Dyskusja:Tramwaj: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Anulowano wersję użytkownika 195.178.123.252 Spam (przepraszam was za wcześniejsze wandalizmy, byłem wkurzony na art szkoła))
Znacznik: anulowanie
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Ktodsds; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 195.178.123.252.)
Znacznik: rewert
Linia 3: Linia 3:
: PS Podpisuj się – w tym celu umieszcza się na końcu cztery tyldy. {{Argh!}} 20:38, lip 19, 2013 (CEST)
: PS Podpisuj się – w tym celu umieszcza się na końcu cztery tyldy. {{Argh!}} 20:38, lip 19, 2013 (CEST)
Pięknie dziękuję :) [[Użytkownik:Astrid-anne|Astrid-anne]] ([[Dyskusja użytkownika:Astrid-anne|dyskusja]]) 18:42, lip 19, 2013 (UTC)
Pięknie dziękuję :) [[Użytkownik:Astrid-anne|Astrid-anne]] ([[Dyskusja użytkownika:Astrid-anne|dyskusja]]) 18:42, lip 19, 2013 (UTC)

== Warszawskie Bulwy ==

Jedną z modernizacji 105Na są tak zwane bulwy (105N2k/2000) Znane z Warszawy i Szczecina

Wersja z 16:35, 25 cze 2021

Warto dodać, że w przypadku kiedy mamy do czynienia z trójskładem, a bardzo nam się spieszy, należy wsiąść do środkowego wagonu, ponieważ jedzie on najszybciej - wagon pierwszy go ciągnie, a trzeci pcha.

Takie ciekawostki możesz dodawać sama – wystarczy tylko sprawdzić, czy będą ładnie komponować się z resztą artykułu. :)
PS Podpisuj się – w tym celu umieszcza się na końcu cztery tyldy. Argh! (dyskusja) 20:38, lip 19, 2013 (CEST)

Pięknie dziękuję :) Astrid-anne (dyskusja) 18:42, lip 19, 2013 (UTC)

Warszawskie Bulwy

Jedną z modernizacji 105Na są tak zwane bulwy (105N2k/2000) Znane z Warszawy i Szczecina