Technologia kosmiczna: Różnice pomiędzy wersjami
Del Pacino (dyskusja • edycje) M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 178.182.30.96. Ofiarą rewertu jest 87.205.145.74.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Wielki Brat patrzy}} |
|||
[[Plik:FirstApple.jpg|200px|right|thumb|Przykład "technologii kosmicznej"]] |
[[Plik:FirstApple.jpg|200px|right|thumb|Przykład "technologii kosmicznej"]] |
||
Wersja z 21:02, 20 sie 2011
Technologia kosmiczna – zwrot używany w marketingu w celu zamotania klienta i wywarcia na nim wrażenia, że kupuje coś, co swoją nowoczesnością przyćmiewa kombinezony astronautów. Nawet jeżeli kupowaną rzeczą jest zwyczajny wieszak na ubrania.
Slogan ten używany jest najczęściej przez rzekomych naukowców z różnych krajów, co potęguje wrażenie naukowości. Mówiąc, że do wytworzenia produktu została użyta „technologia kosmiczna opracowana przez sztab (tutaj wstawić jakiś kraj) naukowców”, sprawiamy, że pralka wydaje się dla zwykłego człowieka czymś, w czym można by polecieć na Księżyc, a do „kibla ery kosmicznej” mógłby nasrać Neil Armstrong, wracając prosto z misji i nie zauważyłby różnicy między nim, a tym z rakiety.
Dodatkowo produkt taki dodaje +150 pkt do lansu wśród znajomych.