Skuter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dodałem podpunkt do tuningu)
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Metallhead. Ofiarą rewertu jest 77.253.254.53.)
Linia 31: Linia 31:
*cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
*cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
*głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
*głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
*naklejki typu "ścgacz.pl"
*kierownicę z wiejskiego roweru
*kierownicę z wiejskiego roweru
{{stubmot}}
{{stubmot}}

Wersja z 17:34, 15 paź 2011

Skuter lub poprawniej Kibel – pojazd dwukołowy napędzany hałasem, służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarek. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.

Geneza skuterów w Polsce

Po latach dominacji na wsiach Komara i Ogara nadszedł potop chiński. Zalano polski rynek pierdzikółkami sprzedawanymi w supermarketach za polskich złotych 1499. Produkty z dalekiego wschodu są konstrukcjami bliźniaczymi z Rometami pod względem awaryjności. Kiedy kupuje się skuter? Najczęściej w Tesco, w niedzielę, po kościele. W przypadku awarii takiegoż pojazdu, można odesłać go do autoryzowanego serwisu w Chinach lub dać w obroty panu Zbysiowi, tu wkoło za pocztą.

Komunia, skuter, a wypadki

Największą liczbę kolizji zauważa się w maju każdego roku, najczęściej w niedzielę, po kościele.

Społeczność skuterowa

Została stworzona wokół strony Skuterowo.com, jest to najpopularniejszy portal, dzięki możliwości dyskusji o milionie awarii chińskich sprzętów. Średnia wieku lat 8. Rekordy odwiedzin padają co roku, w maju, w niedziele, po kościele.

Rodzaje

  • Dwusuw - głośny, żre olej, ma przyspieszenie porównywalne z czterosuwem zlatującym z przepaści.
  • Czterosuw - cichy, słaby, ale za to drogi (szpan!).
  • 50-tka - można nim jeździć używając karty motorowerowej, v-max.90 km/h, do podrywania plastików. Tu uwaga, chińskie osiągają 100km/h, czyt. 65.
  • 125-tka - potrzeba prawo jazdy kat. A1, reszta tjw.
  • Większe - a po co to komu?

Tuning

Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:

  • głośny wydech za 2000 zł
  • brak błotnika
  • lampy typu LED posiadające wycieraczki
  • łysą tylną oponę
  • denny kolor
  • kibel
  • cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
  • głośniki (chińskie a jakże), żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
  • kierownicę z wiejskiego roweru

Szablon:Stubmot