Call of Duty: Modern Warfare 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(+noob, listy)
Linia 15: Linia 15:
=== Sprzęty ===
=== Sprzęty ===
==== Szturmowe ====
==== Szturmowe ====
* M4A1 super-zaawansowana amerykańska broń z prawdziwego zdarzenia, nieprawdopodobna moc obalająca która jest w stanie zniszczyć wszystkie nacje świata sprzeciwione wolności USA
* {{t|M4A1}} super-zaawansowana amerykańska broń z prawdziwego zdarzenia, nieprawdopodobna moc obalająca która jest w stanie zniszczyć wszystkie nacje świata sprzeciwione wolności USA
* FAMAS jakiś francuski syf, strzela 3 pociski naraz, i ogólnie jak nie trafisz raz to masz [[Plik:Cenzura.png]].
* {{t|FAMAS}} jakiś francuski syf, strzela 3 pociski naraz, i ogólnie jak nie trafisz raz to masz [[Plik:Cenzura.png]].
* SCAR-H kolejna wspaniałośc amerykańskiej armii, która zagwarantuje im wyższość nad siłami wroga.
* {{t|SCAR-H}} kolejna wspaniałośc amerykańskiej armii, która zagwarantuje im wyższość nad siłami wroga.
* TAR-21 izraelska broń zniszczenia. Chodzą słuchy, że sam Bin Laden ją zaprojektował, dając jej siłę potrzebną na wysadzenie kolejnych wież typu World Trade Center.
* {{t|TAR-21}} izraelska broń zniszczenia. Chodzą słuchy, że sam Bin Laden ją zaprojektował, dając jej siłę potrzebną na wysadzenie kolejnych wież typu World Trade Center.
* FAL belgijski karabin dla 1337 Pr0 G4m3rz, jest półautomatyczny, co oznacza, że żeby kogoś zabić, trzeba [[Plik:Cenzura.png]] w lewy przycisk myszy niczym cylinder od silnika Malucha.
* {{t|FAL}} belgijski karabin dla 1337 Pr0 G4m3rz, jest półautomatyczny, co oznacza, że żeby kogoś zabić, trzeba [[Plik:Cenzura.png]] w lewy przycisk myszy niczym cylinder od silnika Malucha.
* M16A4 cud sił Stanów Zjednoczonych, coś jak FAMAS, tylko miliard razy lepsze, bo co amerykańskie, to jest bad-ass, co nie?
* {{t|M16A4}} cud sił Stanów Zjednoczonych, coś jak FAMAS, tylko miliard razy lepsze, bo co amerykańskie, to jest bad-ass, co nie?
* ACR praktycznie kosmiczna broń redukująca kompletnie odrzut, jakby strzelać z maszynowego długopisu załadowanego zmoczonymi kulkami z papieru. Mimo to posiada OGROMNĄ moc, dlatego jest najczęściej wybierana przez EL33T G4M3RZ.
* {{t|ACR}} praktycznie kosmiczna broń redukująca kompletnie odrzut, jakby strzelać z maszynowego długopisu załadowanego zmoczonymi kulkami z papieru. Mimo to posiada OGROMNĄ moc, dlatego jest najczęściej wybierana przez EL33T G4M3RZ.
* F2000 belgijskie gówno. Tej broni nie da się kontrolować w żaden ludzki sposób. Przypuszczane jest, że plany na nią zostały podsunięte przez sabotażystów KGB w celu wytworzenia broni samobójczej.
* {{t|F2000}} belgijskie gówno. Tej broni nie da się kontrolować w żaden ludzki sposób. Przypuszczane jest, że plany na nią zostały podsunięte przez sabotażystów KGB w celu wytworzenia broni samobójczej.
* AK-47 Автомат Калашникова. Każda szanująca się firma produkująca gry FPS MUSI wstawić tą broń, aby zyskać 200 punktów do grywalności i ogólnej zajebistości gry. Także więc znalazła się w naszym ukochanym MW2, czyniąc cuda na polu bitwy.
* {{t|AK-47}} Автомат Калашникова. Każda szanująca się firma produkująca gry FPS MUSI wstawić tą broń, aby zyskać 200 punktów do grywalności i ogólnej zajebistości gry. Także więc znalazła się w naszym ukochanym MW2, czyniąc cuda na polu bitwy.
* Peacekeeper - z[[Plik:Cenzura.png]]a broń z [[Black Ops 2|Black Ops 2]] dostępna tylko dla piratów z 4d1.
* {{t|Peacekeeper}} z[[Plik:Cenzura.png]]a broń z [[Black Ops 2|Black Ops 2]] dostępna tylko dla piratów z 4d1.


==== SMG ====
==== SMG ====
* MP5k Deutsche Cuden, broń typowo krótka, i nadająca się tylko na napierdzielanie we wroga z odległości mniejszej niż 1,5m z biodra.
* {{t|MP5k}} Deutsche Cuden, broń typowo krótka, i nadająca się tylko na napierdzielanie we wroga z odległości mniejszej niż 1,5m z biodra.
* UMP kolejny Deutsche Cuden, tym razem na tyle udany, że jest absolutną podstawą dla szanujących się El33t Pr0 1337 G4m3rz. Ma niesamowitą celność i potworną siłę obrażeń. Jeśli poprawnie używana, jest celniejsza od snajperki.
* {{t|UMP}} kolejny Deutsche Cuden, tym razem na tyle udany, że jest absolutną podstawą dla szanujących się El33t Pr0 1337 G4m3rz. Ma niesamowitą celność i potworną siłę obrażeń. Jeśli poprawnie używana, jest celniejsza od snajperki.
* Vector cud [[Amerykańscy naukowcy|amerykańskich naukowców]], strzelając ciągłym ogniem amunicji starcza na krócej niż wytrzymujesz w łóżku. Mimo to lubiana przez Pr0 1337 H4X G4m3rZ.
* {{t|Vector}} cud [[Amerykańscy naukowcy|amerykańskich naukowców]], strzelając ciągłym ogniem amunicji starcza na krócej niż wytrzymujesz w łóżku. Mimo to lubiana przez Pr0 1337 H4X G4m3rZ.
* P90 belgijski karabinek przypominający... właściwie nic ciekawego. Posiada aż 50 nabojów w magazynku, co pozwala na długie spus... długi ostrzał. Tzw. noob weapon.
* {{t|P90}} belgijski karabinek przypominający... właściwie nic ciekawego. Posiada aż 50 nabojów w magazynku, co pozwala na długie spus... długi ostrzał. Tzw. noob weapon.
* Mini Uzi prawdziwa broń gangsterów. Każdy, kto jej używa, może się liczyć z szacunkiem w grze wśród Pr0.
* {{t|Mini Uzi}} prawdziwa broń gangsterów. Każdy, kto jej używa, może się liczyć z szacunkiem w grze wśród Pr0.


==== Lekkie karabiny maszynowe ====
==== Lekkie karabiny maszynowe ====
Co prawda nie takie lekkie, ale zaiście mocne waszmościowie.
Co prawda nie takie lekkie, ale zaiście mocne waszmościowie.
* L86 LSW broń w sam raz dla Newbie, którzy zaczynają swoją przygodę z grą i chcieliby od razu zasięgnąć jakiejś ojcobójczej broni.
* {{t|L86 LSW}} broń w sam raz dla Newbie, którzy zaczynają swoją przygodę z grą i chcieliby od razu zasięgnąć jakiejś ojcobójczej broni.
* RPD to już broń dla prawdziwych Noobów... i niektórych Pr0 EL1T3 GAMERZ, którzy strzelają z tej broni jak z karabinku SMG. Bardzo przesadzona siła i celnośc, równająca się z UMP.
* {{t|RPD}} to już broń dla prawdziwych noobów... i niektórych Pr0 EL1T3 GAMERZ, którzy strzelają z tej broni jak z karabinku SMG. Bardzo przesadzona siła i celność, równająca się z UMP.
* MG4 cykada, posiada swoją nazwę ze względu na cykający dźwięk przy strzelaniu. Całkiem dobry wybór dla XxM3GA-666-Pr0xX graczy.
* {{t|MG4}} cykada, posiada swoją nazwę ze względu na cykający dźwięk przy strzelaniu. Całkiem dobry wybór dla XxM3GA-666-Pr0xX graczy.
* AUG HBAR nie wiadomo, kto wymyślił tą zacną nazwę, ale ta broń powinna szczerze należeć do szturmowców.
* {{t|AUG HBAR}} nie wiadomo, kto wymyślił tą zacną nazwę, ale ta broń powinna szczerze należeć do szturmowców.
* M240 typowa na[[Plik:Cenzura.png]], super celna, super mocna, po prostu marzenie każdego gracza!
* {{t|M240}} typowa na[[Plik:Cenzura.png]], super celna, super mocna, po prostu marzenie każdego gracza!


