie mają „ślicznych” fotek, za to czarno białe anioły i cytaty w stylu Przyjdzie czas, że anioł zgrzeszy. Niby nic ich nie obchodzi, słuchają innej muzyki, inaczej się ubierają, nie jara ich dostawanie „dyszek” i „cmoków”. Tu też zaliczają się emo.
  • Pozerzy – chcieliby być tacy, jak subkulturowcy. Wszędzie, gdzie się da, wciskają się i piszą jakiej słuchają muzyki, jacy są oryginalni itd. Pozerów dzielimy również na trzy podgrupy: emo, kinderpunków oraz kindermetali.
  • „Gwiazdy” – grupa osobników która zdobywa sobie uznanie wysyłaniem milionów onelinerów, tworzeniem „show” w pamiętniku albo udawaniem muzyka oraz byciem „scene”. Lubią też twierdzić, że zapłacą za każdy komentarz i za każdy głos w bitwie. Charakteryzują się ogromnym ego, ważają się za gwiazdy i próbują to wszystkim wmówić. Co ciekawe, są ludzie którzy biorą ich na serio, reklamują ich (pod obietnicą wysokiej zapłaty. Oczywiście obiecanych pulsarków nie dostają.), tworzą o nich artykuły i sĄdy na pr0f!LLku. Na ogół mają też Myspace. Nie mylić z oficjalnymi profilami gwiazd (czyt. fałszywymi profilami na których są promo shoty oraz reklamówki płyt, stwórcy których są online raz w roku, i to na 5 minut).