TV Market: Różnice pomiędzy wersjami
(Po co tak? + int., linki, bla bla bla) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
[[Video:Lampa_Solar_Green|right|thumb|200px|Typowa reklama produktów TV Marketu]] |
[[Video:Lampa_Solar_Green|right|thumb|200px|Typowa reklama produktów TV Marketu]] |
||
'''TV Market''' – ogólnie przyjęty sposób robienia z ludźmi interesów poprzez [[Telewizja|telewizję]]. Typowy [[Polak]] ogląda taką [[reklama|reklamę]] trzy, może cztery razy dziennie, co powoduję u niego tęgie wku{{cenzura}}nie oraz zwęglenie mózgu. Zmuszany jest do strzępienia swoich nerwów, by kupić takie wynalazki jak teleporter, dynamo do samochodu, dmuchany krokodyl, mikser do herbaty, wodoodporny ręcznik |
'''TV Market''' – ogólnie przyjęty sposób robienia z ludźmi interesów poprzez [[Telewizja|telewizję]]. Typowy [[Polak]] ogląda taką [[reklama|reklamę]] trzy, może cztery razy dziennie, co powoduję u niego tęgie wku{{cenzura}}nie oraz zwęglenie mózgu. Zmuszany jest do strzępienia swoich nerwów, by kupić takie wynalazki, jak teleporter, dynamo do samochodu, dmuchany krokodyl, mikser do herbaty, wodoodporny ręcznik czy przenośny kolektor atomowy po atrakcyjnej cenie 197 zł (wyjątkowa obniżka ze 199 zł)<ref>Plus koszty wysyłki</ref>. |
||
== Załoga == |
== Załoga == |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
==== Wynalazcy ==== |
==== Wynalazcy ==== |
||
W tej grupie umysły są tęgie jak pustynne zatwardzenie, np. niepokonany i niezrównanie mądry |
W tej grupie umysły są tęgie jak pustynne zatwardzenie, np. niepokonany i niezrównanie mądry [[Tadeusz Norek]]. Dodatkowo występują tacy wieszczowie, jak: |
||
* [[Bóbr |
* [[Bóbr, który zna 1000 beatów|bóbr z 36i6, który zna tysiąc beatów]] – rozbroił swój [[radioodbiornik]] na części, więc trzeba było znaleźć jakąś inną rozrywkę; |
||
* [[Świstak]] – tak, wyszedł już z więzienia |
* [[Świstak]] – tak, wyszedł już z więzienia; |
||
* [[Pikachu]] – japoński economy-spy. |
* [[Pikachu]] – japoński economy-spy. |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
==== Dyrekcja ==== |
==== Dyrekcja ==== |
||
Z okazji ostatnich cięć kosztów |
Z okazji ostatnich cięć kosztów przestała istnieć – wszystko przez kryzys. |
||
== Produkty == |
== Produkty == |
||
Są technologicznym majstersztykiem wyprzedzającym technologie i wyobraźnie dzisiejszej ludzkości o setki, a nawet tysiące lat |
Są technologicznym majstersztykiem wyprzedzającym technologie i wyobraźnie dzisiejszej ludzkości o setki, a nawet tysiące lat – prawdziwe „produkty jutra”: |
||
* |
* wielorazowy papier toaletowy z betonu; |
||
* |
* woda w proszku, wystarczy zalać wodą; |
||
* [[ |
* [[klimatyzacja]] „Gorący powiew”; |
||
* |
* tłumik do roweru; |
||
* |
* prezerwatywa z wywietrznikami; |
||
* |
* materac z desek od płotu z wibratorem do masażu; |
||
* |
* próżnia w proszku. |
||
== Reklamy == |
== Reklamy == |
||
Reklamy trwają od 1h do 10 minut, a ich zadaniem jest zniszczenie człowiekowi dnia. [[Hostessa|Hostessy]] kuszą do zakupu produktów swoim wdziękiem i komplemami w stylu ''jaki nasz produkt jest dobry, wspaniały, poręczny'', czy ''to jest produkt jutra...''. Hostessom często towarzyszy metroseksualny, umięśniony „brunet od wszystkiego”. |
|||
Reklamy kończą się z reguły takimi |
Reklamy kończą się z reguły takimi frazami: |
||
* ''Kup w wyjątkowej promocji za jedyne 495,99 zł |
* ''Kup w wyjątkowej promocji za jedyne 495,99 zł lub w ratach 55 zł miesięcznie!'' – jak się można domyślić, przed [[Promocja|promocją]] produkt kosztował 499,99 zł. |