==== Snajperki ====
==== Snajperki ====
* Barrett .50 Cal broń bardziej używana jako FAL z lunetą. Nie wiadomo dlaczego, jej czas przeładowania wynosi praktycznie zero. Czyli gdyby mieć nieskończoność amunicji, można by strzelać jak z LKM. Była to najtrudniejsza do zdobycia snajperka w pierwszym Modern Warfare.
* {{t|Barrett .50 Cal}} broń bardziej używana jako FAL z lunetą. Nie wiadomo dlaczego, jej czas przeładowania wynosi praktycznie zero. Czyli gdyby mieć nieskończoność amunicji, można by strzelać jak z LKM. Była to najtrudniejsza do zdobycia snajperka w pierwszym Modern Warfare.
* Intervention broń dla Pr0 EL1T3 HAX, po każdym strzale wymaga przeładowania, przez co jest bardzo nielubiana przez typowych Newbie/Noobów.
* {{t|Intervention}} broń dla Pr0 EL1T3 HAX, po każdym strzale wymaga przeładowania, przez co jest bardzo nielubiana przez typowych Newbie/Noobów.
* W2000 jak to ujął jeden z profesjonalnych graczy – "Pr0 SNYPAH!". Ta broń jest podobna do Barrett.
* {{t|W2000}} jak to ujął jeden z profesjonalnych graczy – "Pr0 SNYPAH!". Ta broń jest podobna do Barrett.
* M21 EBR ulubiona broń super-długo-grających-już-graczy. Praktycznie nie ma odrzutu, więc można napierdzielać nią niczym z pistoletu na gwoździe. Jedyna lepsza snajperka od Barrett w swojej klasie.
* {{t|M21 EBR}} ulubiona broń super-długo-grających-już-graczy. Praktycznie nie ma odrzutu, więc można napierdzielać nią niczym z pistoletu na gwoździe. Jedyna lepsza snajperka od Barrett w swojej klasie.


==== Tarcza ====
==== Tarcza ====
Linia 52: Linia 52:


=== Pistolety maszynowe ===
=== Pistolety maszynowe ===
* PP2000 posiada 20 nabojów w swym skromnym magazynku, co pozwala na sianie grozy na całym serwerze. Jedyny mankament jest taki, że długo się ją wyjmuje.
* {{t|PP2000}} posiada 20 nabojów w swym skromnym magazynku, co pozwala na sianie grozy na całym serwerze. Jedyny mankament jest taki, że długo się ją wyjmuje.
* G18 bardzo lubiana przez wszystkich graczy broń, szczególnie z dodatkiem Akimbo, w rękach latającego po całej mapie snajpera, który w ogóle nie kampi snajperką, bo po co, skoro posiada tak wspaniałe maszynówki w rękach. Nie bójcie się jej używać, jeżeli gracze was z nią spotkają, zdobędziecie znaczący respekt na serwerze i przyjmą was do każdego klanu.
* {{t|G18}} bardzo lubiana przez wszystkich graczy broń, szczególnie z dodatkiem Akimbo, w rękach latającego po całej mapie snajpera, który w ogóle nie kampi snajperką, bo po co, skoro posiada tak wspaniałe maszynówki w rękach. Nie bójcie się jej używać, jeżeli gracze was z nią spotkają, zdobędziecie znaczący respekt na serwerze i przyjmą was do każdego klanu.
* M93 Raffica coś jak podręczny FAMAS/M16A4. Lepsze od tego pierwszego, gdyż lekkie i można mieć Akimbo, co skutkuje w niesamowitej ilości <del>fragów</del> lagów.
* {{t|M93 Raffica}} coś jak podręczny FAMAS/M16A4. Lepsze od tego pierwszego, gdyż lekkie i można mieć Akimbo, co skutkuje w niesamowitej ilości <del>fragów</del> lagów.
* TMP prawie idealna broń. Niesamowita celność, bardzo duże obrażenia. Jedyny problem to to, że ma bardzo małe magazynki. Więc jak nie trafisz we wroga, masz [[Śmierć|deda]]...
* {{t|TMP}} prawie idealna broń. Niesamowita celność, bardzo duże obrażenia. Jedyny problem to to, że ma bardzo małe magazynki. Więc jak nie trafisz we wroga, masz [[Śmierć|deda]]...


==== Pistolety ====
==== Pistolety ====
* USP .45 genialna broń podręczna, uwielbiana przez każdego PR0 EL1T3 G4M3RZ'a.
* {{t|USP .45}} genialna broń podręczna, uwielbiana przez każdego PR0 EL1T3 G4M3RZ'a.
* .44 Magnum beznadziejny syf, ponieważ ma tylko 6 naboi, co skutkuje w pewnej śmierci po nietrafionym pocisku.
* {{t|44 Magnum}} beznadziejny syf, ponieważ ma tylko 6 naboi, co skutkuje w pewnej śmierci po nietrafionym pocisku.
* Beretta M9 amerykańskie cudo, coś jak USP .45, posiada więcej naboi w magazynku.
* {{t|Beretta M9}} amerykańskie cudo, coś jak USP .45, posiada więcej naboi w magazynku.
* Desert Eagle broń każdego szanującego się gangstera, który dokańcza swoich wrogów strzałem w baniak. Niestety, w CoDzie strzał w głowę nawet z czegoś tak potężnego nie skutkuje w zgonie przeciwnika. Poza tym posiada wielki odrzut, przez co praktycznie nie umożliwia celowania.
* {{t|Desert Eagle}} broń każdego szanującego się gangstera, który dokańcza swoich wrogów strzałem w baniak. Niestety, w CoDzie strzał w głowę nawet z czegoś tak potężnego nie skutkuje w zgonie przeciwnika. Poza tym posiada wielki odrzut, przez co praktycznie nie umożliwia celowania.


==== Shotguny ====
==== Shotguny ====
* SPAS-12 tzw. pompa. Uwielbiana przez CS'owców, którzy jednak postanowili zagrać w tą "genialną" grę. Co dziwne, lepiej się nią zabija nie celując niż odwrotnie.
* {{t|SPAS-12}} tzw. pompa. Uwielbiana przez CS'owców, którzy jednak postanowili zagrać w tą "genialną" grę. Co dziwne, lepiej się nią zabija nie celując niż odwrotnie.
* AA-12 automatyczna napierdalarka. Gdy już zacznie strzelać, nie sposób jej zatrzymać, tylko mały magazynek ratuje sytuacje. Nienawidzona przez graczy, no chyba, że sami jej używają.
* {{t|AA-12}} automatyczna napierdalarka. Gdy już zacznie strzelać, nie sposób jej zatrzymać, tylko mały magazynek ratuje sytuacje. Nienawidzona przez graczy, no chyba, że sami jej używają.
* Striker bębnowa strzelba, posiadająca dużo naboi w magazynku, jednak wolno się je ładuje do pełna.
* {{t|Striker}} bębnowa strzelba, posiadająca dużo naboi w magazynku, jednak wolno się je ładuje do pełna.
* Ranger strzelba, którą bez problemu można trzymać w jednej ręce, jednakże posiadająca potworne obrażenia. Można używać Akimbo, co bardziej zwiększa stopień wkurwienia graczy przeciwnej drużyny i twoje fragi.
* {{t|Ranger}} strzelba, którą bez problemu można trzymać w jednej ręce, jednakże posiadająca potworne obrażenia. Można używać Akimbo, co bardziej zwiększa stopień wkurwienia graczy przeciwnej drużyny i twoje fragi.
* M1014 takie wolniejsze AA-12. Jednak jest celniejsze i silniejsze.
* {{t|M1014}} takie wolniejsze AA-12. Jednak jest celniejsze i silniejsze.
* Model 1887 ktoś kiedyś wykopał to z ziemi i okazało się, że jest lepsze od wszystkich wynalezisk dzisiejszej epoki.
* {{t|Model 1887}} ktoś kiedyś wykopał to z ziemi i okazało się, że jest lepsze od wszystkich wynalezisk dzisiejszej epoki.


