Magia: Różnice pomiędzy wersjami
M (kat.) |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Cytat|Abrakadabra bim sala bim!|Magik podczas używania |
{{Cytat|Abrakadabra bim sala bim!|Magik podczas używania Magii}} |
||
'''Magia''' - niesamowita, zwykle, niewiarygodna siła będąca marną, a do tego bezczelną podróba [[moc]]y. Ciemną i jasną stronę mocy też skopiowali tylko pod inną nazwą Czarnej i białej magi. Uważamy, że [[George Lucas]] ma święte prawo pozwać [[magik]]ów do sądu pod zarzutem kradzieży własności intelektualnej. |
'''Magia''' - niesamowita, zwykle, niewiarygodna siła będąca marną, a do tego bezczelną podróba [[moc]]y. Ciemną i jasną stronę mocy też skopiowali tylko pod inną nazwą Czarnej i białej magi. Uważamy, że [[George Lucas]] ma święte prawo pozwać [[magik]]ów do sądu pod zarzutem kradzieży własności intelektualnej. |
||
== Sprawa użytkowania == |
== Sprawa użytkowania == |
Wersja z 09:10, 5 lis 2009
Abrakadabra bim sala bim!
- Magik podczas używania Magii
Magia - niesamowita, zwykle, niewiarygodna siła będąca marną, a do tego bezczelną podróba mocy. Ciemną i jasną stronę mocy też skopiowali tylko pod inną nazwą Czarnej i białej magi. Uważamy, że George Lucas ma święte prawo pozwać magików do sądu pod zarzutem kradzieży własności intelektualnej.
Sprawa użytkowania
Magia czyli owa moc, która cały czas w nas siedzi może być użytkowana praktycznie w każdej dziedzinie życia. Ułatwia nam bytowanie pojawiając nam śniadanie albo znikając bałagan w pokoju. Proste prawada? A wcale nie bo trzeba znać odpowiednie zaklęcie(od bezokolicznika klnąć). Najpopularniejsze i najbardziej uniwersalne zaklęcie to Abrakdabra! chociaż potężnym przeciwnikiem owego zaklęcia jest zaklęcie O kurwa! mimo nie tak uniwersalnych właściwości. Magia oficjalnie została uznana przez admina gry Ludzki żywot jako cheat.
Sprawa many
Nawet noob w Tibi wie, że nie da się czarować bez many. Mana bowiem jest tym co wzmacnia naszą magię i nie pozwala się jej wyczerpać chyba, że się wyczerpie. Manę można kupić w każdym spożywczym w małych fiolkach. Jest niebieska. Za każdym razem kiedy rzucimy zaklęcie widać jak mana trochę opada i trzeba ją dopełnić, zero many to zero czarowania taka jest zasada. To ile many nam opadnie zależy od siły zaklęcia. Siłę mierzy się w ilości zużywanej many. Niektórzy twierdzą, że mana się nie marnuje, a ale spala podobnie jak paliwo w samochodzie.
Sprawa czarnej i białej magii
W magii występuje pojęcie dobra i zła pod kolorami czarnym i białym. Jeżeli rzucamy dobre zaklęcie jest one białe i ma jasne, przyjemne kolory. Jeżeli zaś rzucamy zaklęcie złe nasza magia jest czarna i ma mroczne kolory. Ci, którzy użytkują magię białą to zwykle magowie, wróżki i czarodziejki, a ci którzy używają czarnej to czarnoksiężnicy. Niektórzy sądzą, że czarna magia jest potężniejsza, ale jest więcej osób, które twierdzą, że to biała magia wiedzie prym w krainie magi. Ciekawostką jest, że jest więcej typów magii, a wszyscy skupiają się na białej i czarnej.
Sprawa wszystkich innych magii
Wśród magii można wyróżnić między innymi:
- Magię kapłańską praktykowaną praktycznie co niedziela w waszych kościołach. Potrafi ona uzdrawiać, niszczyć, przemieniać. Właściwie to wszystkiego po trochu, a zaklęcia kapłańskie to modlitwy.
- Magię szamańską praktykowaną przez prymitywne ludy orków w afryce. Owa magia opiera się przede wszystkim na dziwacznych rytuałach, rzeźbieniu w drewnie. Magia szamańska wbrew pozorom rozprzestrzeniła się również do krajów europejskich jako dziwaczne wierzenia i przesądy, uroki. Rzucanie kurwami i chujami to taka nasza polska magia szamanistyczna.
- Magię przywoływawczą, dzięki której przywołuje się summony zdolne roznieść w pył twojego przeciwnika albo przynajmniej ładnie wyglądające w terrarium i nie trzeba ich karmić. Nasz przywołany summon może być wszystkim na co starczy nam many. Nierzadko widuje się magików summonujących króliki.