NonNews:Kubek najszybszy!: Różnice pomiędzy wersjami
M (- kat) |
(Allahu Thumburihhtu!) Znacznik: przez API |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Robert Kubica1.jpg|thumb |
[[Plik:Robert Kubica1.jpg|thumb|150px|Robert Kubica – szalejący ze szczęścia.]] |
||
'''9 czerwca 2008'''. Kubica został wczoraj zwycięzcą wyścigu Formuły 1 w Montrealu, choć złośliwi twierdzą, że prawdziwym zwycięzcą był [[Safety Car]]. |
'''9 czerwca 2008'''. Kubica został wczoraj zwycięzcą wyścigu Formuły 1 w Montrealu, choć złośliwi twierdzą, że prawdziwym zwycięzcą był [[Safety Car]]. |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
I choć Hamilton mógł na [[Pit Lane|PiT-Stopie]] pierdolnąć w jego [[samochód]]... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał. |
I choć Hamilton mógł na [[Pit Lane|PiT-Stopie]] pierdolnąć w jego [[samochód]]... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał. |
||
[[Plik:Kubica BMW1.jpg|150px|thumb |
[[Plik:Kubica BMW1.jpg|150px|thumb|Robert śmieje się z Hamiltona]] |
||
== Taktyka == |
== Taktyka == |
||
Wersja z 12:37, 29 sty 2017
9 czerwca 2008. Kubica został wczoraj zwycięzcą wyścigu Formuły 1 w Montrealu, choć złośliwi twierdzą, że prawdziwym zwycięzcą był Safety Car.
Przebieg
Stało się. Robert starał się, jak mógł, by tak, jak przed rokiem, wypaść jak najlepiej i wygrał.
I choć ekipa BMW Sauber mogła storpedować jego chęci na podium i dać je swojemu dojczlandzkiemu pobratymcy, to jednak wygrał. (Czyżby Niemcy znali już wynik z Klagenfurtu i zrobiło im się żal?)
I choć Hamilton mógł na PiT-Stopie pierdolnąć w jego samochód... wolał jednak stuningować tył Kimiemu, to jednak wygrał.
Taktyka
Kubica ma nie od dziś dobre udziały z załogą SafetyCar, jak i z maruderami. Kiedy Kubica nie miał szans na dogonienie liderów, któryś z cieniaków rozbijał swoją furmankę jak najdalej od pomocniczych dźwigów. Skutkowało to wyjazdem zwalniacza bezpieczeństwa i utworzeniem cholernie nieuczciwego dla liderów wężyka startowego. Ale ci liderowie i tak się później skasowali, wiec fiu fiuuu i sru.
No i pamiętaj młody mechaniku: zawsze warto tankować dwa razy.
Źródło
- formula 1.pl, 9 czerwca 2008.