==== Wyrzutnie rakiet ====
==== Wyrzutnie rakiet ====
To co [[N00b|tygryski]] lubią najbardziej...
To co [[N00b|tygryski]] lubią najbardziej...
* AT4-HS poręczna bazooczka, przydatna do anihilacji wrogiej drużyny bądź/i wsparć powietrznych.
* {{t|AT4-HS}} poręczna bazooczka, przydatna do anihilacji wrogiej drużyny bądź/i wsparć powietrznych.
* Thumper granatnik. I tyle.
* {{t|Thumper}} granatnik. I tyle.
* Stinger nielubiana przez graczy wyrzutnia, ponieważ zdolna jest tylko namierzać na samoloty/helikoptery, co nie umożliwia anihilacji wrogiej drużyny.
* {{t|Stinger}} nielubiana przez graczy wyrzutnia, ponieważ zdolna jest tylko namierzać na samoloty/helikoptery, co nie umożliwia anihilacji wrogiej drużyny.
* Javelin już coś bardziej lubianego. Namierzamy na cel, rakieta wylatuje, leci w górę, i niczym meteoryt spierdziela się na dół eksplodując jak bomba. Porada – nie używać w pomieszczeniach.
* {{t|Javelin}} już coś bardziej lubianego. Namierzamy na cel, rakieta wylatuje, leci w górę, i niczym meteoryt spierdziela się na dół eksplodując jak bomba. Porada – nie używać w pomieszczeniach.
* RPG ruski [[Plik:Cenzura.png]]. Każdy lubi postrzelać sobie granatami na odległość, z takimi skutkami.
* {{t|RPG}} ruski [[Plik:Cenzura.png]]. Każdy lubi postrzelać sobie granatami na odległość, z takimi skutkami.


[[Plik:Modernwarfare2-screenshot2.jpg|right|350px|thumb|Wszędzie biało... Aż karta graficzna leży i się nudzi...]]
[[Plik:Modernwarfare2-screenshot2.jpg|right|350px|thumb|Wszędzie biało... Aż karta graficzna leży i się nudzi...]]
== Ekwipunek ==
== Ekwipunek ==
=== Pierwszy slot ===
=== Pierwszy slot ===
* Frag typowy granat ręczny. Można go przytrzymać, ale skutki nie wyrzucenia go przed upływem czasu są opłakane.
* {{t|Frag}} typowy granat ręczny. Można go przytrzymać, ale skutki nie wyrzucenia go przed upływem czasu są opłakane.
* Semtex przyklejający się do wszystkiego, nawet do ludzi, wybuchający plastik. Ma większe obrażenia niż Frag, ale szybciej wybucha, co nie pozwala na ataki przez pół mapy.
* {{t|Semtex}} przyklejający się do wszystkiego, nawet do ludzi, wybuchający plastik. Ma większe obrażenia niż Frag, ale szybciej wybucha, co nie pozwala na ataki przez pół mapy.
* Throwing Knife nożyk do rzucania. Po użyciu można go podnieść, o ile się go znajdzie. Jeśli umiemy nim celować, będzie w mięsie wroga.
* {{t|Throwing Knife}} nożyk do rzucania. Po użyciu można go podnieść, o ile się go znajdzie. Jeśli umiemy nim celować, będzie w mięsie wroga.
* Tactical Insertion flara oznaczająca miejsce naszego następnego respawnu. Przydatne dla snajperów, którzy połowę mapy spędzili szukając/dostając się do swojej ultra-tajnej kryjówki. Trochę trzeba przeczekać, aż się odpali.
* {{t|Tactical Insertion}} flara oznaczająca miejsce naszego następnego respawnu. Przydatne dla snajperów, którzy połowę mapy spędzili szukając/dostając się do swojej ultra-tajnej kryjówki. Trochę trzeba przeczekać, aż się odpali.
* Blast Shield w ogóle nieprzydatna rzecz. Niby powinna osłaniać przed wybuchami, ale tak naprawdę to gówno działa, i jest nieopłacalne mieć to w ekwipunku.
* {{t|Blast Shield}} w ogóle nieprzydatna rzecz. Niby powinna osłaniać przed wybuchami, ale tak naprawdę to gówno działa, i jest nieopłacalne mieć to w ekwipunku.
* Claymore mina, która cyknięciem może wkurwić niejednego gracza. Ustawiamy ją wybuchową częścią przed siebie. Jeżeli wróg przebiegnie przez pole wykrywania, oznaczone przez 2 linie laserowe koloru czerwonego, ma przesrane.
* {{t|Claymore}} mina, która cyknięciem może wkurwić niejednego gracza. Ustawiamy ją wybuchową częścią przed siebie. Jeżeli wróg przebiegnie przez pole wykrywania, oznaczone przez 2 linie laserowe koloru czerwonego, ma przesrane.
* C4 paczka z trotylem, wybuchająca po naciśnięciu przez nas przycisku. Dosyć przydatne, kiedy chcemy kontrolować czas wybuchu.
* {{t|C4}} paczka z trotylem, wybuchająca po naciśnięciu przez nas przycisku. Dosyć przydatne, kiedy chcemy kontrolować czas wybuchu.


=== Drugi slot ===
=== Drugi slot ===
* Flash granat ogłuszający, który oślepia i ogłusza wszystkich wrogów znajdujących się w zasięgu wybuchu. Bardzo taktyczne, trzeba tylko uważać, żeby nie ogłuszyć siebie.
* {{t|Flash}} granat ogłuszający, który oślepia i ogłusza wszystkich wrogów znajdujących się w zasięgu wybuchu. Bardzo taktyczne, trzeba tylko uważać, żeby nie ogłuszyć siebie.
* Stun granat ogłupiający, spowalniający ruchy przeciwnika na tyle, że można go obiec 2 razy i wbić mu nóż w plecy.
* {{t|Stun}} granat ogłupiający, spowalniający ruchy przeciwnika na tyle, że można go obiec 2 razy i wbić mu nóż w plecy.
* Smoke granat dymny. Według wielu ludzi bezsensowne gówno, co prawda pozwala na dosyć bezpieczne przejście przed oczami snajpera. Gorzej, jak posiada celownik termiczny.
* {{t|Smoke}} granat dymny. Według wielu ludzi bezsensowne gówno, co prawda pozwala na dosyć bezpieczne przejście przed oczami snajpera. Gorzej, jak posiada celownik termiczny.


