Nonsensopedia:GrafoManiak 2013: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Koniec wojny w dyskusji (biorę pełną odpowiedzialność na siebie)) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<div style="float: left">[[Plik: |
<div style="float: left">[[Plik:Gm13.png|200px]]</div><div style="float: right">[[Plik:Gm13.png|200px]]</div> |
||
<div style="background-color: #CC3C3C; border: 3px solid brown; width: 600px; margin: 0 auto; padding: 40px;"> |
<div style="background-color: #CC3C3C; border: 3px solid brown; width: 600px; margin: 0 auto; padding: 40px;"> |
||
<center><font size="7" color="white">'''GRAFOMANIAK 2013'''</font></center><br/><br/> |
<center><font size="7" color="white">'''GRAFOMANIAK 2013'''</font></center><br/><br/> |
Wersja z 00:42, 14 cze 2013
- Każdy zarejestrowany użytkownik może wziąć udział w konkursie bez względu na liczbę edycji. Można też stworzyć konto po rozpoczęciu konkursu. Użytkownicy niezarejestrowani mogą wziąć udział jeśli potrafią umieścić artykuł zgodnie z regulaminem w swojej podprzestrzeni użytkownika i wpisać go na listę zgłoszeń.
- Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach 26 maja – 9 czerwca.
- Ocenianie przez sędziów będzie trwało w dniach 10 czerwca – 16 czerwca (lub wcześniej, jeśli wszystkie głosowania zostaną zakończone przed czasem).
- Dzień po zakończeniu głosowania oficjalne wyniki zostaną ogłoszone tutaj.
- Zostanie on przeprowadzony w trzech kategoriach:
- najpotrzebniejsze (pierwsza trzysetka na liście potrzebnych w dniu rozpoczęcia konkursu; pierwsza trzysetka)
- wiedza powszechna (historia, polityka, geografia, technika, sprzęty codziennego użytku, budownictwo, główne pojęcia fizyki, chemii i biologii, dyscypliny sportowe, instrumenty muzyczne, znane filmy, zespoły muzyczne, aktorzy i reżyserzy itp.)
- niszowe (pojęcia z dziedziny informatyki, niszowe zespoły muzyczne, utwory muzyczne, niszowi aktorzy i reżyserzy, małe miejscowości, małe gminy, czysty nonsens, postaci fikcyjne itp.)
- Zapisów dokonujemy na stronie zapisów od dnia rozpoczęcia konkursów do końca trwania konkursu (czyli na dzień przed rozpoczęciem oceniania). W przypadku wybrania takiego samego tematu przez dwóch użytkowników decyduje zasada kto pierwszy się wpisze, ten lepszy.
- Jeden autor może zgłosić po jednym artykule w każdej kategorii (z wyj. sędziów, patrz niżej).
- Pracę konkursową wstawiamy na swoją podstronę użytkownika (np. Użytkownik:Superpisarz/Tytułartykułu) i prosimy administratora o zablokowanie możliwości utworzenia artykułu na czas trwania konkursu, choć istnieje prawdopodobieństwo, że zrobi to sam, jeśli zauważy zgłoszenie. Zasada ta istnieje, aby zapobiec trzymaniu chłamu w przestrzeni głównej na czas trwania konkursu. Po ocenie artykuły co najmniej przyzwoite trafią do przestrzeni głównej na zasadzie przeniesienia (autor zachowuje edycje do licznika), a słabe artykuły zostają w przestrzeni użytkownika.
- Wraz z upływem terminu przeprowadzania konkursu wcześniej powołani sędziowie (lista i głosowanie tutaj) będą mieli wyznaczony okres czasu na wystawienie swoich ocen. Zależnie od ilości zgłoszeń ogłoszenie wyników może trwać dłużej, ale będziemy szantażować sędziów, aby nie dali d i wystawili oceny na czas. Głosowanie zostanie przeprowadzone tutaj.
- UWAGA: Sędziowie mogą uczestniczyć w konkursie w każdej innej kategorii, w której nie sędziują.
- Głosowanie odbywa się systemem punktowym. Sędzia musi w swojej podstronie użytkownika zamieścić uzasadnienie swoich ocen w postaci tzw.
{{Pee Review Table}}
. Sędziowie nie mogą konsultować się wzajemnie w sprawie ocen i powinni pozostać niezawiśli względem widocznych wyników. - Konkurs ma za zadanie zredukowanie ilości potrzebnych artykułów jak również czerwonych linków.
- W skrócie – z wybranym artykułem (artykułami) z listy stron potrzebnych bądź własnym idziesz tutaj i się zapisujesz.