Gra:Strona 2088: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Ale ze mnie lama, wandalizuję Nonsensopedię… Byłbym bardzo wdzięczny za otrzymanie bana) Znaczniki: zastąpiono VisualEditor: przełączono |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 176.221.122.195; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Opcik.) Znacznik: rewert |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Mrówka i snickers.jpg|thumb|150px|Chcesz snickersa?]] |
|||
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą. |
|||
– ''Cześć'' - mówi mrówa – ''chcesz Snickersa?'' |
|||
== Co robisz? == |
|||
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na [[Gra:Strona 2220|stronę 2220]]. |
|||
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na [[Gra:Strona 2221|stronę 2221]]. |
|||
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wydłubać z niego wszystkie orzeszki, zapraszamy na [[Gra:Strona 2233|stronę 2233]]. |
|||
* Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na [[Gra:Strona 2223|stronę 2223]]. |
|||
* Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na [[Gra:Strona 2224|stronie 2224]]. |
|||
* Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę [[Gra:Strona 121213434|stronę 121213434]]. |
|||
* Jeśli dostałeś zawału, nie masz wyboru - kliknij [[Gra:Strona 86|tu]]. |
|||
* A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku [[Gra:Strona 2225|strony 2225]]. |
|||
* [[Gra:Gra|Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku]]. |
|||
[[Kategoria:Gra|2088]] |
[[Kategoria:Gra|2088]] |
||
#REDIRECT [[Gra:Strona 86]] |
Wersja z 12:15, 21 gru 2020
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą.
– Cześć - mówi mrówa – chcesz Snickersa?
Co robisz?
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na stronę 2220.
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na stronę 2221.
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wydłubać z niego wszystkie orzeszki, zapraszamy na stronę 2233.
- Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na stronę 2223.
- Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na stronie 2224.
- Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę stronę 121213434.
- Jeśli dostałeś zawału, nie masz wyboru - kliknij tu.
- A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku strony 2225.
- Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku.