Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
[[grafika:Pij mleko.jpg|thumb|right|230px|Pij, Lindzie się nie odmawia.]]
[[grafika:Pij mleko.jpg|thumb|right|230px|Pij, Lindzie się nie odmawia.]]
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij, pij, później pójdziemy do mnie.]]
'''Pij mleko, będziesz wielki''' - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w [[Polska|państwowych]] [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba.
'''Pij mleko, będziesz wielki''' - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w [[Polska|państwowych]] [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba.

===Linki zewnętrzne===
===Linki zewnętrzne===


Linia 7: Linia 7:
* [http://integra.xtr.pl/teksty/PijMleko.htm Pij mleko, będziesz kaleką]
* [http://integra.xtr.pl/teksty/PijMleko.htm Pij mleko, będziesz kaleką]
* [http://video.i123.pl/play/78/ Milk. Pure Magic. (film, 0:32 s)]
* [http://video.i123.pl/play/78/ Milk. Pure Magic. (film, 0:32 s)]

{{stub}}


[[Kategoria:Gospodarka]]
[[Kategoria:Gospodarka]]
Linia 14: Linia 12:
[[Kategoria:Teorie spiskowe]]
[[Kategoria:Teorie spiskowe]]
[[Kategoria:Kampanie medialne]]
[[Kategoria:Kampanie medialne]]
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
{{stub}}

Wersja z 13:34, 15 mar 2006

Pij, Lindzie się nie odmawia.
Pij, pij, później pójdziemy do mnie.

Pij mleko, będziesz wielki - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba.

Linki zewnętrzne











Puzzle stub.png Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.