Twierdza (gra): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(DYSKUSJA, to cos nie ma powiazania z ta wersja) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
* '''Wieprz''' – spasiony pseudokibic, o czym świadczy jego zamiłowanie do pałkarzy. |
* '''Wieprz''' – spasiony pseudokibic, o czym świadczy jego zamiłowanie do pałkarzy. |
||
* '''[[Wilk]]''' – psychopata. Na całym terenie wokół zamku buduje szubienice... Ale lud i tak go lubi. |
* '''[[Wilk]]''' – psychopata. Na całym terenie wokół zamku buduje szubienice... Ale lud i tak go lubi. |
||
* '''Kalif''' - Ma zero kasy a i tak prdukuje najdroższych żołnierzy. |
|||
== Zasady == |
== Zasady == |
Wersja z 20:56, 11 sty 2010
Twierdza – gra strategiczna stworzona przez FireFly Studios. Wbrew pozorom, nie występują tu czary...
Przeciwnicy
- Szczur – ot, taki szczurek. Cieszy się, gdy nasyła na Twoją armię swoją, o 10 razy mniejszą.
- Wąż – najlepszy przyjaciel Szczura. Wspiera go psychicznie podczas depresji. Jego wojsko lubi piwo...
- Wieprz – spasiony pseudokibic, o czym świadczy jego zamiłowanie do pałkarzy.
- Wilk – psychopata. Na całym terenie wokół zamku buduje szubienice... Ale lud i tak go lubi.
Zasady
- Lord potrafi zabić dziesięciu żołnierzy, którzy atakują go jednocześnie ze wszystkich stron.
- W grze nie występują noce przez kilkaset lat pod rząd.
- Ludzie mogą żyć wiecznie... No chyba, że ich zabijesz.
- W młynie mogą pracować tylko dzieci.
- Piekarz mówi, że ma dziś dodatkową sztukę towaru, a w spichlerzu i tak pojawia się osiem
bułeczekbochenków. - Matka, której zadaniem jest tylko wychowanie dziecka, mówi, że od tej pory będzie efektywniej pracować.
- Do produkcji skórzanych pancerzy wykorzystuje się wyłącznie krowy.
- Jednostki potrafią wnikać w drugie.
- Studni nie używa się do czerpania wody w celu napicia się, tylko do gaszenia pożaru.
- Budynki, które są zbudowane z kamienia, wymagają drewna do budowy.
- Jeden kamień wystarcza do budowy dwudziesto metrowego muru.
- Żołnierz zanim zginie musi oberwać przynajmiej 8 strzałami.