Metro w Warszawie: Różnice pomiędzy wersjami
M (drobne) |
(→Tabor) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
* pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojącyh rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem. |
* pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojącyh rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem. |
||
* nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz. |
* nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz. |
||
* pociągi niemieckie. Pełen kosmos, idealny na teściową - zawał gwarantowany! |
|||
* <s>jeszcze nowsze pociągi radziec... rosyjskie. NOWOŚĆ TOTALNA! WIĘKSZOŚĆ TYLKO NA II LINII, CZĘŚĆ NA I LINII! Jest jednoprzestrzenna (swobodne przechodzenie z jednego na drugi koniec pociągu), przez co można organizować wyścigi typu "Kto pierwszy na końcu pociągu/Kto ostatni na początku pociągu"?! Posiadają również kamery, a więc się nie pobawisz w "upiększanie" wagonów (i tak się nie pobawisz - posiadają osłonę). Bajer jest taki, że jest ciemnożółty pasek, zamiast niebieskiego.</s> W tej chwili trwa <s>walka</s> przetarg o nowe pociągi. Za miesiąc: wynik |
|||
== Plany na [[EURO 2012]] == |
== Plany na [[EURO 2012]] == |
Wersja z 13:48, 29 paź 2010
W związku z zakończeniem budowy pierwszej linii metra w Warszawie, Urząd Miasta Warszawy postanowił wydać serię długopisów z planem budowy metra.
- Ważna szycha w Urzędzie Miasta Warszawa z okazji zakończenia budowy linii metra
My ludzie prowincji jeździmy metrem!
- Poseł Gadzinowski o naszym metrze.
Metro warszawskie (właściwie Centymetro) – banda pociągów, jeżdząca w szyku pod Warszawą. Zbudowany przez szalonego konstruktora. Miał przewozić radioaktywne odpady do siedziby Sejmu, jednak z czasem zaczęto przewozić tym wynalazkiem ludzi. Wszyscy lubią metro. W metrze można się świetnie bawić, np. w wieszanie na drążku i puszczanie, kiedy metro hamuje. Popularną zabawą w metrze jest tzw. metrobol – polega to na rzucaniu piłką wewnątrz wagonu metra. Z jednego przystanku na następny jedzie się ok. 10 min., kiedy na piechotę idzie się 2 minuty. Każde miasto w Polsce powyżej 500 mieszkańców zazdrości Warszawie metra, mówiąc "A taka mała Tuluza czy jeszcze mniejszy Rennes to mają metro", nie zwracając uwagi na to, że wcześniej z powodów ekonomicznych te miasta zlikwidowały tramwaje/nigdy ich nie miały, z którymi każde miasto poniżej miliona mieszkańców mogłoby umiejętnie rozładować korki.
Tabor
Metro warszawskie eksploatuje trzy (czwarty w produkcji) typy pociągów:
- pociągi radziec... rosyjskie, których charakterystyczną cechą jest nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania,
- pociągi Alstoma, które są szybsze od rosyjskich, ale i tak muszą wlec się za nimi; mają szczelny dach, ale nie mają klimatyzacji; mają więcej słupków dla pasażerów stojącyh rozmieszczonych w taki sposób, by uniemożliwić skorzystanie z pociągu kobiecie z wózkiem.
- nowsza wersja pociągów radziec... rosyjskich. Głupki! Szczerzą się szelmowsko przed wjazdem na każdą stacją. Przed wejściem do wagonu zmów pacierz.
- pociągi niemieckie. Pełen kosmos, idealny na teściową - zawał gwarantowany!
Plany na EURO 2012
Władze Warszawy w ramach promowania centymetra, zamierzają rozdawać pamiątkowe długopisy z planem Metra. Ludzie (zwłaszcza warszawiacy) plotkują, jakoby na Euro 2012 miał też zostać wybudowany zalążek 2 linii metra, ale władze się nie wyrobiły, ale to tylko plotki.