The Elder Scrolls V: Skyrim: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 56: Linia 56:
* '''Wichrowy Tron''' - jeśli nie pobili cię <del>dresy</del> nordowie, a dupa nie przymarzła ci do ławy to i tak rzeźnik poderżnie ci gardło. Tu mieszka Ulfrick Gromowoładny Najważniejszy Kol Skyrim.
* '''Wichrowy Tron''' - jeśli nie pobili cię <del>dresy</del> nordowie, a dupa nie przymarzła ci do ławy to i tak rzeźnik poderżnie ci gardło. Tu mieszka Ulfrick Gromowoładny Najważniejszy Kol Skyrim.
* '''Pęknia''' - to stąd przypełzła cała przestępczość. Tu mieści się Gildia <del>debili</del> złodziei. Jest jak mini Wenecja (pełna kanałów).
* '''Pęknia''' - to stąd przypełzła cała przestępczość. Tu mieści się Gildia <del>debili</del> złodziei. Jest jak mini Wenecja (pełna kanałów).

[[kategoria:Gry komputerowe]]

Wersja z 22:24, 19 mar 2012

The Elder Scrolls V: Skyrim (czyt. de ender skrols w: skurim lub dhe elbern zrols pieć skurwim) - gra znanego studia Bethesda Softworks, znanego z tego, że jest znane oraz z licznych bugów w innych produkcjach.

Fabuła

Fabuła jest prosta i nawet totalny noob by zrozumiał. Pewnego słonecznego dnia, gdy Ciebie, Rolofa, Ulfricka Gromowładnego, złodzieja i paru innych wypierdków mają rostrzelać skrócić o głowę. Niespodziewanie pojawia się tam smok i zaczyna palić piękne Helgen (kto by się spodziewał?). My oczywiście musimy spierdalać uciekać. Możemy iść z Rolofem (współskazańcem) lub z Hadvarem (jednym z tych, którzy chcieli nas zabić). Gdy już uciekniemy, idziemy do Białej Grani, zabijamy smoka, zostajemy Smoczym Dziecięciem, otrzymujemy 15 tytułów honorowych które gówno dają oraz zabijamy potężnego super smoka Alduina.

Bohaterowie

  • Ty - najlepszy, najfajniejszy, najważniejszy i najbardziej lubiany bohater w całej grze. Zastałeś Smoczym Dziecięciem więc musisz latać jak idiota po świecie i wypełniać zadania.
  • Jarl Balgruf - król lub lord Białej Grani. Jest superważny i bardzo cie lubi (wersja Cesarskich) lub nienawidzi (wersja Gromowładnych). Ma bardzo dużo dzieci, ale nie ma żony. Jakkolwiek byś dla niego nie pracował, zawsze wybiera Cesarstwo. Wysyła cię do walki z pierwszym smokiem, bo sam się boi.
  • Jarl Elsif - może się też nazywać Jarl El Syf, ale to nie jest potwierdzone. Mieszka w Białym Domu Błękitnym Pałacu w Samotni (którą włada). Popiera PO. Jest bardzo samotna ze względu na miejsce zamieszkania. Żona byłego Najwyższego Kola Skyrim.
  • Ulfrick Gromowładny - syn Zeusa i Jarl Wichrowego Tronu. Lubi pioruny i Talosa. Nienawidzi elfów z Thalmhoru. Pretendent do tronu. Nie lubi tych komunistów (cesarstwa) i wytoczył im wojnę.
  • Generał Tulius - zarządca wojskowy, dowódca Armii Czerwonej Legionu Cesarskiego i najlepszy kumpel Cesarza. Ukryty wielbiciel Juliusza Galiusza Cezara. Traktuje wszystkich jak podnóżki. Krążą plotki, że molestuje śnieżne trolle.
  • Alduin - geniusz zła. To on za tym wszystkim stoi. Jest smokiem. Umie krzyczeć. Pod koniec gry spCenzura2.svgla do Sovngardu (lub Sowy Gardłu). Tam razem z tró hero musimy go rozwalić. Jest zaCenzura2.svgcie zły i nas nienawidzi z całego serca swego i całej duszy swojej, ale pomógł nam uniknąć kary na początku.
  • Delphine - właścicielka gospody w Rzecznej Puszczy. Członkini Oszcza. Pomaga naszemu bohaterowi. Ma schody do piwnicy w szafce.
  • Esbern - dziad, który wie za dużo. Członek Oszcza. Mieszka w kanałach. Opowiada o Alduinie i końcu świata.
  • Arngeir - master głównego bohatera. Członek Siwobrodych. Znany z tego, że wie co to Thu i ma siwą brodę. Mieszka na Mount Everest Wysokim Chrodgarze. Uwielbia drzeć się wniebogłosy.
  • Paarthurnax (czyt. Par Thu Urnax) - smok! Mieszka na najwyższej górze, na najwyższym kamieniu (koło kilofa Notch'a). Jest Siwobrodym mimo, że nie ma brody. Lubi śnieg i zabijać ludzi. Kolejnym jego hobby jest zabijanie jeszcze większej ilości ludzi.

