Protram: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Ale ze mnie lama, wandalizuję Nonsensopedię...)
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Towarzysz Alchemik. Ofiarą rewertu jest 90.156.11.38.)
Linia 1: Linia 1:
'''Protram''' – kilka metrów kwadratowych powierzchni na których stoją deski połączone ze sobą<ref>Inna sprawa, że te połączenia nie zawsze działają, wiec hale mają nadmierną zdolność do wywalania się.</ref>, co razem tworzy „'''Remonty i Modernizację Tramwajów PROTRAM'''”.
...

== Powstanie „fabryki” ==
Dawno, dawno temu była sobie zajezdnia nr 5. we [[Wrocław]]iu. Było w niej kilka [[Konstal 102Na|stodwójek]], a może nawet [[Konstal 105Na|stopiątek]]. W końcu [[MPK Wrocław]] stwierdziło, że zajezdnia im się nie opyla, że mają 3 i im starcza (był to okres, kiedy dużo stodwójek przewracało się, czego efektem była nadmierna produkcja metali kolorowych do recyklingu). Wtedy wymyślili, że będą na tym placu naprawiać tramwaje. Wszystko byłoby fajnie, ale oczywiście tramwaje byłyby naprawiane za darmo, a nikt tego nie chce, więc założyli tam Protram – i teraz trzeba płacić za naprawę.

== Produkty ==
Protram wyprodukował dwa metalowe pudełka z [[pantograf]]em na górze, więc stwierdzono, że wskazanym jest nazwanie ich [[tramwaj|tramwajami]]. Są to [[Protram 204WrAs|dwieścieczwórki]] i [[Protram 205WrAs|dwieściepiątki]]. Obecnie pracują nad bardziej nowoczesnym pudłem z przewróconym pantografem na górze, które nazywają [[Protram 206WrAs|206WrAs]]<ref>http://protram.com.pl</ref>. Podobno już to robią, ale nikt nie jest pewny.

{{przypisy}}

[[Kategoria:Wrocław]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska]]

Wersja z 13:14, 15 gru 2010

Protram – kilka metrów kwadratowych powierzchni na których stoją deski połączone ze sobą[1], co razem tworzy „Remonty i Modernizację Tramwajów PROTRAM”.

Powstanie „fabryki”

Dawno, dawno temu była sobie zajezdnia nr 5. we Wrocławiu. Było w niej kilka stodwójek, a może nawet stopiątek. W końcu MPK Wrocław stwierdziło, że zajezdnia im się nie opyla, że mają 3 i im starcza (był to okres, kiedy dużo stodwójek przewracało się, czego efektem była nadmierna produkcja metali kolorowych do recyklingu). Wtedy wymyślili, że będą na tym placu naprawiać tramwaje. Wszystko byłoby fajnie, ale oczywiście tramwaje byłyby naprawiane za darmo, a nikt tego nie chce, więc założyli tam Protram – i teraz trzeba płacić za naprawę.

Produkty

Protram wyprodukował dwa metalowe pudełka z pantografem na górze, więc stwierdzono, że wskazanym jest nazwanie ich tramwajami. Są to dwieścieczwórki i dwieściepiątki. Obecnie pracują nad bardziej nowoczesnym pudłem z przewróconym pantografem na górze, które nazywają 206WrAs[2]. Podobno już to robią, ale nikt nie jest pewny.

Przypisy

  1. Inna sprawa, że te połączenia nie zawsze działają, wiec hale mają nadmierną zdolność do wywalania się.
  2. http://protram.com.pl