Forum:Konkurs administratorski: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (popr. int.-styl. listy)
Linia 3: Linia 3:


<div style="float: right;">'''[http://nonsensopedia.wikia.com/index.php?title=Forum:Konkurs_administratorski&action=edit edytuj]'''</div>
<div style="float: right;">'''[http://nonsensopedia.wikia.com/index.php?title=Forum:Konkurs_administratorski&action=edit edytuj]'''</div>
Ostatnio Nonsensopedia doczekała się dość niewdzięcznych wydarzeń, chodzi tu o redukcję kadry administratorskiej. Wraz z większością administracji, w tym wszystkimi biurokratami postanowiliśmy temu przeciwdziałać i ogłosić mały konkurs.
Ostatnio Nonsensopedia doczekała się dość niewdzięcznych wydarzeń, chodzi tu o redukcję kadry administratorskiej. Wraz z większością administracji, w tym z wszystkimi biurokratami, postanowiliśmy temu przeciwdziałać i ogłosić mały konkurs.


Spośród osób, które zgłoszą się poniżej, wybierzemy piątkę kandydatów. Wśród nich będziemy wybierali dwójkę, która otrzyma prawa administratorskie. Wpierw jednak muszą przejść specjalnie przez nas przygotowany test. Otóż, każdy kandydat, po kolei według zgłoszeń, otrzyma uprawnienia na okres '''jednego tygodnia'''. Będzie wykonywał przez ten czas zadania administratorskie, jak zwykły admin, z zastrzeżeniem, że nie może głosować w OUA oraz nie będzie posiadał praw na botku (Emdegger zaznaczał również, aby nie dotykać stron z przestrzeni ''MediaWiki'', póki tego nie ogarnie). Po tygodniu czasu uprawnienia zostaną zdjęte i przekazane następnej osobie.
Spośród osób, które zgłoszą się poniżej, wybierzemy piątkę kandydatów. Wśród nich będziemy wybierali dwójkę, która otrzyma prawa administratorskie. Wpierw jednak muszą przejść specjalnie przez nas przygotowany test. Otóż, każdy kandydat, po kolei według zgłoszeń, otrzyma uprawnienia na okres '''jednego tygodnia'''. Będzie wykonywał przez ten czas zadania administratorskie jak zwykły admin, z zastrzeżeniem, że nie może głosować w OUA oraz nie będzie posiadał praw na botku (Emdegger zaznaczał również, aby nie dotykać stron z przestrzeni ''MediaWiki'', póki tego nie ogarnie). Po tygodniu czasu uprawnienia zostaną zdjęte i przekazane następnej osobie.


Oceny dokonywać będzie grono w następującym składzie:
Oceny dokonywać będzie grono w następującym składzie:
Linia 16: Linia 16:
*[[User:Artur21|Artur]]
*[[User:Artur21|Artur]]


Po pięciotygodniowym okresie w/w komisja dokona oceny poszczególnych kandydatów w skali sześciostopniowej (szkolnej; celujący, bardzo dobry etc.), z której dwa pierwsze miejsca zostaną nagrodzone +sysopem. Będziemy oceniać według następujących kryteriów:
Po pięciotygodniowym okresie ww. komisja dokona oceny poszczególnych kandydatów w skali sześciostopniowej (szkolnej; celujący, bardzo dobry, etc.), z której dwa pierwsze miejsca zostaną nagrodzone +sysopem. Będziemy oceniać według następujących kryteriów:


* przyrost edycji
* przyrost edycji;
* przyrost edycji kreatywnych
* przyrost edycji kreatywnych;
* wypowiedzi na forum (ilość i sens)
* wypowiedzi na forum (ilość i sens);
* obecność na kanale (aktywna, bez wiszenia)
* obecność na kanale (aktywna, bez wiszenia);
* patrolowanie OZ
* patrolowanie OZ;
* znajomość zasad redakcji wraz z zastosowaniem ich do '''poprawnego''' zredagowania min. 5 artykułów.
* znajomość zasad redakcji wraz z zastosowaniem ich do '''poprawnego''' zredagowania min. 5 artykułów;
* kontakt ze społecznością
* kontakt ze społecznością;
* sposób pracy z gronem administracyjnym
* sposób pracy z gronem administracyjnym;
* wykonywanie zadań technicznych (zmiana ANM, egzekucja wyników SDU etc.)
* wykonywanie zadań technicznych (zmiana ANM, egzekucja wyników SDU, etc.);
* umiejętność kategoryzacji, wydzielania podkategorii i klasyfikowania artykułów. Każdy z kandydatów otrzyma polecenie uporządkowania jednej z kategorii głównych Nonsensopedii.
* umiejętność kategoryzacji, wydzielania podkategorii i klasyfikowania artykułów – każdy z kandydatów otrzyma polecenie uporządkowania jednej z kategorii głównych Nonsensopedii;
* aktywne uczestnictwo w głosowaniach na ANM, SDU i Newsie Miesiąca. Chcemy widzieć, jak kandydaci są aktywnymi członkami społeczności i korzystają ze swego prawa głosu.
* aktywne uczestnictwo w głosowaniach na ANM, SDU i Newsie Miesiąca – chcemy widzieć, jak kandydaci są aktywnymi członkami społeczności i korzystają ze swego prawa głosu;
* każdy kandydat może w czasie konkursu '''zgłosić się raz po pomoc''' do jednego z członków komisji oceniającej w rozwiązaniu kwestii, która jest dla niego zbyt trudna i nieograniczoną ilość razy do osób spoza komisji. Kontakty z komisją będą odnotowywane i zaznaczane.
* każdy kandydat może w czasie konkursu '''zgłosić się raz po pomoc''' do jednego z członków komisji oceniającej w rozwiązaniu kwestii, która jest dla niego zbyt trudna i nieograniczoną ilość razy do osób spoza komisji – kontakty z komisją będą odnotowywane i zaznaczane;
* '''w przypadku rażącego łamania zasad Nonsensopedii kandydat może być wykluczony z konkursu''', co nie zmienia liczby miejsc przeznaczonych do obsadzenia w administracji. Konkurs ulega wtedy skróceniu o liczbę dni w skali tygodnia, które zostały osobie wykluczonej do wypełniania ww. zadań.
* '''w przypadku rażącego łamania zasad Nonsensopedii kandydat może zostać wykluczony z konkursu''', co nie zmienia liczby miejsc przeznaczonych do obsadzenia w administracji – konkurs ulega wtedy skróceniu o liczbę dni w skali tygodnia, które zostały osobie wykluczonej do wypełniania ww. zadań.




''UWAGA'': Jednomyślną decyzją administracyjną zostaje również '''zawieszona procedura [[N:PUA|PUA]]''' do czasu rozstrzygnięcia konkursu i rozdania uprawnień. Nabór kandydatów trwa do 12 października 2011 do godziny 23:59, a więc do środy włącznie. Po tym terminie administracja wybierze konkursową piątkę, która stanie w szranki o prawa administratora. Po konsultacjach międzyadmińskich, ustaleniu hierarchii ważności kryteriów wymaganych od kandydatów w czasie przebiegu konkursu, data jego rozpoczęcia i zakończenia zostanie podana do wiadomości publicznej na Forum i w szablonie Ogłoszenia lokalne. Prosimy kandydatów o niewpisywanie komentarzy co do wymogów, a jedynie o notyfikowanie chęci udziału w konkursie.
''UWAGA'': Jednomyślną decyzją administracyjną zostaje również '''zawieszona procedura [[N:PUA|PUA]]''' do czasu rozstrzygnięcia konkursu i rozdania uprawnień. Nabór kandydatów trwa do 12 października 2011 do godziny 23:59, a więc do środy włącznie. Po tym terminie administracja wybierze konkursową piątkę, która stanie w szranki o prawa administratora. Po konsultacjach międzyadmińskich, ustaleniu hierarchii ważności kryteriów wymaganych od kandydatów w czasie przebiegu konkursu, data jego rozpoczęcia i zakończenia zostanie podana do wiadomości publicznej na Forum i w szablonie Ogłoszenia lokalne. Prosimy kandydatów o niewpisywanie komentarzy co do wymogów, a jedynie o notyfikowanie chęci udziału w konkursie.


