Trudne słowo: Różnice pomiędzy wersjami
(Anulowano wersję użytkownika Sir Damiinho) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to Płaski.) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{cytat|Zielony to metafora, '''trudne słowo''' (...), a pomarańczowy to alegoria, '''jeszcze trudniejsze słowo''' (...)|[[Kabaret Mumio|Ci od reklam Plusa]] o '''trudnych słowach'''}} |
{{cytat|Zielony to metafora, '''trudne słowo''' (...), a pomarańczowy to alegoria, '''jeszcze trudniejsze słowo''' (...)|[[Kabaret Mumio|Ci od reklam Plusa]] o '''trudnych słowach'''}} |
||
'''Trudne słowo''' – wyraz często używany przez [[wykładowca|wykładowców]], [[Kujon|ludzi w okularach]] i pijanych [[student]]ów. Właściwie nie ma większego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia [[krzyżówka|krzyżówek]]. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną. |
'''Trudne słowo''' – wyraz często używany przez [[wykładowca|wykładowców]], [[Kujon|ludzi w okularach]] i pijanych [[student]]ów. Właściwie nie ma większego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia [[krzyżówka|krzyżówek]]. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną. |
||
Niedoścignionym mistrzem w używaniu trudnych słów niekoniecznie zgodnie z ich znaczeniem jest narzędzie [[szatan]]a [[Wikipedia]]. |
|||
== Nieznajomość znaczenia == |
== Nieznajomość znaczenia == |
Wersja z 21:36, 14 maj 2010
Paradoksalnie i empirycznie, parekselans.
- Motorniczy Karol Krawczyk
Zielony to metafora, trudne słowo (...), a pomarańczowy to alegoria, jeszcze trudniejsze słowo (...)
- Ci od reklam Plusa o trudnych słowach
Trudne słowo – wyraz często używany przez wykładowców, ludzi w okularach i pijanych studentów. Właściwie nie ma większego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia krzyżówek. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną.
Nieznajomość znaczenia
Młodzież uważa za modne używanie trudnych słów. Niestety, najczęściej nie znają ich znaczenia. Dlatego w szkole często słyszy się teksty typu: Czuję się tak ekwilibrystycznie!, Dlaczego jesteś tak diakrytyczny? czy Twoje infantylne zachowanie nie obliguje mnie do dalszej konwersacji z twoją osobą albo w wyniku dedukcji dochodzę do konkluzji, że twoje indokryzmy wobec moich aparycji są wręcz efeberyczne. Jeżeli w wypowiedzi pisemnej jest zbyt wiele takich słów, najczęściej nie wiadomo, od której strony zacząć czytać.
Najtrudniejszym polskim słowem jest wyraz "Przepraszam"