Forum:Lista zadań: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 38: | Linia 38: | ||
W Ogłoszeniach lista zajmowałaby dużo miejsca, no chyba, że podzieliłoby się ją na kilka kolumn, wszystko małą czcionką i voila. Reszta ''seems ok'', aprobuję. {{Dominiol}} 07:02, sie 28, 2013 (UTC) |
W Ogłoszeniach lista zajmowałaby dużo miejsca, no chyba, że podzieliłoby się ją na kilka kolumn, wszystko małą czcionką i voila. Reszta ''seems ok'', aprobuję. {{Dominiol}} 07:02, sie 28, 2013 (UTC) |
||
:Chodzi o '''link do Listy'''... {{Szaszłyk}} 09:54, sie 28, 2013 (CEST) |
Wersja z 09:54, 28 sie 2013
Ha, spodziewaliście się czegoś innego? Znów zawiodłem, dopisać tam gdzie trzeba.
Dobra, sugerując się zdaniem kilku osób oraz kilkoma sytuacjami które zaobserwowałem ostatnio, postanowiłem stworzyć Nonsensopedia:Lista zadań. Pewnie każdemu zdarzyło się wejść na OZ i zastanawiać co tu można porobić. Lista zadań ma rozwiązać ten problem.
Zasady działania są dziecinnie proste: zostanie utworzony szablon do wstawiania nowych zgłoszeń. Ma on zawierać krótki opis pracy, poziom trudności, priorytet, jakieś uwagi i podpis wstawiającego, umożliwiający kontakt zainteresowanemu w celu omówienia szczegółów, takie tam. Co miałoby być zgłaszane? Otóż zlecenia byłyby podzielone na 2 grupy. Pierwsza to prace stałe, na które zapotrzebowanie jest cały czas, poprawianie artykułów z {{Redakcja}}
, egzekwowanue wyników SDU, takie tam, zostaną one jeszcze ustalone. Druga grupa to zadania tymczasowe. Zgłaszać je może każdy (no, w teorii, o tym jak będzie w praktyce, porozmawiamy). Będzie tam można na przykład szukać chętnych do masowych edycji, zamawiać grafiki, prosić o szablony, szukać sędziów do konkursów, prosić o przejrzenie artykułów, zlecać naprawy skryptów... Nie powinny tam się jedynie znajdować prośby o wpisy na porum i o głosy w głosowaniach znajdujących się w Ogłoszeniach, gdyż od tego są właśnie ogłoszenia.
Plusy:
- Każdy znajdzie jakieś zajęcie dla siebie, Profesje niby coś tam mówią, ale nie ma w nich żadnych konkretów, a niektórym łatwiej edytować gdy wiedzą konkretnie co trzeba zrobić.
- Ułatwienie początków dla nowicjuszy, wielu boi się pomagać w niektórych sprawach, myśląc, że coś zepsują.
- Łatwiejsze szukanie chętnych do pomocy przy masówkach.
- Odciążenie IRC-a i ułatwienie dla osób korzystających z niego sporadycznie.
- Skonkretyzowanie planu działania i wizji rozwoju Nonsensopedii.
Minusy:
- Na razie brak.
Do obgadania zostały następujące kwestie:
- Kto będzie mógł dodawać zgłoszenia?
- Kto utworzy szablon?
- Czy to w ogóle jest dobry pomysł?
- Jakie zadania zostaną dopisane do stałych?
- Gdzie umieścić tę Listę? (Ja proponuję na stałe do Ogłoszeń przypiąć.)
Liczę na konstruktywne komentarze. Szklarz (dyskusja | edycje) 22:35, sie 27, 2013 (CEST)
Zadania stałe
Według wzoru: nazwa, trudność (rosnąco w skali od 1 do 5), priorytet (jak obok).
- Tworzenie artykułów - 3 - 5
- Egzekwowanie wyników SDU - 2 - 3
- Rozbudowa zalążków - 2 - 4
- Tworzenie grafik do konkursu Coś Kreatywnego - 2 - 4
Dyskusja
Pomysł fajny. Gdzie umieścić? Nie tam, gdzie jest masa linków na ozecie, ponadto w Kanciapie, sidebar do przemyślenia. Nad ogłoszeniami lepiej. Do zadań stałych dodać rozbudowywanie stubów (2-4). Kto może dodawać? Bałwanki +100. Serscull 20:43, sie 27, 2013 (UTC)
- No to możesz dodać, jest obok sekcji 'edytuj' :P. Szklarz (dyskusja | edycje) 22:45, sie 27, 2013 (CEST)
W Ogłoszeniach lista zajmowałaby dużo miejsca, no chyba, że podzieliłoby się ją na kilka kolumn, wszystko małą czcionką i voila. Reszta seems ok, aprobuję. — Dominiol 07:02, sie 28, 2013 (UTC)