== Dodatki do broni ==
== Dodatki do broni ==
{{cytat|GL noob!|Ty, kiedy dostaniesz z granatnika}}
{{cytat|GL noob!|Ty, kiedy dostaniesz z granatnika}}
* Granatnik bardzo denerwująca rzecz. O dziwo jest niesamowicie celna, trafia tam gdzie chcemy i ma pole rażenia jak normalny granat.
* {{t|Granatnik}} bardzo denerwująca rzecz. O dziwo jest niesamowicie celna, trafia tam gdzie chcemy i ma pole rażenia jak normalny granat.
* Celownik laserowy montujemy na górze broni czerwoną kropkę, która określa dosyć dokładnie, gdzie strzelamy.
* {{t|Celownik laserowy}} montujemy na górze broni czerwoną kropkę, która określa dosyć dokładnie, gdzie strzelamy.
* Tłumik tłumi strzały broni. Dzięki temu jesteśmy niewidoczni na minimapce, ku [[Plik:Cenzura.png]] nieprzyjaciela.
* {{t|Tłumik}} tłumi strzały broni. Dzięki temu jesteśmy niewidoczni na minimapce, ku [[Plik:Cenzura.png]] nieprzyjaciela.
* ACOG celownik z przybliżeniem x4, co pozwala na bardziej precyzyjne strzały. Kompletnie nieprzydatny w bliskich kontaktach.
* {{t|ACOG}} celownik z przybliżeniem x4, co pozwala na bardziej precyzyjne strzały. Kompletnie nieprzydatny w bliskich kontaktach.
* FMJ specjalne naboje zwiększające penetracje przez grubsze obiekty. Zazwyczaj gówno daje.
* {{t|FMJ}} specjalne naboje zwiększające penetracje przez grubsze obiekty. Zazwyczaj gówno daje.
* Shotgun mini-strzelba, którą możemy zamontować pod karabinem szturmowym. Dosyć przydatne.
* {{t|Shotgun}} mini-strzelba, którą możemy zamontować pod karabinem szturmowym. Dosyć przydatne.
* Celownik holograficzny taki zmodyfikowany celownik laserowy. Ogólnie beznadziejny, nic przez niego nie widać.
* {{t|Celownik holograficzny}} taki zmodyfikowany celownik laserowy. Ogólnie beznadziejny, nic przez niego nie widać.
* Sensor bicia serca taki legalny wallhack. Wskazuje wszystkich wrogów nie posiadających perku Ninja na urządzeniu dołączonym do broni.
* {{t|Sensor bicia serca}} taki legalny wallhack. Wskazuje wszystkich wrogów nie posiadających perku Ninja na urządzeniu dołączonym do broni.
* Celownik termiczny kolejna wersja legalnego wallhacka. Podświetla na biało osoby, dzięki czemu jest je bardzo łatwo zauważyć.
* {{t|Celownik termiczny}} kolejna wersja legalnego wallhacka. Podświetla na biało osoby, dzięki czemu jest je bardzo łatwo zauważyć.
* Powiększone magazynki zwiększenie magazynku broni, zazwyczaj 2 lub 1,5 raza więcej naboi.
* {{t|Powiększone magazynki}} zwiększenie magazynku broni, zazwyczaj 2 lub 1,5 raza więcej naboi.
* Rapid Fire dodatek do SMG, który pozwala na szybsze [[Plik:Cenzura.png]] w ludzi.
* {{t|Rapid Fire}} dodatek do SMG, który pozwala na szybsze [[Plik:Cenzura.png]] w ludzi.
* Grip dodatkowa rączka, umieszczana w większości strzelb. Nie polecana w SPASie.
* {{t|Grip}} dodatkowa rączka, umieszczana w większości strzelb. Nie polecana w SPASie.
* Nóż taktyczny nożyk do pistoletu, który znacznie zwiększa prędkość nożowania wrogów, przez co jest używany przez wielu graczy do latania po mapie i zabijania wszystkich z owego noża.
* {{t|Nóż taktyczny}} nożyk do pistoletu, który znacznie zwiększa prędkość nożowania wrogów, przez co jest używany przez wielu graczy do latania po mapie i zabijania wszystkich z owego noża.


== Perki ==
== Perki ==
Linia 149: Linia 149:
Killstreaki to nagrody, które dostajemy po zabiciu określonej ilości osób bez zginięcia. Czyli bogaci się bogacą, a nooby do piachu.
Killstreaki to nagrody, które dostajemy po zabiciu określonej ilości osób bez zginięcia. Czyli bogaci się bogacą, a nooby do piachu.
* 3 zabójstwa
* 3 zabójstwa
** '''UAV''' – wyświetla pozycje przeciwników na minimapie. Bardzo przydatna rzecz.
** {{t|UAV}} wyświetla pozycje przeciwników na minimapie. Bardzo przydatna rzecz.
* 4 zabójstwa
* 4 zabójstwa
** '''Counter-UAV''' – psuje minimapkę przeciwnikom. Widzą taki śnieg jakby nie mieli sygnału TV.
** {{t|Counter-UAV}} psuje minimapkę przeciwnikom. Widzą taki śnieg jakby nie mieli sygnału TV.
** '''Care Package''' – helikopter zrzuca paczkę z dowolnym killstreakiem oprócz Nuke, Care Package i Emergency Airdrop. Może spaść na kogoś i tego kogoś zabić.
** {{t|Care Package}} helikopter zrzuca paczkę z dowolnym killstreakiem oprócz Nuke, Care Package i Emergency Airdrop. Może spaść na kogoś i tego kogoś zabić.
* 5 zabójstw
* 5 zabójstw
** '''Predator''' – grom z jasnego nieba. Otrzymujesz laptopka, który nie pociągnie Pasjansa, ale kieruje rakietą Hellfire powietrze-ziemia. Można tym trzepać niezłe fragi.
** {{t|Predator}} grom z jasnego nieba. Otrzymujesz laptopka, który nie pociągnie Pasjansa, ale kieruje rakietą Hellfire powietrze-ziemia. Można tym trzepać niezłe fragi.
** '''Sentry Gun''' – helikopter zrzuca paczkę z automatycznym działkiem maszynowym, które możesz postawić w dowolnym miejscu. Uwaga''' – nie strzela za siebie.
** {{t|Sentry Gun}} helikopter zrzuca paczkę z automatycznym działkiem maszynowym, które możesz postawić w dowolnym miejscu. Uwaga – nie strzela za siebie.
* 6 zabójstw
* 6 zabójstw
** '''Precision Airstrike''' – nalot bombowy prowadzony przez 3 samolociki. Jest ch[[Plik:Cenzura.png]], jest niewielka szansa na więcej niż jedno zabójstwo.
** {{t|Precision Airstrike}} nalot bombowy prowadzony przez 3 samolociki. Jest ch[[Plik:Cenzura.png]], jest niewielka szansa na więcej niż jedno zabójstwo.
* 7 zabójstw
* 7 zabójstw
** '''Harrier Airstrike''' – przelatują 2 samolociki tak jak w Precision Airstrike, i na końcu Harrier, który lata nad mapą i strzela w ludzi.
** {{t|Harrier Airstrike}} przelatują 2 samolociki tak jak w Precision Airstrike, i na końcu Harrier, który lata nad mapą i strzela w ludzi.
** '''Attack Helicopter''' – potworny syf. Lata jakieś 2 minuty, i przez ten czas nie zabija praktycznie nikogo.
** {{t|Attack Helicopter}} potworny syf. Lata jakieś 2 minuty, i przez ten czas nie zabija praktycznie nikogo.
* 8 zabójstw
* 8 zabójstw
** '''Emergency Airdrop''' – zlot 4 Care Package'ów.
** {{t|Emergency Airdrop}} zlot 4 Care Package'ów.
* 9 zabójstw
* 9 zabójstw
** '''Pave Low''' – helikopterek, z o wiele lepszym celownikiem niż Attack Helicopter. Bardzo efektywny.
** {{t|Pave Low}} helikopterek, z o wiele lepszym celownikiem niż Attack Helicopter. Bardzo efektywny.
** '''Stealth Bomber''' – nalot dywanowy. Jeśli dobrze umiejscowiony, jest bardzo efektywny.
** {{t|Stealth Bomber}} nalot dywanowy. Jeśli dobrze umiejscowiony, jest bardzo efektywny.
* 11 zabójstw
* 11 zabójstw
** '''Chopper Gunner''' – sterujesz działkiem helikopterka. Jeden z najlepszych killstreaków w grze, daje najwięcej fragów.
** {{t|Chopper Gunner}} sterujesz działkiem helikopterka. Jeden z najlepszych killstreaków w grze, daje najwięcej fragów.
** '''AC130''' – ostrzeliwujesz pole walki z Lockheeda AC-130 Spectre latającego nad mapą. Potężna rzecz w dobrych rękach.
** {{t|AC130}} ostrzeliwujesz pole walki z Lockheeda AC-130 Spectre latającego nad mapą. Potężna rzecz w dobrych rękach.
* 15 zabójstw
* 15 zabójstw
** '''EMP''' – wysadza wrogowi elektronike i wszystkie killstreaki na mapie. Efekt trwa 60 sekund, przez ten czas wróg ma słabszą widoczność, brak mapki, i w ogóle całego HUD'a.
** {{t|EMP}} wysadza wrogowi elektronike i wszystkie killstreaki na mapie. Efekt trwa 60 sekund, przez ten czas wróg ma słabszą widoczność, brak mapki, i w ogóle całego HUD'a.
* 25 zabójstw
* 25 zabójstw
** '''Tactical Nuke''' – atomówka, zakańczająca grę. Zabija wszystkich na mapie, włącznie z tobą. Jeśli ją uda ci się zdobyć, spodziewaj się ataku obelg i oskarżeń o hacki.
** {{t|Tactical Nuke}} atomówka, zakańczająca grę. Zabija wszystkich na mapie, włącznie z tobą. Jeśli ją uda ci się zdobyć, spodziewaj się ataku obelg i oskarżeń o hacki.


