Killing Floor: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
(nowa strona) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Killing floor''' (ang. zabójcza podłoga) - mieszanka fps-a, horroru <ref>tak przynajmniej twierdzą twórcy</ref> oraz gry z falami. stworzył ją interaktywny drut (tripwire interactive), więc nie jest tak zepsuta jak gry od valve. stworzona dla 3-6 graczy, ale można też grać samemu. |
|||
{{SDU/wstawka|2017-08-10}} |
|||
'''killing floor''' (ang. zabijająca podłoga) - gra stworzona przez tripwire interactive, będąca połączeniem FPS-a i fal zombie. w grze może być aż 6 postaci i tyle samo klas. |
|||
==klasy== |
==klasy== |
||
w grze |
w grze jest aż 6 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń. |
||
*''medyk''- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie |
|||
==medyk== |
|||
klasa, która rzekomo miała leczyć podczas walki ale nikt nie wie jak to robić, więc po prostu używa bonusów do apteczki. na 2 levelu ma zniżkę na pancerz oraz medguna, może szybciej biegać i (chyba) ma więcej HP. |
|||
''bronie:'' |
|||
* medguny - w praktyce pistolety maszynowe, które mają funkcję strzelania strzykawkami. ponoć ktoś tym grał |
|||
*''support'' - gość używa shotgunów, a na wyższych levelach ma większy uźwig. ze względu na zniżkę jest jedyną klasą zdolną do kupienia AA-12 czyli autostrzelby co zabija patriarchę w 3 sekundy. |
|||
== support == |
|||
klasa która skupia się wokół shotgunów. od 2 levela ma większy udźwig, ale shotguny ważą po 8 na 15(19) kg i może spawać drzwi w 2 sekundy. szkoda, że nie można dawać ammo ale i tak jest dobry. |
|||
''bronie'' |
|||
* shotguny - dużo ważą, niska szybkostrzelność, ale dobre, jeśli masz hordę clotów |
|||
* super shotgun - waży tyle co karabin i ma opcję duży/mały rozrzut. ale nooby o tym nie wiedzą |
|||
* [[AA-12]] - waży 10 kg, ale zabija patrirchę zanim zniknie ci z oczu |
|||
*''komandos'' - po prostu używa karabinów. najtrudniej się nim expi, gdyż musi zabijać zmory i robić demejdż z dokładnie 3 broni. w przeciwieństwie do reszty klas jego broń się bardzo różni. widzi duchy i hp wrogów |
|||
== strzelec wyborowy== |
|||
⚫ | |||
nie mylić z wódką wyborową. na arsenał składają się snajperki oraz pistolety. gracze kupują tylko to drugie |
|||
* thompson - jedna z najlepszych broni w grze! 5 magazynków po 60 ammo, szybko się przeładowuje a moc i celność jak w M16. na dodatek tani. |
|||
''broń'' |
|||
⚫ | |||
* karabin zaworowy - coś jak scout z CS'a, ale kosztuje tylko 200$, więc jest idealny na pierwsze rundy |
|||
* M4A4 - nikt tego nie używał bo drogie i nie można expić |
|||
* drugi pistol 9mm - pierwszy waży 0, ale drugi ma wagę 4<ref> a to ta sama broń</ref>. to więcej niż medgun! |
|||
* scarmk14 - nie dzieci CS'a, to nie autosnajperka tylko pełnoprawny karabin. |
|||
* mk23 - one-shotuje zmory, ma 12 nabojów i pojedynczo da się nim grać. |
|||
* i jeszcze ileś |
|||
* desert eagle - alternatywne mk23. nikt nie kupuje jednego |
|||
* magnum 44. - nie kupuj |
|||
* kusza - przeszywa 4 cele, ale nooby i tak marnują bełt na jednego clota. a potem się dziwią, że ammo kosztuje więcej od broni |
|||
* m14 ebr - totalne gówno |
|||
* jest jeszcze snajperka, która ma max. wszystko, ale waży tyle co rakietnica i nikt nie używał. |
|||
*''strzelec wyborowy'' - używa snajperek, ale jakimś cudem sprzedaje pistolety. snajperki poza tą pierwszą (jak na 200 hajsu to mocna broń) są do dupy. [[noob]]y mimo iż pocisk z kuszy przebija 4 grubasów marnują ammo na zwykłego skrzepa lub nie trafiają. przynajmniej pistolsy dobre. |
|||
== komandos == |
|||
postać od karabinów. najtrudniej się nim wbija rangę, ponieważ trzeba zabijać zmory i robić demejdż z 3 broni. ale nadrabia paskami hp i widzeniem duchów |
|||
''broń:'' |
|||
⚫ | |||
* thompson - najlepsza broń ever! 5 magazynków po 60 nabojów, demejdż kałacha i dość dobrą celność. i waży 5 |
|||
⚫ | |||
* inne karabiny |
|||
*''berserker'' - gość zabija rozpruwaczy i spaślaków nożem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 2000$. gracze i tak dokupują karabin i pistolety. ma duży arsenał broni białej: |
|||
== berserker== |
|||
