WSK: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M |
Znacznik: edytor wizualny |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{redakcja|wszystko}} |
{{redakcja|wszystko}} |
||
[[Plik:Prospekt_wsk_lelek.jpg|mały]] |
[[Plik:Prospekt_wsk_lelek.jpg|mały]] |
||
Motocykl przeznaczony do użytku w każdych warunkach,o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja motocykla rozpoczeła się w 1955 roku p.n.e a zakończyła się w 1985 roku.Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji która często pękała i wyginała się jak puszka po piwie,niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu.Pierwszy model był kopią motocykla wfm m06.Wska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów.Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe,poprzez to,że były zaprojektowane by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem,łożyska wbijać młotkiem 5kg,a wał rozbierać poprzez rzut w dal po twardej powierzchni i składać poprzez skakanie po nim po twardej powierzchni.Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z naszych dróg dopiero koło roku 2010,by około roku 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komimtet Zjednoczonych Januszy Z Pod Sklepu I Z OLXA jako klasyk wart 3000zł bez dokumentów.Motocykle poprzez swoją prostotę cieszą się dosyć dobrą opinią użytkowników |
Motocykl przeznaczony do użytku w każdych warunkach,o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja motocykla rozpoczeła się w 1955 roku p.n.e a zakończyła się w 1985 roku.Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji która często pękała i wyginała się jak puszka po piwie,niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu.Pierwszy model był kopią motocykla wfm m06.Wska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów.Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe,poprzez to,że były zaprojektowane by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem,łożyska wbijać młotkiem 5kg,a wał rozbierać poprzez rzut w dal po twardej powierzchni i składać poprzez skakanie po nim po twardej powierzchni.Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z naszych dróg dopiero koło roku 2010,by około roku 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komimtet Zjednoczonych Januszy Z Pod Sklepu I Z OLXA jako klasyk wart 3000zł bez dokumentów.Motocykle poprzez swoją prostotę cieszą się dosyć dobrą opinią użytkowników.Największą popularnością w wioskach cieszy się model m06b3 na pojedynczej ramie będący ostatnią znaczną modyfikacją wski klasy 125cc. |
||
Nieoficjalne rozwinięcia skrótu wsk: |
|||
1.Wieśniaku śmierć kupiłeś |
|||
. |
. |
Wersja z 10:38, 17 mar 2021
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Do przetrząśnięcia widłami: wszystko Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Motocykl przeznaczony do użytku w każdych warunkach,o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja motocykla rozpoczeła się w 1955 roku p.n.e a zakończyła się w 1985 roku.Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji która często pękała i wyginała się jak puszka po piwie,niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu.Pierwszy model był kopią motocykla wfm m06.Wska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów.Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe,poprzez to,że były zaprojektowane by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem,łożyska wbijać młotkiem 5kg,a wał rozbierać poprzez rzut w dal po twardej powierzchni i składać poprzez skakanie po nim po twardej powierzchni.Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z naszych dróg dopiero koło roku 2010,by około roku 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komimtet Zjednoczonych Januszy Z Pod Sklepu I Z OLXA jako klasyk wart 3000zł bez dokumentów.Motocykle poprzez swoją prostotę cieszą się dosyć dobrą opinią użytkowników.Największą popularnością w wioskach cieszy się model m06b3 na pojedynczej ramie będący ostatnią znaczną modyfikacją wski klasy 125cc.
Nieoficjalne rozwinięcia skrótu wsk:
1.Wieśniaku śmierć kupiłeś
.