Gildie

  • Oszcza - oficjalnie zlikwidowana. Pomaga głównemu bohaterowi. Jest ściśle związana z główną fabułą. Jest najliczniejszą organizacją w grze. Bez naszego bohatera pozostaje w niej dwoje członków. Właścicielka gospody Delphine i stary wariat Esbern.
  • Mhroczne Bhractwo - koledzy Altaira. Ubisoft nawet tu się wpSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentla. Zajmują się zabijaniem i skakaniem do stogów siana. W swojej kryjówce trzymają zmumifikowaną Nocną Matkę i czekają, aż coś powie. Oczywiście mówi tylko do naszego bohatera. Członkowie mówią "bracie" nawet do członków płci żeńskiej. Na koniec zdradza ich przywódca, który Blad.png całą bazę. Członkami są wampir poniżej 6 roku życia, murzyn rozdzielający zadania, wilkołak robiący w kuźni, emerytowany czarodziej, elfka dźgająca szydełkiem jednorożca podczas spaceru na plaży i błazen pilnujący zwłok.
  • Akademia Zimowej Twierdzy - magowie, jedna z prostszych gildii, bo nie trzeba nic robić, tylko pakować doświadczenie w manę, zniszczenie, iluzje i przywoływanie. Członkowie są debilami w sukienkach, bawiącymi się zapałkami i myślącymi "dlaczego pada śnieg". ChCenzura2.svg robią, gCenzura2.svg dostają.
  • Towarzysze - bardziej złożona gildia. Jej członkowie muszą umieć przyciskać kilka przycisków myszki naraz. Niektórzy to wilkołaki. Dają wpierdol każdemu, kto jest zły.
  • Gildia Złodziei - każdy chyba wie, co robią. Jest to najtrudniejsza gildia, bo oprócz penetrowania ruin (jak w każdej gildii), trzeba się skradać i nie dać złapać. Pod koniec zostajemy przywódcą gildii, co i tak nic nam nie daje prócz satysfakcji (tak jak w każdej gildii).

Rasy

  • Argoninain - zoofilia zaowocowała tym. Argonianie to jaszczurki i ludzie jednocześnie. Mogą oddychać pod wodą. Mieszkają na bagnach i mają "podejrzane" stosunki z drzewami.
  • Breton - wielokrotnie myleni z Brytanami (rasa psa). Super zaSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentci magowie. Mają magiczne bonusy i Smoczą Skórę, nie wiedzą co to jest krem nawilżający.
  • Mhroczny Elf - pochodzi z Morrowind. Mają szarą skórę, są nielubiani, uważani za złodziei i przemytników (którymi są). Rasa dla totalnych n00bów. Mają przerażające czerwone oczy.
  • Elf Wysokiego Rodu - lub porodu. Członek Altmerskiego Domina i Thalmhoru. Typowi rasiści i faszyści zarazem. Nie lubi Talosa, nie lubi Cesarstwa i nie lubi innych ras. Ma ok. 2.5 metra wzrostu i wali się w głowę przechodząc przez drzwi.
  • Cesarscy - komuchy, rdzenni mieszkańcy ZSRR Cesarstwa. Lubią Wino z Alto i czczą wszystkie deadry naraz i na odwrót. To uzdolnieni dyplomaci (szczególnie, gdy opozycja wisi na stryczku) i handlarze.
  • Khaji (czyt. Kadżi lub kał w drzwi) - kolejny owoc zoofilii. Koto-ludzie. Najlepsi przyjaciele Szatana człowieka. Milutkie jak każde kotki (szczególnie, gdy potną ci twarz i zjedzą wnętrzności). Mimo, że nikt ich o to nie podejrzewa to urodzeni złodzieje. Każdy Kał w Drzwi ukradła coś raz w życiu. Są zadufani w sobie i uważają się za najdoskonalszą rasę (jak zwykłe koty).
  • Nord - Bezmózga kupa mięśni. Kochają się bić i boją się kochać. Gdy Ulfrick zaproponował im wojnę z Komuną od razu się zgodzili. Lubią wielkie włochate krowy.
  • Ork - Kolejny elf. Ludzie, co ma wspólnego Ork i Elf? Jest taki sam jak Nord, choć zielony. Zazwyczaj są bandytami. Rasa dla graczy pr0.
  • Redgardzi - rasa ma swoje korzenie jeszcze w Gwiezdnych Wojnach. Tam właśnie Imperator posiadał swoją "Red Guard". Gdy Imperium zostało rozbite, ich potomkowie osiedlili się w Tamriel. Dzięki korzeniom najlepszej jednostki w galaktyce są zajebistymi wojownikami i potrafią używać Mocy. Wszyscy się ich boją.
  • Leśne Elfy - elfy niskiego rodu. Chowają się w lasach, wrzeszcząc Lululuuuuuuuuuu i waląc headshoty każdemu, kto się zbliży na mniej niż 5 metrów (dalej nie wycelują).