== Deathstreaki ==
== Deathstreaki ==
Odwrotność killstreaków. Jeżeli idzie ci naprawdę {{Cenzura}}owo, to one ci pomogą.
Odwrotność killstreaków. Jeżeli idzie ci naprawdę {{Cenzura}}owo, to one ci pomogą.
* 3 zginięcia
* 3 zginięcia
** '''Copycat''' – możesz podpierdolić klasę zabójcy. Przydatne, gdy ma jakiś wykurwisty gun który będziesz miał za 60 lvli.
** {{t|Copycat}} możesz podpierdolić klasę zabójcy. Przydatne, gdy ma jakiś wykurwisty gun który będziesz miał za 60 lvli.
* 4 zginięcia
* 4 zginięcia
** '''Painkiller''' – zwiększa życie około 3 razy przez pierwsze 10 sekund. Naprawde denerwujące. Postaw się w sytuacji – prawie wbijasz swój ostatni killstreak, gdy widzisz swoją ofiarę, okazuje się ona mieć Painkillera. A więc zanim ją zabijesz, zdąży się odwrócić i skopać ci dupsko.
** {{t|Painkiller}} zwiększa życie około 3 razy przez pierwsze 10 sekund. Naprawde denerwujące. Postaw się w sytuacji – prawie wbijasz swój ostatni killstreak, gdy widzisz swoją ofiarę, okazuje się ona mieć Painkillera. A więc zanim ją zabijesz, zdąży się odwrócić i skopać ci dupsko.
** '''Martyrdom''' – po zgonie wypada z ciebie granat. Pułapka na kretynów.
** {{t|Martyrdom}} po zgonie wypada z ciebie granat. Pułapka na kretynów.
** '''Final Stand''' – coś jak Last Stand, tylko, że możesz to przeżyć, i możesz używać całego swojego arsenału. Niezwykle wku{{Cenzura}}.
** {{t|Final Stand}} coś jak Last Stand, tylko, że możesz to przeżyć, i możesz używać całego swojego arsenału. Niezwykle wku{{Cenzura}}.


== Tryby gry ==
== Tryby gry ==
Linia 201: Linia 201:
== Dodatkowa zawartość ==
== Dodatkowa zawartość ==
Jeśli znudzi ci się codzienne granie na tych samych mapach, na całe szczęście możesz dokupić imponujące mapy do Multiplayer za całkowicie przyzwoitą cenę!
Jeśli znudzi ci się codzienne granie na tych samych mapach, na całe szczęście możesz dokupić imponujące mapy do Multiplayer za całkowicie przyzwoitą cenę!


== Noob w {{Pagename}} ==

* Rzuca najpierw granaty błyskowe lub ogłuszające, później zwykły granat, wystrzeliwuje pociski z granatnika, a na końcu strzela z broni.
* Jeśli używa klasy Knifera, biega chaotycznie po całej mapie.
* Jeśli ktoś odpali przy nim Atomówkę Taktyczną, wyzywa owego gracza od cheaterów i camperów.
* Gdy jest hostem, a na serwerze są lagi, wykorzystuje to by wbić Killstreak.
* Gdy go ktoś zaprosi do gry/drużyny i nie może zaakceptować zaproszenia, spamuje fora o grze.
* Strzela z granatnika do przeciwnika stojącego 2 metry od niego.
* Zastanawia się, czemu nie jest dostępna luneta ACOG do strzelby.
* Wchodzi na strony typu „Tu jest keylogger” i później się dziwi, że nie może wejść na Steama.
* Gdy wbije Strzelca Smigłowca lub AC130 przestaje grać, bo myśli, że jest najlepszym graczem na świecie, i że za łatwa ta gra.
* Tak samo sie zachowuje jak zdobędzie Atomówkę Taktyczną, której zapomina użyć przed końcem gry.
* Na forach o owej grze zakłada multum tematów, w których prosi o identyfikatory graczy, którzy hostują hackowane serwery.
* Ściąga wszystkie hacki, o których tylko słyszał, a potem dziwi się czemu jego konto dostało bana.
* Uważa, że perk Ostatni Bastion jest najmocniejszy w całej grze.
* Twierdzi że Intervention jest noobskie, bo nie jest bronią półautomatyczną.
* Gra tylko na tych trybach gry, na których najtrudniej znaleźć połączenie.
* Widząc swojego członka drużyny leżącego w Ostatnim Bastionie/Finałowym Bastionie, podbiega do niego, by spróbować go uleczyć.
* Oburza się faktem, że nie może nikogo zabić z BSP.
* Rzuca w górę granaty błyskowe, mając nadzieję, że uda mu się wywołać impuls EMP.
* Usiłuje zabijać wrogów Stingerem.
* Bardzo bulwersuje się faktem, że jego Predator spada.
* Próbuje kierować pojazdami.
* Walczy tylko G18 Akimbo.
* Probuje zabić kolosa karabinem np. szturmowym i pistolecikiem.


{{FPS}}
{{FPS}}

Wersja z 22:34, 4 kwi 2013

Jadem ulicom,opony asfalt drom...

NOOB!!!!!!!!111

Przeciętny gracz

STOP WALLHACK U NOOB

Typowy gracz po śmierci

Ta gra to syfff!!11 ciongle umjeram i nei da sie przejsc!!!!1

Jakiś noob

Szablon:Tkolejna część trylogii o wojnie w czasach współczesnych. Jest to w zasadzie przypudrowany Modern Warfare z nową kampanią, która mogłaby być DLC.

Fabuła

Świat stoi przed zagrożeniem kolejnej wojny światowej, i twoim zadaniem jest uratowanie świata przed zagrożeniem kolejnej wojny światowej! Jako Allen rozpoczynasz krucjalną misję poczynając od zaprezentowania, jak się strzela. Ten niezwykły motyw każdej części sprawia, że seria Call of Duty zawsze będzie lubiana i kochana. Zapewne większość z Was wie, jak potoczy się dalej akcja. Ścigamy Makarona Makarova przez wzniosłe miasta, jaskinie, lasy, zadupia, i inne zapierające dech w piersiach miejsca.

Rozgrywka

Naszej grze będą towarzyszyć różnego rodzaju bronie, ekwipunek, i inne pierdoły.

Sprzęty

Szturmowe

  • Szablon:T super-zaawansowana amerykańska broń z prawdziwego zdarzenia, nieprawdopodobna moc obalająca która jest w stanie zniszczyć wszystkie nacje świata sprzeciwione wolności USA
  • Szablon:T jakiś francuski syf, strzela 3 pociski naraz, i ogólnie jak nie trafisz raz to masz Cenzura.png.
  • Szablon:T kolejna wspaniałośc amerykańskiej armii, która zagwarantuje im wyższość nad siłami wroga.
  • Szablon:T izraelska broń zniszczenia. Chodzą słuchy, że sam Bin Laden ją zaprojektował, dając jej siłę potrzebną na wysadzenie kolejnych wież typu World Trade Center.
  • Szablon:T belgijski karabin dla 1337 Pr0 G4m3rz, jest półautomatyczny, co oznacza, że żeby kogoś zabić, trzeba Cenzura.png w lewy przycisk myszy niczym cylinder od silnika Malucha.
  • Szablon:T cud sił Stanów Zjednoczonych, coś jak FAMAS, tylko miliard razy lepsze, bo co amerykańskie, to jest bad-ass, co nie?
  • Szablon:T praktycznie kosmiczna broń redukująca kompletnie odrzut, jakby strzelać z maszynowego długopisu załadowanego zmoczonymi kulkami z papieru. Mimo to posiada OGROMNĄ moc, dlatego jest najczęściej wybierana przez EL33T G4M3RZ.
  • Szablon:T belgijskie gówno. Tej broni nie da się kontrolować w żaden ludzki sposób. Przypuszczane jest, że plany na nią zostały podsunięte przez sabotażystów KGB w celu wytworzenia broni samobójczej.
  • Szablon:T Автомат Калашникова. Każda szanująca się firma produkująca gry FPS MUSI wstawić tą broń, aby zyskać 200 punktów do grywalności i ogólnej zajebistości gry. Także więc znalazła się w naszym ukochanym MW2, czyniąc cuda na polu bitwy.
  • Szablon:T zCenzura.pnga broń z Black Ops 2 dostępna tylko dla piratów z 4d1.

