Call of Duty: Różnice pomiędzy wersjami
M |
(red.) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
*Kar98 strzelający pociskami i miażdżący łeb aliantom |
*Kar98 strzelający pociskami i miażdżący łeb aliantom |
||
*Gevehr 40 strzelający 10 nabojami i zacinający się po pierwszym strzale. Odblokowywał się po uderzeniu w ziemię. |
*Gevehr 40 strzelający 10 nabojami i zacinający się po pierwszym strzale. Odblokowywał się po uderzeniu w ziemię. |
||
*MP40 nazywany przez wszystkich Mauserem |
*MP40 nazywany przez wszystkich Mauserem. Każdy strzał naciąga gumkę, która napędza następny pocisk. |
||
*Czasami znajdzie się jeszcze Niemiec któremu w ręce wpadł |
*Czasami znajdzie się jeszcze Niemiec, któremu w ręce wpadł MP44, ale to rzadkość, zwłaszcza w 1940 roku, ponieważ został on opracowany w roku 1943, ale Niemcy są mocni. |
||
*Komintern (alianci) używają jedynie |
*Komintern (alianci) używają jedynie PPSh-ów i tego co zostanie po Niemcach, bo bieda w kraju i nie stać ich na amunicję. |
||
==Fabuła== |
==Fabuła== |
||
Fabuła w tej grze jest bardzo przewidywalna - jeśli choć raz przeczytałeś podręcznik do historii, to żadne zwroty akcji cię nie zaskoczą. |
Fabuła w tej grze jest bardzo przewidywalna - jeśli choć raz przeczytałeś podręcznik do historii, to żadne zwroty akcji cię nie zaskoczą. Co prawda w jednej misji walczysz w Afryce w 1942, w następnej uwalniasz Warszawę w 1944, a w jeszcze późniejszej uwalniasz Plac Czerwony w 1943, ale to nic. Jak w każdej grze wojennej musi być lądowanie na plaży, więc w każdej części poza Modern Warfare 1 i 2 lądujemy na jakiejś. |
||
==Dla zainteresowanych== |
==Dla zainteresowanych== |
Wersja z 15:38, 11 lip 2010
Germans.
- Typowy Anglik/Amerykanin o Niemcach.
Amerikana.
- Typowy Niemiec o aliantach.
Za russike za matrland!
- Typowy rusek o Rosji podczas walki.
Call of Duty (z ang. Wezwanie do Obowiązku, choć dopuszczalne jest tłumaczenie telefon z WKU) – gra strategiczna o II wojnie światowej błędnie uważana za strzelankę (ale ma pewne jej elementy jak expienie na przeciwnikach). Bliżej jej do Hearts of Iron niż do CS-a (mimo że ma grafikę 3D jak CS).
Frakcje występujące w grze
- Alianci (USA, Wielka Brytania, Polska, Francja, Chiang Kaj Szek i inne demokracje) - tacy fajni są, no wiesz?
- Oś (Hitlerland, Japonia) - już są źli, ale z Darthem Vaderem byliby diaboliczni (niestety, albo i na szczęście, niegrywalni).
- Komintern (CCCP, choć Bierut i Mao także) - mniejsze zło (przez autorów uznani za Aliantów, choć to robi wielką różnicę).
Bronie
Tylko takie co występowały w II wojnie światowej.
- Alianci używają Thompsonów PPSH-y Garandów i innych gówien którymi młócili niszczyli i anihilowali Niemców.
- Kar98 strzelający pociskami i miażdżący łeb aliantom
- Gevehr 40 strzelający 10 nabojami i zacinający się po pierwszym strzale. Odblokowywał się po uderzeniu w ziemię.
- MP40 nazywany przez wszystkich Mauserem. Każdy strzał naciąga gumkę, która napędza następny pocisk.
- Czasami znajdzie się jeszcze Niemiec, któremu w ręce wpadł MP44, ale to rzadkość, zwłaszcza w 1940 roku, ponieważ został on opracowany w roku 1943, ale Niemcy są mocni.
- Komintern (alianci) używają jedynie PPSh-ów i tego co zostanie po Niemcach, bo bieda w kraju i nie stać ich na amunicję.
Fabuła
Fabuła w tej grze jest bardzo przewidywalna - jeśli choć raz przeczytałeś podręcznik do historii, to żadne zwroty akcji cię nie zaskoczą. Co prawda w jednej misji walczysz w Afryce w 1942, w następnej uwalniasz Warszawę w 1944, a w jeszcze późniejszej uwalniasz Plac Czerwony w 1943, ale to nic. Jak w każdej grze wojennej musi być lądowanie na plaży, więc w każdej części poza Modern Warfare 1 i 2 lądujemy na jakiejś.
Dla zainteresowanych
- W tej grze nie ma kampanii wrześniowej (czyli TKS-ami i PZL.37 Łoś sobie nie pogramy...)
- Co prawda istnieje Call of Duty: Modern Warfare (z wyposażeniem z przełomu wieków XX i XXI), ale nie jest uznawana przez tró graczy za część Call of Duty (akcja Modern Warfare nie rozgrywa się podczas II wojny światowej)