Wojna

Wojna zaczęła się, gdy Ulfric wypiął się na Cesarza. Pierwsza bitwa o dziwo zaczęła się dopiero, gdy Smocze Dziecię dołączyło do którejś ze stron. Pierwszą bitwą jest obrona lub atak na Białą Grań. Na koniec musimy zabić Tuliusa lub Ulfrica.

Daedry

  • Hircyn - ten od strzelania innym w dCenzura2.svg. Lubi jelenie i zabijanie wilkołaków.
  • Namira - odpowiada za równomierne rozkładanie się i gnicie ciał. Ma kumpli kanibali.
  • Azura - Niesie słońce i księżyc. Uwielbia klejnoty. Ma wile koło Zimowej Twierdzy.
  • Sheogorath - uciekł z wariatkowa w Otchłanie. Uwielbia strzelać z Łabarzaka. Najpotężniejszy i najpoważniejszy boss.
  • Molag Bal - Pan "dominacji". Ma bławe, dom w Markarcie i własną klatkę.
  • Peryite - zdrajca, zdrajca i jeszcze raz ZDRAJCA!
  • Clavicus Złośliwy (czyt. Klawisz Złośliwy) - to zwyczajny dżin. Ma psa.
  • Meridii - to ta co lubi światła i lasery.
  • Sungunin - najfajniejsza daedra. Książę rozpusty i pijaństwa. Da ci kostur kaca.
  • Vermina - lubi sobie pospać. Nie wiedzieć, czemu wbiła czyjąś czaszkę na kij i myśli, że ma zaCenzura2.svgty artefakt.
  • Mephail - nie wiadomo co to za daedra, ale mieszka w piwnicy u Balgrufa.
  • Mehrunes Dagon - Ten, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać itd. Jest super złym gościem z poprzedniej części. Dowódca Mitycznego Brzasku.
  • Boethiah - wymaga od ciebie zabicia kumpla. A niech spSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentla.

Miejsca

  • Biała Grań - największe Miasto w grze. Mieszka tu Balgruf. Neutralny punkt strategiczny w środku Skyrim. Walczą tu dwa duże klany. Ludzie tu piją, ćpają i się zaSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentją.
  • Samotnia - mieszkańcy tego miasta są bardzo samotni. Mieszka tu generał Tulius, a nawet Sam Cesarz.
  • Morthal - jakaś niegodna uwagi wioska. Nie ma tu nic, prócz domów na bagnie.
  • Markart - spCenzura2.svgaj, renegaci idą. I władze nic z tym oczywiście nie zrobią.
  • Falkret - jedyna rozrywka na tym zadupiu to zabijanie wilkołaków i gadający pies Złośliwego Klawisza.
  • Gwiazda Zaranna - to tu Vermina zostawiła swój zaSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentty artefakt i ludzie nie mogą się wyspać.
  • Zimowa Twierdza - akademia magów i cztery domy. Perła Skyrim.
  • Wichrowy Tron - jeśli nie pobili cię dresy nordowie, a dupa nie przymarzła ci do ławy to i tak rzeźnik poderżnie ci gardło. Tu mieszka Ulfrick Gromowoładny Najważniejszy Kol Skyrim.
  • Pęknia - to stąd przypełzła cała przestępczość. Tu mieści się Gildia debili złodziei. Jest jak mini Wenecja (pełna kanałów).