SMG

  • Szablon:T Deutsche Cuden, broń typowo krótka, i nadająca się tylko na napierdzielanie we wroga z odległości mniejszej niż 1,5m z biodra.
  • Szablon:T kolejny Deutsche Cuden, tym razem na tyle udany, że jest absolutną podstawą dla szanujących się El33t Pr0 1337 G4m3rz. Ma niesamowitą celność i potworną siłę obrażeń. Jeśli poprawnie używana, jest celniejsza od snajperki.
  • Szablon:T cud amerykańskich naukowców, strzelając ciągłym ogniem amunicji starcza na krócej niż wytrzymujesz w łóżku. Mimo to lubiana przez Pr0 1337 H4X G4m3rZ.
  • Szablon:T belgijski karabinek przypominający... właściwie nic ciekawego. Posiada aż 50 nabojów w magazynku, co pozwala na długie spus... długi ostrzał. Tzw. noob weapon.
  • Szablon:T prawdziwa broń gangsterów. Każdy, kto jej używa, może się liczyć z szacunkiem w grze wśród Pr0.

Lekkie karabiny maszynowe

Co prawda nie takie lekkie, ale zaiście mocne waszmościowie.

  • Szablon:T broń w sam raz dla Newbie, którzy zaczynają swoją przygodę z grą i chcieliby od razu zasięgnąć jakiejś ojcobójczej broni.
  • Szablon:T to już broń dla prawdziwych noobów... i niektórych Pr0 EL1T3 GAMERZ, którzy strzelają z tej broni jak z karabinku SMG. Bardzo przesadzona siła i celność, równająca się z UMP.
  • Szablon:T cykada, posiada swoją nazwę ze względu na cykający dźwięk przy strzelaniu. Całkiem dobry wybór dla XxM3GA-666-Pr0xX graczy.
  • Szablon:T nie wiadomo, kto wymyślił tą zacną nazwę, ale ta broń powinna szczerze należeć do szturmowców.
  • Szablon:T typowa naCenzura.png, super celna, super mocna, po prostu marzenie każdego gracza!

Snajperki

  • Szablon:T broń bardziej używana jako FAL z lunetą. Nie wiadomo dlaczego, jej czas przeładowania wynosi praktycznie zero. Czyli gdyby mieć nieskończoność amunicji, można by strzelać jak z LKM. Była to najtrudniejsza do zdobycia snajperka w pierwszym Modern Warfare.
  • Szablon:T broń dla Pr0 EL1T3 HAX, po każdym strzale wymaga przeładowania, przez co jest bardzo nielubiana przez typowych Newbie/Noobów.
  • Szablon:T jak to ujął jeden z profesjonalnych graczy – "Pr0 SNYPAH!". Ta broń jest podobna do Barrett.
  • Szablon:T ulubiona broń super-długo-grających-już-graczy. Praktycznie nie ma odrzutu, więc można napierdzielać nią niczym z pistoletu na gwoździe. Jedyna lepsza snajperka od Barrett w swojej klasie.

Tarcza

Tarcza to zaawansowana broń. Istnieje legenda o Królu Bartoszu III, który w wieku XV wziął kawałek blachy i uznał, że to świetna przenośna obrona. Przez ponad 500 lat była udoskonalana do dzisiejszej formy. Dlatego wielu tarczowców ubóstwia Bartosza III, tworząc własną religię. W grze jedyna rzecz ratująca przed bezpośrednim ostrzałem z naprzeciwka.

Pistolety maszynowe

  • Szablon:T posiada 20 nabojów w swym skromnym magazynku, co pozwala na sianie grozy na całym serwerze. Jedyny mankament jest taki, że długo się ją wyjmuje.
  • Szablon:T bardzo lubiana przez wszystkich graczy broń, szczególnie z dodatkiem Akimbo, w rękach latającego po całej mapie snajpera, który w ogóle nie kampi snajperką, bo po co, skoro posiada tak wspaniałe maszynówki w rękach. Nie bójcie się jej używać, jeżeli gracze was z nią spotkają, zdobędziecie znaczący respekt na serwerze i przyjmą was do każdego klanu.
  • Szablon:T coś jak podręczny FAMAS/M16A4. Lepsze od tego pierwszego, gdyż lekkie i można mieć Akimbo, co skutkuje w niesamowitej ilości fragów lagów.
  • Szablon:T prawie idealna broń. Niesamowita celność, bardzo duże obrażenia. Jedyny problem to to, że ma bardzo małe magazynki. Więc jak nie trafisz we wroga, masz deda...

Pistolety

  • Szablon:T genialna broń podręczna, uwielbiana przez każdego PR0 EL1T3 G4M3RZ'a.
  • Szablon:T beznadziejny syf, ponieważ ma tylko 6 naboi, co skutkuje w pewnej śmierci po nietrafionym pocisku.
  • Szablon:T amerykańskie cudo, coś jak USP .45, posiada więcej naboi w magazynku.
  • Szablon:T broń każdego szanującego się gangstera, który dokańcza swoich wrogów strzałem w baniak. Niestety, w CoDzie strzał w głowę nawet z czegoś tak potężnego nie skutkuje w zgonie przeciwnika. Poza tym posiada wielki odrzut, przez co praktycznie nie umożliwia celowania.

Shotguny

  • Szablon:T tzw. pompa. Uwielbiana przez CS'owców, którzy jednak postanowili zagrać w tą "genialną" grę. Co dziwne, lepiej się nią zabija nie celując niż odwrotnie.
  • Szablon:T automatyczna napierdalarka. Gdy już zacznie strzelać, nie sposób jej zatrzymać, tylko mały magazynek ratuje sytuacje. Nienawidzona przez graczy, no chyba, że sami jej używają.
  • Szablon:T bębnowa strzelba, posiadająca dużo naboi w magazynku, jednak wolno się je ładuje do pełna.
  • Szablon:T strzelba, którą bez problemu można trzymać w jednej ręce, jednakże posiadająca potworne obrażenia. Można używać Akimbo, co bardziej zwiększa stopień wkurwienia graczy przeciwnej drużyny i twoje fragi.
  • Szablon:T takie wolniejsze AA-12. Jednak jest celniejsze i silniejsze.
  • Szablon:T ktoś kiedyś wykopał to z ziemi i okazało się, że jest lepsze od wszystkich wynalezisk dzisiejszej epoki.

Wyrzutnie rakiet

To co tygryski lubią najbardziej...

  • Szablon:T poręczna bazooczka, przydatna do anihilacji wrogiej drużyny bądź/i wsparć powietrznych.
  • Szablon:T granatnik. I tyle.
  • Szablon:T nielubiana przez graczy wyrzutnia, ponieważ zdolna jest tylko namierzać na samoloty/helikoptery, co nie umożliwia anihilacji wrogiej drużyny.
  • Szablon:T już coś bardziej lubianego. Namierzamy na cel, rakieta wylatuje, leci w górę, i niczym meteoryt spierdziela się na dół eksplodując jak bomba. Porada – nie używać w pomieszczeniach.
  • Szablon:T ruski Cenzura.png. Każdy lubi postrzelać sobie granatami na odległość, z takimi skutkami.
Wszędzie biało... Aż karta graficzna leży i się nudzi...

