Tramwaj: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 1: Linia 1:
'''Tramwaj''' - Pojazd poruszający się na metalowych kołach, które suną po metalowych patykach zwanymi szynami ortopedycznymi. Najczęściej tramwaj jest jak kobieta: robi skoki w bok i nie prowadzi się prosto.
'''Tramwaj''' - Pojazd poruszający się na metalowych kołach, które suną po metalowych patykach zwanymi szynami ortopedycznymi. Najczęściej tramwaj jest jak kobieta: robi skoki w bok i nie prowadzi się prosto.


Budowa zewnętrzna:
==Budowa zewnętrzna==
Pudło osadzone na najczęściej 3 par kół i jednego okręgu. Z przodu możemy znaleźć pręt stalowy służący do wbijania się w inne tramwaje celem ich przyczepienia.
pudło osadzone na najczęściej 3 parach kół i jednym okręgu. Z przodu możemy znaleźć pręt stalowy służący do wbijania się w inne tramwaje celem ich przyczepienia.


Pasażerowie tramwaju:
==Pasażerowie tramwaju==
drobnomieszczanie, oraz wszelka inna masa niesmrodziarzy + motorniczy, któremu dodatkowo płacą za jazdę tramwajem
drobnomieszczanie, oraz wszelka inna masa niesmrodziarzy + motorniczy, któremu dodatkowo płacą za jazdę tramwajem



Wersja z 11:38, 21 lip 2006

Tramwaj - Pojazd poruszający się na metalowych kołach, które suną po metalowych patykach zwanymi szynami ortopedycznymi. Najczęściej tramwaj jest jak kobieta: robi skoki w bok i nie prowadzi się prosto.

Budowa zewnętrzna

pudło osadzone na najczęściej 3 parach kół i jednym okręgu. Z przodu możemy znaleźć pręt stalowy służący do wbijania się w inne tramwaje celem ich przyczepienia.

Pasażerowie tramwaju

drobnomieszczanie, oraz wszelka inna masa niesmrodziarzy + motorniczy, któremu dodatkowo płacą za jazdę tramwajem

Miastem o największej ilości tramwajów jest Szczecin, którego dyktator nazwał "wsią z tramwajami". Jeździ tam ponad 50 linii i krzywych tramwajowych, ulokowanych w zajezdniach tramwajowych, których najbardziej znanymi są Zajezdnia Pogodno i Zajezdnia Sztuki.

Zobacz też:

Szablon:Stubtrans