Niniejsza strona zostanie zabezpieczona i nie będzie dostępna dla użytkowników nowych i niezarejestrowanych. Ma to zapobiec spamowaniu na niej oraz ew. wandalizmom. '''Wpisanie swojej kandydatury nie oznacza automatycznego wzięcia udziału w konkursie!''' Dobór uczestników leży w gestii tylko i wyłącznie wyżej wymienionych administratorów. Pod uwagę będą brane takie czynniki jak liczba edycji kreatywnych, staż i społeczne zaangażowanie kandydata. '''Jednocześnie administracja zastrzega sobie prawo do uwzględnienia innych czynników, o ile uzna je za ważące'''. Wraz z rozwojem konkursu strona będzie aktualizowana o nowe wiadomości i komunikaty. Dziękujemy. {{Artur21}} 22:52, paź 9, 2011 (UTC)
Niniejsza strona zostanie zabezpieczona i nie będzie dostępna dla użytkowników nowych i niezarejestrowanych. Ma to zapobiec spamowaniu na niej oraz ew. wandalizmom. '''Wpisanie swojej kandydatury nie oznacza automatycznego wzięcia udziału w konkursie!''' Dobór uczestników leży w gestii tylko i wyłącznie wyżej wymienionych administratorów. Pod uwagę będą brane takie czynniki jak liczba edycji kreatywnych, staż i społeczne zaangażowanie kandydata. '''Jednocześnie administracja zastrzega sobie prawo do uwzględnienia innych czynników, o ile uzna je za ważące'''. Wraz z rozwojem konkursu strona będzie aktualizowana o nowe wiadomości i komunikaty. Dziękujemy. {{Artur21}} 22:52, paź 9, 2011 (UTC)


== Kandydatury ==
== Kandydatury ==

Wersja z 17:34, 10 paź 2011


Ostatnio Nonsensopedia doczekała się dość niewdzięcznych wydarzeń, chodzi tu o redukcję kadry administratorskiej. Wraz z większością administracji, w tym z wszystkimi biurokratami, postanowiliśmy temu przeciwdziałać i ogłosić mały konkurs.

Spośród osób, które zgłoszą się poniżej, wybierzemy piątkę kandydatów. Wśród nich będziemy wybierali dwójkę, która otrzyma prawa administratorskie. Wpierw jednak muszą przejść specjalnie przez nas przygotowany test. Otóż, każdy kandydat, po kolei według zgłoszeń, otrzyma uprawnienia na okres jednego tygodnia. Będzie wykonywał przez ten czas zadania administratorskie jak zwykły admin, z zastrzeżeniem, że nie może głosować w OUA oraz nie będzie posiadał praw na botku (Emdegger zaznaczał również, aby nie dotykać stron z przestrzeni MediaWiki, póki tego nie ogarnie). Po tygodniu czasu uprawnienia zostaną zdjęte i przekazane następnej osobie.

Oceny dokonywać będzie grono w następującym składzie:

Po pięciotygodniowym okresie ww. komisja dokona oceny poszczególnych kandydatów w skali sześciostopniowej (szkolnej; celujący, bardzo dobry, etc.), z której dwa pierwsze miejsca zostaną nagrodzone +sysopem. Będziemy oceniać według następujących kryteriów:

