NonNews:Reprezentacja Polski sprywatyzowana: Różnice pomiędzy wersjami
(redakcja) |
M |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
[[Kategoria:26 tydzień, 2010|{{PAGENAME}}]] |
[[Kategoria:26 tydzień, 2010|{{PAGENAME}}]] |
||
[[Kategoria:NonNews |
[[Kategoria:NonNews 2010 – sport]] |
Wersja z 22:43, 1 gru 2012
30 czerwca 2010
Największa sieć spożywcza w Polsce została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa obowiązywać będzie 4 lata, do zakończenia mistrzostw świata w 2014 roku.
– Nie ukrywam, że sam kupuję w Biedronce, zwłaszcza wino – mówi Grzegorz Lato (60 l.), prezes PZPN.
Sieć Biedronka będzie partnerem polskiej drużyny także podczas EURO 2012, rozgrywanego w naszym kraju. – Mam nadzieję, że w finale EURO spotkają się Polska i Portugalia – zdradza Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja SA, właściciela Biedronki.
Szczegółów kontraktu nie ujawniono, ale nowy sponsor ma podobno przelewać rocznie 2 miliony złotych na konto PZPN.
Krążą plotki, że Polacy będą teraz grać w strojach w kropki, ale to chyba nic w porównaniu do granatu i flagi Monako.
Źródło
- Reprezentacja Polski w kropki, se.pl, 30 czerwca 2010.