Ikarus 260: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przesunięcie grafiki, bo sieroco wyglądała)
M
Linia 9: Linia 9:
*Drzwi nap*******ją tak samo jak w [[Ikarus 280|Ikarusie 280]] (niezależnie od tego, czy harmonijkowe, czy dwuskrzydłe).
*Drzwi nap*******ją tak samo jak w [[Ikarus 280|Ikarusie 280]] (niezależnie od tego, czy harmonijkowe, czy dwuskrzydłe).
*Lepiej nie otwierać okien z lewej strony wozu nawet w wielki upał, gdyż autobus zmieni się wtedy w komorę gazową.
*Lepiej nie otwierać okien z lewej strony wozu nawet w wielki upał, gdyż autobus zmieni się wtedy w komorę gazową.
{{Stubtrans}}

[[Kategoria:Autobusy|Ikarus 280]]
[[Kategoria:Autobusy|Ikarus 280]]

Wersja z 20:46, 8 wrz 2011

Szablon:Tto samo co Ikarus 280, nawet z tej samej węgierskiej fabryki pojazdów autobusopodobnych, tyle że w miejscu przegubu są drzwi i autobus urywa się po 11 metrach.

Cechy charakterystyczne

Plik:Ikarus 260 JG.jpg
Dawno temu w Jeleniej Górze...
  • Patrząc z przodu na nadjeżdżający autobus myślisz, że pojedziesz przegubem, a tu nic z tego.
  • Gdy Węgrzy natłukli za dużo części, posłali je do Polski i tak powstała wersja sportowa Ikarusa 260, czyli Jelcz M11.
  • Rzadko w nich spotkasz babcie autobusowe ze względu na wysoką podłogę.
  • Z tego samego powodu możesz potrenować wspinaczkę, jeżeli na przystanku akurat nie ma chodnika.
  • Drzwi nap*******ją tak samo jak w Ikarusie 280 (niezależnie od tego, czy harmonijkowe, czy dwuskrzydłe).
  • Lepiej nie otwierać okien z lewej strony wozu nawet w wielki upał, gdyż autobus zmieni się wtedy w komorę gazową.

Szablon:Stubtrans