* maczeta - stworzone z myślą o innych klasach. mocne, lekkie i tanie. |
|||
po prostu wali mieczem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 1800 i o wadze 3. biorą go dzieci neo, które myślą, że to knajt z [[Tibia|tibii]]. zabija rozpruwaczy nożem. |
|||
⚫ | |||
''arsenał broni białej'' |
|||
* katana - jedyna rzecz która wyszła żółtkom. 5 razy lepsze od maczety |
|||
* maczeta - wszyscy używają, bo tanie, mocne i lekkie |
|||
* piła łańcuchowa - w przeciwieństwie do [[Left 4 Dead 2|obu części]] [[Left 4 Dead]]a jest chujowa |
|||
⚫ | |||
* miecz dwuręczny - nikt tego nie używa bo ludzie zostają przy katanie |
|||
* katana - bardzo dobre, choć chińskie |
|||
* piła łańcuchowa- gówno |
|||
*''podpalacz'' - jedna z potężniejszych klas w grze. posiada mac-10 ,miotacz ognia(jedna z najlepszych broni w grze) i armatę plazmową. gracze używają tego drugiego |
|||
*''demolka'' - klasa używana przez [[pro]], którzy poznali siłę tej postaci. sprzedaje różnej maści broń masowego <del>rażenia</del> rozpierdolu i miny lądowe. |
|||
==przeciwnicy== |
|||
w grze możemy zabić wiele rodzajów mutantów. oto niektóre z nich: |
|||
* skrzep (clot) - zwykły zombiak, groźny tylko jako horda będąc blisko ciebie. mogą łapać graczy doprowadzając noobów do wścieklizny. |
|||
* rozpruwacz - sprzep z mieczem i lepszymi statami |
|||
* pełzacz - nieudana próba połączenia ludzi z pająkami. niezwykle wkurzające. |
|||
* zmora - niewidzialna kobieta. mimo iż komandosowi świeci się na czerwono inne klasy też mogą ją zauważyć. |
|||
* łuska - w końcu coś większego! wielki skrzep z armatą plazmową zamiast ręki. |
|||
* syrena - kobieta bez oczu, która drze się bardziej niż dziecko neo po dedzie w tibii. |
|||
* spaślak - hamerykanin który trzyma tasak i pluje kwasem. da się go zabić podstawowym pistoletem albo nożem. |
|||
* rzeźnik - brat łuska, tyle że z piłą łańcuchową. zawsze gdy będzie miał 1 hp tobie skończy się ammo i jakiś noob zabierze ci fraga. |
|||
* mięśniak - najgroźniejszy mutant ze wszystkich. poluje główne na noobów a czasem mogą być dwa naraz. ma miksery zamiast rąk |
|||
* Patriarcha - boss gry. zawsze pojawia się po ostatniej fali <ref>5/8/11 z 4/7/10</ref>. minigun, rakiety oraz macka z brzucha, która rzuca berserkerami poza mapę. nielubiany przez noobów, gdyż po oberwaniu znika, aby się wyleczyć. <del>na mapie kf_farm</del> w 200% gier zdążysz 2 razy przeładować rewolwer z [[Insurgency]] zanim przyjdzie. jeśli grają [[pro]] albo na łatwym ginie od ogarniętego supporta z AA-12 zanim zniknie. |
|||
==noob w killing floor== |
|||
* myśli, że jak weźmie berserkera to będzie nieśmiertelny |
|||
* nie umie używać medguna |
|||
* nie upie strzelać |
|||
* nie słyszał o strzale alternatywnym |
|||
* grał w ceesa i dalej twierdzi że strzelby do gówno, a tak naprawdę są bardzo dobre. |
|||
* myśli, że jak kupi wyrzutnię rakiet to zabije patriarchę 1 strzałem |
|||
* nie wie jak levelupować |
|||
* używa m14 |
|||
* marnuje bełt z kuszy na skrzepa |
|||
* nie umie kupować broni... |
|||
* ...ani uzupełniać ammo |
|||
* ginie w każdej fali od clota |
|||
* gdy ma 60 hp krzyczy "medyk!" bo nie słyszał o apteczce |
|||
* nie wie, że miny krzywdzą przyjaciół |
|||
* nie wie co to granat |
|||
* gdy widzi patriarchę pisze gg i wychodzi |
|||
* nie wie, że syrena unieszkodliwia granaty |
|||
* nie wie jak się spawa/rozspawa drzwi, więc jeśli cię wkurza, zaspawaj wszystkie wyjścia i niech tam siedzi. najczęściej zwyzywa was i wyjdzie albo uwolnią go potwory. |
|||
* nie wie, że spaślak pluje kwasem |
Wersja z 09:01, 11 sie 2017
Killing floor (ang. zabójcza podłoga) - mieszanka fps-a, horroru [1] oraz gry z falami. stworzył ją interaktywny drut (tripwire interactive), więc nie jest tak zepsuta jak gry od valve. stworzona dla 3-6 graczy, ale można też grać samemu.
klasy
w grze jest aż 6 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń.
- medyk- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie
- support - gość używa shotgunów, a na wyższych levelach ma większy uźwig. ze względu na zniżkę jest jedyną klasą zdolną do kupienia AA-12 czyli autostrzelby co zabija patriarchę w 3 sekundy.
