Gra:Strona 201202: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Robot dokonuje poprawek kosmetycznych)
Linia 1: Linia 1:
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica. <br />''Białe pierwsze'' – rzuciła (rzucił?) Śmierć. <br />Krzywisz się. ''Wszystkie'' figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona. <br />''Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. <br /> Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd. A może zastosujesz jakąś strategię?
<br />''- Białe pierwsze'' – rzuciła (rzucił?) Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.


''- Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.

== A może zastosujesz jakąś strategię? ==
* Na przykład [[Gra:Strona 201204|"Carskie Jajko"]], którego nauczył cię kiedyś pewien Syberyjczyk?
* Na przykład [[Gra:Strona 201204|"Carskie Jajko"]], którego nauczył cię kiedyś pewien Syberyjczyk?
* Albo [[Gra:Strona 201204|"Chatę Pigmeja"]], której nauczyłeś się od wodza plemienia Wakatikitikikobataka?
* Albo [[Gra:Strona 201204|"Chatę Pigmeja"]], której nauczyłeś się od wodza plemienia Wakatikitikikobataka?

Wersja z 12:15, 16 lis 2011

Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.


- Białe pierwsze – rzuciła (rzucił?) Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.

- Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.

A może zastosujesz jakąś strategię?