Protram: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Jurek10. Ofiarą rewertu jest 82.160.135.21.) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
||
{{ |
{{stub|trans}} |
||
[[Kategoria:Wrocław]] |
[[Kategoria:Wrocław]] |
Wersja z 08:37, 30 wrz 2012
Protram – kilka metrów kwadratowych powierzchni, na których stoją deski połączone ze sobą[1], co razem tworzy „Remonty i Modernizację Tramwajów PROTRAM”.
Powstanie „fabryki”
Dawno, dawno temu była sobie zajezdnia nr 5. we Wrocławiu. Było w niej kilka stodwójek, a może nawet stopiątek. W końcu MPK Wrocław stwierdziło, że zajezdnia im się nie opyla, że mają 3 i im starcza (był to okres, kiedy dużo stodwójek przewracało się, czego efektem była nadmierna produkcja metali kolorowych do recyklingu). Wtedy wymyślili, że będą na tym placu naprawiać tramwaje. Wszystko byłoby fajnie, ale oczywiście tramwaje byłyby naprawiane za darmo, a nikt tego nie chce, więc założyli tam Protram – i teraz trzeba płacić za naprawę.
Produkty
Protram wyprodukował dwa metalowe pudełka z pantografem na górze, więc stwierdzono, że wskazanym jest nazwanie ich tramwajami. Są to dwieścieczwórki i dwieściepiątki. Obecnie pracują nad bardziej nowoczesnym pudłem z przewróconym pantografem na górze, które nazywają 206WrAs[2]. Podobno już to robią, ale nikt nie jest pewny.
Przypisy
- ↑ Inna sprawa, że te połączenia nie zawsze działają, wiec hale mają nadmierną zdolność do wywalania się.
- ↑ http://protram.com.pl
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.