Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Amoniak. Autor wycofanej wersji to Pawlllosss.) |
Pawlllosss (dyskusja • edycje) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
# Robisz [[RPG]]. |
# Robisz [[RPG]]. |
||
# Myślisz nad fabułą. |
# Myślisz nad fabułą. |
||
# Robisz [[MMORPG]]. |
# Robisz [[MMORPG]], nikogo nie będzie obchodziła fabuła. |
||
# Myślisz nad sposobem kreowania postaci. |
# Myślisz nad sposobem kreowania postaci. |
||
# Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo. |
# Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo. |
||
# Myślisz nad mapami. |
# Myślisz nad mapami. |
||
# Parę domków i |
# Parę domków, droga i okoliczna Biedronka. |
||
# Myślisz nad potworami. |
# Myślisz nad potworami. |
||
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj+wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii. |
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj+wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii. |
||
# Myślisz nad nazwą potworów. |
|||
# Może '',,Wymiotny władca żułci"''? |
|||
# Myślisz nad [[interface]]m. |
# Myślisz nad [[interface]]m. |
||
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku. |
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku. |
||
# Myślisz nad servem. |
# Myślisz nad servem. |
||
# |
# Po co?Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu. |
||
# Myślisz nad nazwą. |
# Myślisz nad nazwą. |
||
# Bierzesz słownik anatomii po angielsku i szukasz jakiejś nazwy. |
# Bierzesz słownik anatomii po angielsku i szukasz jakiejś nazwy. |
||
Linia 26: | Linia 28: | ||
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny. |
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny. |
||
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem. |
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem. |
||
# A może [[wodzionka|wodzionki]]??? |
# A może [[wodzionka|wodzionki]]???Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt. |
||
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej? |
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej? |
||
Wersja z 19:28, 18 lis 2009
Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik
- Myślisz nad typem gry.
- Robisz RPG.
- Myślisz nad fabułą.
- Robisz MMORPG, nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
- Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
- Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
- Myślisz nad mapami.
- Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
- Myślisz nad potworami.
- Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj+wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
- Myślisz nad nazwą potworów.
- Może ,,Wymiotny władca żułci"?
- Myślisz nad interfacem.
- Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
- Myślisz nad servem.
- Po co?Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
- Myślisz nad nazwą.
- Bierzesz słownik anatomii po angielsku i szukasz jakiejś nazwy.
- Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
- Myślisz, jak by zarobić.
- Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
- Dodajesz odmóżdżarkę.
- Wpuszczasz w neta.
- Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
- Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
- Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
- Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
- A może wodzionki???Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
- Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?