||
* ''Kup teraz, a nie pożałujesz!'' – jak kupisz później, to [[wpierdol]]. Rzecz w tym, że jeśli kupisz w 5 minut od reklamy, to do sokowirówki dostaniesz obieraczkę do pomidorów za jedynie 19,99 zł gratis. |
* ''Kup teraz, a nie pożałujesz!'' – jak kupisz później, to [[wpierdol]]. Rzecz w tym, że jeśli kupisz w 5 minut od reklamy, to do sokowirówki dostaniesz obieraczkę do pomidorów za jedynie 19,99 zł gratis. |
||
* ''Zadzwoń do nas!'' – inaczej my zadzwonimy do ciebie! |
* ''Zadzwoń do nas!'' – inaczej my zadzwonimy do ciebie! |
||
*''Kup 999999 milionów słoików cudownego kremu na zmarszczki, a jeden dostaniesz gratis! |
* ''Kup 999999 milionów słoików cudownego kremu na zmarszczki, a jeden dostaniesz gratis! |
||
<br clear="all"> |
<br clear="all"> |
||
Wersja z 19:19, 14 lis 2013
right|thumb|200px|Typowa reklama produktów TV Marketu
TV Market – ogólnie przyjęty sposób robienia z ludźmi interesów poprzez telewizję. Typowy Polak ogląda taką reklamę trzy, może cztery razy dziennie, co powoduję u niego tęgie wkunie oraz zwęglenie mózgu. Zmuszany jest do strzępienia swoich nerwów, by kupić takie wynalazki, jak teleporter, dynamo do samochodu, dmuchany krokodyl, mikser do herbaty, wodoodporny ręcznik czy przenośny kolektor atomowy po atrakcyjnej cenie 197 zł (wyjątkowa obniżka ze 199 zł)[1].
Załoga
TV Market to siedziba największych speców we wszystkich (nie)znanych ludziom dziedzinach. Z powodu dużej liczby pracowników dzieli się ich na podgrupy.
Wynalazcy
W tej grupie umysły są tęgie jak pustynne zatwardzenie, np. niepokonany i niezrównanie mądry Tadeusz Norek. Dodatkowo występują tacy wieszczowie, jak:
- bóbr z 36i6, który zna tysiąc beatów – rozbroił swój radioodbiornik na części, więc trzeba było znaleźć jakąś inną rozrywkę;
- Świstak – tak, wyszedł już z więzienia;
- Pikachu – japoński economy-spy.
Biuro obsługi klienta
Małe biuro pod przywództwem Krystyny z Gazowni, pomaga klientom, ale i tak nikt tam nie dzwoni, ponieważ produkty TV Marketu nigdy się nie psują, a nawet jeśli, to tylko z winy użytkownika.
Dyrekcja
Z okazji ostatnich cięć kosztów przestała istnieć – wszystko przez kryzys.
Produkty
Są technologicznym majstersztykiem wyprzedzającym technologie i wyobraźnie dzisiejszej ludzkości o setki, a nawet tysiące lat – prawdziwe „produkty jutra”:
- wielorazowy papier toaletowy z betonu;
- woda w proszku, wystarczy zalać wodą;
- klimatyzacja „Gorący powiew”;
- tłumik do roweru;
- prezerwatywa z wywietrznikami;
- materac z desek od płotu z wibratorem do masażu;
- próżnia w proszku.
Reklamy
Reklamy trwają od 1h do 10 minut, a ich zadaniem jest zniszczenie człowiekowi dnia. Hostessy kuszą do zakupu produktów swoim wdziękiem i komplemami w stylu jaki nasz produkt jest dobry, wspaniały, poręczny, czy to jest produkt jutra.... Hostessom często towarzyszy metroseksualny, umięśniony „brunet od wszystkiego”.
Reklamy kończą się z reguły takimi frazami:
- Kup w wyjątkowej promocji za jedyne 495,99 zł lub w ratach 55 zł miesięcznie! – jak się można domyślić, przed promocją produkt kosztował 499,99 zł.
- Kup teraz, a nie pożałujesz! – jak kupisz później, to wpierdol. Rzecz w tym, że jeśli kupisz w 5 minut od reklamy, to do sokowirówki dostaniesz obieraczkę do pomidorów za jedynie 19,99 zł gratis.
- Zadzwoń do nas! – inaczej my zadzwonimy do ciebie!
- Kup 999999 milionów słoików cudownego kremu na zmarszczki, a jeden dostaniesz gratis!
Przypisy
- ↑ Plus koszty wysyłki