- komandos - po prostu używa karabinów. najtrudniej się nim expi, gdyż musi zabijać zmory i robić demejdż z dokładnie 3 broni. w przeciwieństwie do reszty klas jego broń się bardzo różni. widzi duchy i hp wrogów
- bullup - na 2 levelu kosztuje 270$, przez co jest po śmierci nie musisz biegać z pistoletem
- thompson - jedna z najlepszych broni w grze! 5 magazynków po 60 ammo, szybko się przeładowuje a moc i celność jak w M16. na dodatek tani.
- kałasznikov - co tu mówić
- M4A4 - nikt tego nie używał bo drogie i nie można expić
- scarmk14 - nie dzieci CS'a, to nie autosnajperka tylko pełnoprawny karabin.
- i jeszcze ileś
- strzelec wyborowy - używa snajperek, ale jakimś cudem sprzedaje pistolety. snajperki poza tą pierwszą (jak na 200 hajsu to mocna broń) są do dupy. nooby mimo iż pocisk z kuszy przebija 4 grubasów marnują ammo na zwykłego skrzepa lub nie trafiają. przynajmniej pistolsy dobre.
- berserker - gość zabija rozpruwaczy i spaślaków nożem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 2000$. gracze i tak dokupują karabin i pistolety. ma duży arsenał broni białej:
- maczeta - stworzone z myślą o innych klasach. mocne, lekkie i tanie.
- toporek - nikt nie używa bo waży 5kg na 15 a na tym samym miejscu sprawdziła by się katana.
- katana - jedyna rzecz która wyszła żółtkom. 5 razy lepsze od maczety
- piła łańcuchowa - w przeciwieństwie do obu części Left 4 Deada jest chujowa
- miecz dwuręczny - nikt tego nie używa bo ludzie zostają przy katanie
- podpalacz - jedna z potężniejszych klas w grze. posiada mac-10 ,miotacz ognia(jedna z najlepszych broni w grze) i armatę plazmową. gracze używają tego drugiego
- demolka - klasa używana przez pro, którzy poznali siłę tej postaci. sprzedaje różnej maści broń masowego
rażeniarozpierdolu i miny lądowe.
przeciwnicy
w grze możemy zabić wiele rodzajów mutantów. oto niektóre z nich:
- skrzep (clot) - zwykły zombiak, groźny tylko jako horda będąc blisko ciebie. mogą łapać graczy doprowadzając noobów do wścieklizny.
- rozpruwacz - sprzep z mieczem i lepszymi statami
- pełzacz - nieudana próba połączenia ludzi z pająkami. niezwykle wkurzające.
- zmora - niewidzialna kobieta. mimo iż komandosowi świeci się na czerwono inne klasy też mogą ją zauważyć.
- łuska - w końcu coś większego! wielki skrzep z armatą plazmową zamiast ręki.
- syrena - kobieta bez oczu, która drze się bardziej niż dziecko neo po dedzie w tibii.
- spaślak - hamerykanin który trzyma tasak i pluje kwasem. da się go zabić podstawowym pistoletem albo nożem.
- rzeźnik - brat łuska, tyle że z piłą łańcuchową. zawsze gdy będzie miał 1 hp tobie skończy się ammo i jakiś noob zabierze ci fraga.
- mięśniak - najgroźniejszy mutant ze wszystkich. poluje główne na noobów a czasem mogą być dwa naraz. ma miksery zamiast rąk
- Patriarcha - boss gry. zawsze pojawia się po ostatniej fali [2]. minigun, rakiety oraz macka z brzucha, która rzuca berserkerami poza mapę. nielubiany przez noobów, gdyż po oberwaniu znika, aby się wyleczyć.
na mapie kf_farmw 200% gier zdążysz 2 razy przeładować rewolwer z Insurgency zanim przyjdzie. jeśli grają pro albo na łatwym ginie od ogarniętego supporta z AA-12 zanim zniknie.
noob w killing floor
- myśli, że jak weźmie berserkera to będzie nieśmiertelny
- nie umie używać medguna
- nie upie strzelać
- nie słyszał o strzale alternatywnym
- grał w ceesa i dalej twierdzi że strzelby do gówno, a tak naprawdę są bardzo dobre.
- myśli, że jak kupi wyrzutnię rakiet to zabije patriarchę 1 strzałem
- nie wie jak levelupować
- używa m14
- marnuje bełt z kuszy na skrzepa
- nie umie kupować broni...
- ...ani uzupełniać ammo
- ginie w każdej fali od clota
- gdy ma 60 hp krzyczy "medyk!" bo nie słyszał o apteczce
- nie wie, że miny krzywdzą przyjaciół
- nie wie co to granat
- gdy widzi patriarchę pisze gg i wychodzi
- nie wie, że syrena unieszkodliwia granaty
- nie wie jak się spawa/rozspawa drzwi, więc jeśli cię wkurza, zaspawaj wszystkie wyjścia i niech tam siedzi. najczęściej zwyzywa was i wyjdzie albo uwolnią go potwory.
- nie wie, że spaślak pluje kwasem