Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M ({{sdu}})
M (dr.)
Linia 1: Linia 1:
{{sdu}}
{{sdu}}
'''Tata Nano''' - hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]).
'''Tata Nano''' hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]).


== Zalety ==
== Zalety ==
Linia 6: Linia 6:
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]].
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]].
* Niektóre egzemplarze mają silnik.
* Niektóre egzemplarze mają silnik.
* Raz na 1000000000000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.


== Wady ==
== Wady ==
Linia 15: Linia 15:
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media-Markt]]).
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media-Markt]]).
* Wyróżnia się - w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Wyróżnia się w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.


{{stubmot}}
{{stubmot}}

Wersja z 21:51, 21 gru 2010

Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety

  • Kosztuje tyle co Maluch.
  • Niektóre egzemplarze mają silnik.
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.

Wady

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media-Markt).
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.

Szablon:Stubmot