Użytkownik:Xmcm/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami
Znaczniki: skórka mobilna edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
== == |
== == |
||
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku <del>zamulator</del> symulator farmy, stworzona prze <del>szwabskie</del> studio [Nazwa] i wydana prze <del>Torent</del> [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem<ref>Tego to się uczyć nie musi </ref>. |
|||
'''Plemiona 2''' (Trible War 2) – gra przeglądarkowa, następca klasycznych [[Plemiona|plemion]]. Znów wcielamy się w władcę jakiegoś zadupia, gdzie wszystko buduje się z gliny, drewna i metalu. Mechanika gry jest niezwykle prosta, jak dla trzylatka. Gra posiada piękną grafikę (z painta), animacje (z flasha) i grywalność (z d{{cenzura2}}y). |
|||
== |
== Rozgrywka == |
||
* Pikinier – najsłabsza jednostka w grze. Wyposażona tylko w ostry kijek do nabicia odciętych głów wrogów bądź kiełbasek na ognisko. |
|||
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy. |
|||
* Miecznik – piechur wyposażony w przyduży nóż kuchenny. Idealny do szatkowania wrogów na sałatki. |
|||
* Topornik – pan drwal wynajęty za [[wódka|pół litra]]. Swoich zdolności w walce nabył, gdy podczas pracy w lesie musiał uporać się z pewnym wkurzonym dzikiem. |
|||
== Nowość == |
|||
* Łucznik – klasa wyposażona w kij z gumką recepturką przywiązaną na końcach. Strzela jakby był naj{{cenzura}}y jak szpak, a jak trafi to najczęściej w swojego. |
|||
* Lekki kawalerzysta – kawaler ważący nie więcej niż 80 kg i potrafiący przenieść tyle samo ile waży. Oczywiście jeździ na koniu. |
|||
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek. |
|||
* Łucznik na koniu – tak jak normalny, tyle że na koniu. |
|||
* Ciężki kawalerzysta – kolejny kawaler. Cholernie wolny. Przydatny podczas obrony zapasów taniego wina. Za jego ekwipunek wojenny można dostać niezłą sumkę na szrocie. |
|||
* Taran – maszyna oblężnicza posiadająca większe IQ niż pikinierzy. Potrafi zniszczyć każdy mur i co się podwinie. |
|||
* Katapulta – potężny wynalazek potrafiący zmiesić (i zamiesić) twoje budynki z poziomu 15 do poziomu 1. |
|||
* Trebusz – kolejna machina wojenna. Coś jak katapulta, ale inne. Niszczy inne maszyny oblężnicze (jeśli są użyte w ''defie''). Licencja na jej produkcje otrzymamy od Krzyżaków, kiedy damy im lokum w komyturi. |
|||
* Rycerz – typowy złomiarz. Zbiera jakieś graty typu ''ogień olimpijski''. Gościu ma posąg zanim się go w ogóle zwerbuje. |
|||
* Berserker – ziomal templariuszy <del>czyli masonów</del>. Będziemy mogli go szkolić gdy zamiast krzyżaków wybierzemy templariuszy <del>czyli masoneria</del> do pomieszkiwania w komyturnie. |
|||
*Szlachta – grubas zajmujący całą chatę na [[wieś|wsi]]. Producent taniego [[wino|wina]]. Aby go zwerbować musimy wybić monetę z mnóstwa metalu, gliny i co dziwne drzewa. Karzdy nowy szlachcic potrzebuje do rekrutacji dodatkową monetę, czyli 30 szlachcic = 30 monet. |
|||
Gdy nim zatakujemy zmniejsza on lojalności dzięki ofertom taniszego wina. |
|||
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
Wersja z 22:08, 1 sie 2016
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku zamulator symulator farmy, stworzona prze szwabskie studio [Nazwa] i wydana prze Torent [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem[1].
Rozgrywka
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy.
Nowość
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek.
- ↑ Tego to się uczyć nie musi