Song 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 2: Linia 2:


== Fenomen „dwójki” ==
== Fenomen „dwójki” ==
Jest to druga piosenka na płycie ''[[Blur (album)|Blur]]'', drugi singel z tej płyty. Piosenka trwa 2 minuty i 2 sekundy. Zajęła 2. miejsce na liście przebojów w [[Wielka Brytania|Wielkiej Brytanii]]. Została wydana we dwóch formatach – CD i płycie winylowej. Singel wyszedł 7 kwietnia (7.04, a jak wiadomo <math>7-4=3</math>!).
Jest to druga piosenka na płycie ''[[Blur (album)|Blur]]'', drugi singel z tej płyty. Piosenka trwa 2 minuty i 2 sekundy. Zajęła 2. miejsce na liście przebojów w [[Wielka Brytania|Wielkiej Brytanii]]. Została wydana we dwóch formatach – CD i płycie winylowej. Singel wyszedł 7 kwietnia (7.04, a jak wiadomo <math>7-4=3</math>!).Ale <math>7+4=11 1+1=2</math>


== Analiza piosenki ==
== Analiza piosenki ==

Wersja z 13:49, 28 sie 2011

Song 2 – legendarna rockowa piosenka z legendarnej rockowej płyty legendarnego rockowego zespołu Blur. Została wydana w 2222... nie, nie, w 1997 roku.

Fenomen „dwójki”

Jest to druga piosenka na płycie Blur, drugi singel z tej płyty. Piosenka trwa 2 minuty i 2 sekundy. Zajęła 2. miejsce na liście przebojów w Wielkiej Brytanii. Została wydana we dwóch formatach – CD i płycie winylowej. Singel wyszedł 7 kwietnia (7.04, a jak wiadomo !).Ale

Analiza piosenki

Jest to cholernie prosta piosenka, z okrzykami uhu, uhu! (oryg. woohoo!), jakby autor nie miał pomysłu na jakiś ciekawszy tekst.

Przebieg:

  • Kilkusekundowe intro na perkusji.
  • Wchodzi gitara i trochę burczy.
  • Zaczyna grać drugi gitarzysta i słychać uhu!.
  • Wokalista coś tam wykrzykuje.
  • Po chwili słychać słowotok bezsensownych słów.
  • Po 2 minutach i 2 sekundach następuje koniec cierpień słuchacza.

Teledysk

Grupa, która słynie z oryginalnych teledysków, tym razem miała gorszy dzień. Nakręciła obijanie się o ściany jako wideoklip. Stary schemat, nic nowego.

Sukces

Piosenkę chętnie wykorzystywano do reklam – wcinano ją gdzie popadnie, bo uhu! pasowało zarówno do reklamy samochodu, piwa, jak i prezerwatyw. Największy sukces utworu to obecność w kultowej Fifie 98.