Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M ({{sdu}}) |
M (dr.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sdu}} |
{{sdu}} |
||
'''Tata Nano''' |
'''Tata Nano''' – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu <del>muchy</del> <del>gwoździa</del> ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy [[Tata Motors|Tata]]). |
||
== Zalety == |
== Zalety == |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]]. |
* Kosztuje tyle co [[Fiat 126p|Maluch]]. |
||
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
||
* Raz na |
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię. |
||
== Wady == |
== Wady == |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką. |
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką. |
||
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media-Markt]]). |
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media-Markt]]). |
||
* Wyróżnia się |
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani. |
||
{{stubmot}} |
{{stubmot}} |
Wersja z 21:51, 21 gru 2010
Ten artykuł został umieszczony na liście stron do usunięcia. Strona głosowania nie została jeszcze utworzona. Ten, który wstawił ten szablon, musi kliknąć w [{{fullurl:Nonsensopedia:SDU/Błąd – niepoprawny czas/Tata Nano|action=edit&preload=Szablon:SDUdodaj&editintro=Szablon:SDU_dodaj_wstęp}} ten link]. |
Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch.
- Niektóre egzemplarze mają silnik.
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media-Markt).
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.