Ekwipunek

Pierwszy slot

  • Szablon:T typowy granat ręczny. Można go przytrzymać, ale skutki nie wyrzucenia go przed upływem czasu są opłakane.
  • Szablon:T przyklejający się do wszystkiego, nawet do ludzi, wybuchający plastik. Ma większe obrażenia niż Frag, ale szybciej wybucha, co nie pozwala na ataki przez pół mapy.
  • Szablon:T nożyk do rzucania. Po użyciu można go podnieść, o ile się go znajdzie. Jeśli umiemy nim celować, będzie w mięsie wroga.
  • Szablon:T flara oznaczająca miejsce naszego następnego respawnu. Przydatne dla snajperów, którzy połowę mapy spędzili szukając/dostając się do swojej ultra-tajnej kryjówki. Trochę trzeba przeczekać, aż się odpali.
  • Szablon:T w ogóle nieprzydatna rzecz. Niby powinna osłaniać przed wybuchami, ale tak naprawdę to gówno działa, i jest nieopłacalne mieć to w ekwipunku.
  • Szablon:T mina, która cyknięciem może wkurwić niejednego gracza. Ustawiamy ją wybuchową częścią przed siebie. Jeżeli wróg przebiegnie przez pole wykrywania, oznaczone przez 2 linie laserowe koloru czerwonego, ma przesrane.
  • Szablon:T paczka z trotylem, wybuchająca po naciśnięciu przez nas przycisku. Dosyć przydatne, kiedy chcemy kontrolować czas wybuchu.

Drugi slot

  • Szablon:T granat ogłuszający, który oślepia i ogłusza wszystkich wrogów znajdujących się w zasięgu wybuchu. Bardzo taktyczne, trzeba tylko uważać, żeby nie ogłuszyć siebie.
  • Szablon:T granat ogłupiający, spowalniający ruchy przeciwnika na tyle, że można go obiec 2 razy i wbić mu nóż w plecy.
  • Szablon:T granat dymny. Według wielu ludzi bezsensowne gówno, co prawda pozwala na dosyć bezpieczne przejście przed oczami snajpera. Gorzej, jak posiada celownik termiczny.

Dodatki do broni

GL noob!

Ty, kiedy dostaniesz z granatnika
  • Szablon:T bardzo denerwująca rzecz. O dziwo jest niesamowicie celna, trafia tam gdzie chcemy i ma pole rażenia jak normalny granat.
  • Szablon:T montujemy na górze broni czerwoną kropkę, która określa dosyć dokładnie, gdzie strzelamy.
  • Szablon:T tłumi strzały broni. Dzięki temu jesteśmy niewidoczni na minimapce, ku Cenzura.png nieprzyjaciela.
  • Szablon:T celownik z przybliżeniem x4, co pozwala na bardziej precyzyjne strzały. Kompletnie nieprzydatny w bliskich kontaktach.
  • Szablon:T specjalne naboje zwiększające penetracje przez grubsze obiekty. Zazwyczaj gówno daje.
  • Szablon:T mini-strzelba, którą możemy zamontować pod karabinem szturmowym. Dosyć przydatne.
  • Szablon:T taki zmodyfikowany celownik laserowy. Ogólnie beznadziejny, nic przez niego nie widać.
  • Szablon:T taki legalny wallhack. Wskazuje wszystkich wrogów nie posiadających perku Ninja na urządzeniu dołączonym do broni.
  • Szablon:T kolejna wersja legalnego wallhacka. Podświetla na biało osoby, dzięki czemu jest je bardzo łatwo zauważyć.
  • Szablon:T zwiększenie magazynku broni, zazwyczaj 2 lub 1,5 raza więcej naboi.
  • Szablon:T dodatek do SMG, który pozwala na szybsze Cenzura.png w ludzi.
  • Szablon:T dodatkowa rączka, umieszczana w większości strzelb. Nie polecana w SPASie.
  • Szablon:T nożyk do pistoletu, który znacznie zwiększa prędkość nożowania wrogów, przez co jest używany przez wielu graczy do latania po mapie i zabijania wszystkich z owego noża.

Perki

Perki to tzw. ulepszenia do gracza. Stajemy się bardziej czujni, lub, w niektórych przypadkach, gorzej postrzegani przez społeczeństwo.

Niebieskie perki

  • Szablon:T Pozwala na nieskończony bieg bez zmęczenia. Zastosowanie – latanie do bazy wroga i strzelanie w plecy. Wersja PR0HAX umożliwia szybsze wspinanie się na przeszkody.
  • Szablon:T Szybsze przeładowanie, co znacznie umila czas gry graczom, którzy strzelają gdzie popadnie. Wersja PR0HAX umożliwia szybsze przycelowanie.
  • Szablon:T Pozwala dołączyć dwa dodatki do broni. Wersja PR0HAX umożliwia dołączenie 2 dodatków do pobocznej broni.
  • Szablon:T Dzięki temu perkowi znajdujemy na zwłokach wroga paczuszki, które uzupełniają nam amunicje i inne pierdoły. Wersja PR0HAX powoduje, że startujemy z możliwie największą ilością naboi.
  • Szablon:T Ten perk pozwala zmieniać klasy podczas życia. Czyli możemy zmienić na noobtuba, potem na jakiegoś haxa i spowrotem.

Wersja PR0HAX skraca czas zmiany klasy.

Czerwone perki

  • Szablon:T Zwiększa nasze obrażenia. Nie jest możliwe być pr0 bez tego perku.

Wersja PR0HAX zwiększa obrażenia zadawane killstreakom.

Wersja PR0HAX umożliwia szybsze machanie nożykiem.

  • Szablon:T Dobry perk dla n00bów, którzy nie umieją wbić pierwszego killstreaka. Zmniejsza ilość potrzebnych zabójstw o 1.Wersja PR0HAX zmniejsza ilość śmierci dla Deathstreaka o 1.
  • Szablon:T Jesteśmy zimni, co oznacza, że wszystkie urządzenia polegające na wykrywaniu ciepła nas nie widzą. Zaliczają się do tego helikoptery, samoloty, sentry, UAV, i inne pierdoły. Także celownik termiczny.

Wersja PR0HAX powoduje, że gdy przeciwnik na nas spojrzy, nie zaczerwieni mu się celownik.

Zwiększa obrażenia zadawane przez wybuchy. Wersja PR0HAX zwiększa obrażenia zadawane przez killstreaki.

Zielone perki

  • Szablon:T Powoduje, że przy machnięciu nożem teleportujemy się przez osnowę czasoprzestrzeni, docierając magicznie do wroga w ułamek sekundy.

Wersja PR0HAX eliminuje obrażenia przy upadku.

  • Szablon:T Zwiększa celność strzałów oddanych z biodra, czyli praktycznie 90% strzałów.Wersja PR0HAX powiększa nam płuca i możemy więcej czasu celować snajperką.
  • Szablon:T Psuje mape przeciwnika, co w sumie odkrywa znacznie naszą pozycję.Wersja PR0HAX spowalnia wybuch Claymorów.
  • Szablon:T Stajemy się niewidoczni dla sensorów bicia serca. Czyli praktycznie usuwa nam serce.

Wersja PR0HAX scisza kroki.

  • Szablon:T Widzimy przez ściany i ogólnie lepiej wybuchy wroga.

Wersja PR0HAX podgłaśnia kroki wroga.

  • Szablon:T Najbardziej nienawidzony perk w grze. Po dostaniu odpowiedniej ilości kulek padamy na plecy, i możemy się jeszcze bronić pistoletem. Czyli w przybliżeniu napierdzielasz w przeciwnika, kończy ci sie ammo, on pada na dupsko, i zabija cię z pistoletu. Fajnie? A potem ginie z wyczerpania.Wersja PR0HAX daje nam możliwość używania ekwipunku w trybie Last Stand.
Jestem z miasta, to widać...
Jestem z miasta to słychać...
Jestem z miasta, to widać, słychać i czuć!

Killstreaki

Killstreaki to nagrody, które dostajemy po zabiciu określonej ilości osób bez zginięcia. Czyli bogaci się bogacą, a nooby do piachu.