  • przyrost edycji;
  • przyrost edycji kreatywnych;
  • wypowiedzi na forum (ilość i sens);
  • obecność na kanale (aktywna, bez wiszenia);
  • patrolowanie OZ;
  • znajomość zasad redakcji wraz z zastosowaniem ich do poprawnego zredagowania min. 5 artykułów;
  • kontakt ze społecznością;
  • sposób pracy z gronem administracyjnym;
  • wykonywanie zadań technicznych (zmiana ANM, egzekucja wyników SDU, etc.);
  • umiejętność kategoryzacji, wydzielania podkategorii i klasyfikowania artykułów – każdy z kandydatów otrzyma polecenie uporządkowania jednej z kategorii głównych Nonsensopedii;
  • aktywne uczestnictwo w głosowaniach na ANM, SDU i Newsie Miesiąca – chcemy widzieć, jak kandydaci są aktywnymi członkami społeczności i korzystają ze swego prawa głosu;
  • każdy kandydat może w czasie konkursu zgłosić się raz po pomoc do jednego z członków komisji oceniającej w rozwiązaniu kwestii, która jest dla niego zbyt trudna i nieograniczoną ilość razy do osób spoza komisji – kontakty z komisją będą odnotowywane i zaznaczane;
  • w przypadku rażącego łamania zasad Nonsensopedii kandydat może zostać wykluczony z konkursu, co nie zmienia liczby miejsc przeznaczonych do obsadzenia w administracji – konkurs ulega wtedy skróceniu o liczbę dni w skali tygodnia, które zostały osobie wykluczonej do wypełniania ww. zadań.


UWAGA: Jednomyślną decyzją administracyjną zostaje również zawieszona procedura PUA do czasu rozstrzygnięcia konkursu i rozdania uprawnień. Nabór kandydatów trwa do 12 października 2011 do godziny 23:59, a więc do środy włącznie. Po tym terminie administracja wybierze konkursową piątkę, która stanie w szranki o prawa administratora. Po konsultacjach międzyadmińskich, ustaleniu hierarchii ważności kryteriów wymaganych od kandydatów w czasie przebiegu konkursu, data jego rozpoczęcia i zakończenia zostanie podana do wiadomości publicznej na Forum i w szablonie Ogłoszenia lokalne. Prosimy kandydatów o niewpisywanie komentarzy co do wymogów, a jedynie o notyfikowanie chęci udziału w konkursie.

Niniejsza strona zostanie zabezpieczona i nie będzie dostępna dla użytkowników nowych i niezarejestrowanych. Ma to zapobiec spamowaniu na niej oraz ew. wandalizmom. Wpisanie swojej kandydatury nie oznacza automatycznego wzięcia udziału w konkursie! Dobór uczestników leży w gestii tylko i wyłącznie wyżej wymienionych administratorów. Pod uwagę będą brane takie czynniki jak liczba edycji kreatywnych, staż i społeczne zaangażowanie kandydata. Jednocześnie administracja zastrzega sobie prawo do uwzględnienia innych czynników, o ile uzna je za ważące. Wraz z rozwojem konkursu strona będzie aktualizowana o nowe wiadomości i komunikaty. Dziękujemy. Artur21 22:52, paź 9, 2011 (UTC)

Kandydatury

Wpisywać poniżej:

Zen_Xen_ni!

Kandydat: ZentroXenondyskusjablokadywkładprzeniesione stronylogi

Powód: Mam spory staż, mam dobre stosunki z obecną administracją. Nie liczę na zwycięstwo, ale sprawdzę na co mnie stać!
Do niezdecydowanych: Zgłoście się, zawsze warto spróbować, jeśli na tym nie stracisz nic.

Podpis: 禅.氮. 09:04, paź 10, 2011 (UTC).

JohnAvery

Kandydat: JohnAverydyskusjablokadywkładprzeniesione stronylogi

Zgłasza: Użytkownik:JohnAvery.

Powód: Jako, że kilka osób sugerowało mi, żeby wziąć udział w konkursie, nie mogę zawieść ich zaufania, więc się zgłaszam. JohnAvery napisz 11:50, paź 10, 2011 (UTC)

Exe19

Kandydat: Exe19dyskusjablokadywkładprzeniesione stronylogi

Zgłasza: Użytkownik:Exe19.

Powód: Jako, że pewna osoba sugerowała mi, żeby wziąć udział w konkursie, nie mogę zawieść jej zaufania, więc się zgłaszam. Ex"e"19 13:31, paź 10, 2011 (UTC)

Jurek10

Kandydat: Jurek10dyskusjablokadywkładprzeniesione stronylogi

Zgłasza: Użytkownik:Jurek10

Powód: Wkładam wielką pracę, jestem bardzo aktywny i walczę z wandalami. wowJurekedycji tak dużo 14:00, paź 10, 2011 (UTC)