  • 3 zabójstwa
    • Szablon:T wyświetla pozycje przeciwników na minimapie. Bardzo przydatna rzecz.
  • 4 zabójstwa
    • Szablon:T psuje minimapkę przeciwnikom. Widzą taki śnieg jakby nie mieli sygnału TV.
    • Szablon:T helikopter zrzuca paczkę z dowolnym killstreakiem oprócz Nuke, Care Package i Emergency Airdrop. Może spaść na kogoś i tego kogoś zabić.
  • 5 zabójstw
    • Szablon:T grom z jasnego nieba. Otrzymujesz laptopka, który nie pociągnie Pasjansa, ale kieruje rakietą Hellfire powietrze-ziemia. Można tym trzepać niezłe fragi.
    • Szablon:T helikopter zrzuca paczkę z automatycznym działkiem maszynowym, które możesz postawić w dowolnym miejscu. Uwaga – nie strzela za siebie.
  • 6 zabójstw
    • Szablon:T nalot bombowy prowadzony przez 3 samolociki. Jest chCenzura.png, jest niewielka szansa na więcej niż jedno zabójstwo.
  • 7 zabójstw
    • Szablon:T przelatują 2 samolociki tak jak w Precision Airstrike, i na końcu Harrier, który lata nad mapą i strzela w ludzi.
    • Szablon:T potworny syf. Lata jakieś 2 minuty, i przez ten czas nie zabija praktycznie nikogo.
  • 8 zabójstw
  • 9 zabójstw
    • Szablon:T helikopterek, z o wiele lepszym celownikiem niż Attack Helicopter. Bardzo efektywny.
    • Szablon:T nalot dywanowy. Jeśli dobrze umiejscowiony, jest bardzo efektywny.
  • 11 zabójstw
    • Szablon:T sterujesz działkiem helikopterka. Jeden z najlepszych killstreaków w grze, daje najwięcej fragów.
    • Szablon:T ostrzeliwujesz pole walki z Lockheeda AC-130 Spectre latającego nad mapą. Potężna rzecz w dobrych rękach.
  • 15 zabójstw
    • Szablon:T wysadza wrogowi elektronike i wszystkie killstreaki na mapie. Efekt trwa 60 sekund, przez ten czas wróg ma słabszą widoczność, brak mapki, i w ogóle całego HUD'a.
  • 25 zabójstw
    • Szablon:T atomówka, zakańczająca grę. Zabija wszystkich na mapie, włącznie z tobą. Jeśli ją uda ci się zdobyć, spodziewaj się ataku obelg i oskarżeń o hacki.

Deathstreaki

Odwrotność killstreaków. Jeżeli idzie ci naprawdę Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentowo, to one ci pomogą.

  • 3 zginięcia
    • Szablon:T możesz podpierdolić klasę zabójcy. Przydatne, gdy ma jakiś wykurwisty gun który będziesz miał za 60 lvli.
  • 4 zginięcia
    • Szablon:T zwiększa życie około 3 razy przez pierwsze 10 sekund. Naprawde denerwujące. Postaw się w sytuacji – prawie wbijasz swój ostatni killstreak, gdy widzisz swoją ofiarę, okazuje się ona mieć Painkillera. A więc zanim ją zabijesz, zdąży się odwrócić i skopać ci dupsko.
    • Szablon:T po zgonie wypada z ciebie granat. Pułapka na kretynów.
    • Szablon:T coś jak Last Stand, tylko, że możesz to przeżyć, i możesz używać całego swojego arsenału. Niezwykle wkuSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment.

Tryby gry

  • Szablon:TTypowa napierdalanka. Zabij wrogów z drużyny, i kogo drużyna pierwsza dojdzie do limitu punktów bądź będzie ich miała więcej po upływie czasu, wygrywa. Cała filozofia.
  • Szablon:TDokładnie coś takiego jak Team Deathmatch, tylko, że jesteś sam.
  • Szablon:TMusicie kontrolować flagi, aby nabijać sobie punkty do wygranej. Z kretyńskim teamem, który myśli, że to Team Deathmatch, wygrana jest niemożliwa.
  • Szablon:TTwoja drużyna musi zniszczyć lub obronić dwa punkty. Niszczy się je przez podkładanie bomby, a broni, przez zapobiegnięcie temu albo jej rozbrojenie.
  • Szablon:TLatasz do bazy wroga, podpierdalasz flage, i wracasz do swojej. Proste.
  • Szablon:TCoś jak Demolition, tylko, że ma się zazwyczaj tylko jedno życie na rundę i trzeba wysadzić jeden punkt/obronić bądź zabić całą przeciwną drużynę.
  • Szablon:TTwoja drużyna musi przejąć punkt, a następnie go bronić do czasu posiłków. Podczas obrony respawn jest wyłączony dla obrońców. Przeciwna drużyna natomiast musi zneutralizować punkt, jeżeli wpadł on pod działanie twojej drużyny.
  • Szablon:TJest jedna bomba, obie drużyny muszą wysadzić cel przeciwnej drużyny. No i o tą bombę trzeba się kłócić.
  • Szablon:TMoże zostać zaaplikowany na każdy z trybów. Różni się tym, że umierasz od strzału w palec u nogi, i nie masz HUD'a.

Taktyki

  • Szablon:TBierzesz perki Maraton, Wagę lekką, i biegasz po całej mapie w poszukiwaniu wroga. Możesz do tego dodać nożyk, wtedy kosisz każdego napotkanego wroga.
  • Szablon:TBierzesz jakąś broń, byle celną, i znajdujesz sobie zajebistą miejscówkę. Siedzisz przez całą mapę i czekasz na wroga. Jeśli ktoś cię zabije, wracasz w to samo miejsce bądź szukasz innej kryjówki.
  • Szablon:TStarasz się jak najbardziej przeszkodzić swojej drużynie. Przykładami są blokowanie spawnu, specjalne umieranie celem zwiększenia wyniku przeciwnika, lub po prostu wkuCenzura.png bezmózgimi tekstami na czacie.

Dodatkowa zawartość

Jeśli znudzi ci się codzienne granie na tych samych mapach, na całe szczęście możesz dokupić imponujące mapy do Multiplayer za całkowicie przyzwoitą cenę!


Noob w Szablon:Pagename

  • Rzuca najpierw granaty błyskowe lub ogłuszające, później zwykły granat, wystrzeliwuje pociski z granatnika, a na końcu strzela z broni.
  • Jeśli używa klasy Knifera, biega chaotycznie po całej mapie.
  • Jeśli ktoś odpali przy nim Atomówkę Taktyczną, wyzywa owego gracza od cheaterów i camperów.
  • Gdy jest hostem, a na serwerze są lagi, wykorzystuje to by wbić Killstreak.
  • Gdy go ktoś zaprosi do gry/drużyny i nie może zaakceptować zaproszenia, spamuje fora o grze.
  • Strzela z granatnika do przeciwnika stojącego 2 metry od niego.
  • Zastanawia się, czemu nie jest dostępna luneta ACOG do strzelby.
  • Wchodzi na strony typu „Tu jest keylogger” i później się dziwi, że nie może wejść na Steama.
  • Gdy wbije Strzelca Smigłowca lub AC130 przestaje grać, bo myśli, że jest najlepszym graczem na świecie, i że za łatwa ta gra.
  • Tak samo sie zachowuje jak zdobędzie Atomówkę Taktyczną, której zapomina użyć przed końcem gry.
  • Na forach o owej grze zakłada multum tematów, w których prosi o identyfikatory graczy, którzy hostują hackowane serwery.
  • Ściąga wszystkie hacki, o których tylko słyszał, a potem dziwi się czemu jego konto dostało bana.
  • Uważa, że perk Ostatni Bastion jest najmocniejszy w całej grze.
  • Twierdzi że Intervention jest noobskie, bo nie jest bronią półautomatyczną.
  • Gra tylko na tych trybach gry, na których najtrudniej znaleźć połączenie.
  • Widząc swojego członka drużyny leżącego w Ostatnim Bastionie/Finałowym Bastionie, podbiega do niego, by spróbować go uleczyć.
  • Oburza się faktem, że nie może nikogo zabić z BSP.
  • Rzuca w górę granaty błyskowe, mając nadzieję, że uda mu się wywołać impuls EMP.
  • Usiłuje zabijać wrogów Stingerem.
  • Bardzo bulwersuje się faktem, że jego Predator spada.
  • Próbuje kierować pojazdami.
  • Walczy tylko G18 Akimbo.
  • Probuje zabić kolosa karabinem np. szturmowym i pistolecikiem.