Studia (MMORPG): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika Adoor321, powód: ee co) Znacznik: rewert |
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (drobne; można pomyśleć nad lokacjami i questami, ale to chyba jak ktoś ma dużo czasu serio) |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
== Itemy == |
== Itemy == |
||
* '''Legitymacja''' – podstawowy wyróżnik gracza z levelem określonym na rewersie, zmniejsza cenę niektórych itemów (''bilet na autobus'', ''kebab'', ''piwo'' w karczmach, zwanych w grze ''barami''). |
|||
* '''Legitymacja''' |
|||
* '''Piwo''' – podstawowy item regenerujący HP, ale zmniejszający manę. |
* '''Piwo''' – podstawowy item regenerujący HP, ale zmniejszający manę. |
||
* '''Kawa''' – tymczasowo zwiększa manę i szybkość zadawania ciosów. |
* '''Kawa''' – tymczasowo zwiększa manę i szybkość zadawania ciosów. |
||
* '''Sprawko od starszego roku''' – zwiększa szanse na zaliczenie laborków o 50%. |
* '''Sprawko od starszego roku''' – zwiększa szanse na zaliczenie laborków o 50%. |
||
* '''Kebab''' – podstawowy posiłek w grze zapewniający pełną regenerację many; w niektórych karczmach kupienie kebaba może skutkować koniecznością nieobecności na laboratoriach, całkowitego ''katharsis'' układu pokarmowego oraz wyczerpania 80% many. |
|||
* '''Bilet na autobus/pociąg''' – item zapewniający opcję szybkiej{{fakt}} podróży między uczelnią, [[akademik]]iem i domem rodzinnym. Przy podróżach z/do domu możliwe są opcjonalne sidequesty, takie jak ''wsiądź do wagonu, w którym przy 80 miejscach siedzących podróżuje 150 osób'' lub ''nie zamarznij przy czterogodzinnym postoju pociągu w lesie spowodowanym awarią sieci trakcyjnej''. |
Wersja z 20:07, 1 lis 2021
erpegowa teoria studiów
Levele
- Pierwszy rok – zwraca się do pani z dziekanatu per pani doktor (do profesora natomiast mówi psze pana, doprowadzając go do jasnej kurwicy), a na wykładzie rzuca się żeby zetrzeć tablicę. Chodzi na lekcje, na których pisze klasówki. Spell sesja wywołuje w nim panikę (-100 do armora, ataku i many). Ma najmniej HP, bardzo często ginie przy pierwszym starciu z bossem podczas sesji.
- Magistrant
- Wieczny student – ma za sobą trzy dziekanki, dwa wznowienia, dziesięć lat studiów i nadal żłopie browary. Jest właściwie niezniszczalny. Zna na wydziale wszystkich, pił z dziekanem i rektorem, ale nadal nie może zaliczyć wykreślnej albo mechaniki płynów.
- Doktorant – na tym etapie student przeobraża się w NPC-a. Jego dusza jest księgowana przez kwesturę uczelnianą, fakturowana, po czym oddawana w wieczną dzierżawę diabłu.
Przeciwnicy
- Cieć – zazwyczaj niegroźny, atakuje losowo. Rzuca spella spowolnienie oraz odzież wierzchnia do szatni (-10 do armora).
- Pani z dziekanatu – najwyżej postawiona w hierarchii osoba na uczelni. Może summonować każdego innego przeciwnika (z rektorem włącznie). Oprócz tego rzuca spella piorunujący wzrok, który tymczasowo ogłusza ofiarę.
- Dziekan – boss z którym należy się zmierzyć na koniec każdego semestru. Broń: linijka i długopis do skreślania studentów z listy, bierze na hita każdego przeciwnika, niezależnie od armora. Po złożeniu mu ofiary z dokumentów może udzielić błogosławieństwa dziekanka.
- Doktorant – wyjątkowo złośliwy i nieprzewidywalny, czai się w czeluściach laboratorium i atakuje przez uwalenie laborków albo sprawka. Atak specjalny: wejściówka.
- Młody doktor
- Profesor nadzwyczajny
- Profesor bardzo zwyczajny – zdolność pasywna: usypianie w promieniu 5 metrów. Rzuca potężnego spella wykład, który może uśpić do 400 przeciwników jednocześnie. Posługuje się najstraszniejszym itemem: pięćsetstronicowy skrypt do przedmiotu mojego skromnego autorstwa.
Armor
- Clipboard z pytaniami (student socjologii, psychologii) – +10 do obrony. Nieskuteczny przeciwko magii wody.
- Skill specjalny: odstraszanie ludzi na ulicy. Zwiększa dystans społeczny średnio o 2 metry.
- Torba na laptopa (student informatyki) – +20 do obrony, +4 do wagi ekwipunku. Ekstremalnie skuteczny w obronie przed płcią przeciwną.
- Skill specjalny: wyjęcie laptopa. Student zakłada obóz, w którym regeneruje manę patrząc w ekran.
- Fartuch laboratoryjny (student chemii) – +30 do obrony (+35 jeśli jest brudny). Niezbędny ekwipunek do palenia petów pod wydziałem podczas przerwy między laborkami.
- Skill specjalny: dodatkowa ochrona przed zimnem, pozwala przemieścić się między budynkami bez zakładania kurtki.
- Teczka na rysunki (student architektury, ASP) – +50 do obrony, -5 do mobilności. Pozwala atakować przeciwnika kantem teczki.
- Skill specjalny: teczka stosowana jako parasol daje tymczasową 100% ochronę przed magią wody.
Itemy
- Legitymacja – podstawowy wyróżnik gracza z levelem określonym na rewersie, zmniejsza cenę niektórych itemów (bilet na autobus, kebab, piwo w karczmach, zwanych w grze barami).
- Piwo – podstawowy item regenerujący HP, ale zmniejszający manę.
- Kawa – tymczasowo zwiększa manę i szybkość zadawania ciosów.
- Sprawko od starszego roku – zwiększa szanse na zaliczenie laborków o 50%.
- Kebab – podstawowy posiłek w grze zapewniający pełną regenerację many; w niektórych karczmach kupienie kebaba może skutkować koniecznością nieobecności na laboratoriach, całkowitego katharsis układu pokarmowego oraz wyczerpania 80% many.
- Bilet na autobus/pociąg – item zapewniający opcję szybkiej[potrzebne źródło] podróży między uczelnią, akademikiem i domem rodzinnym. Przy podróżach z/do domu możliwe są opcjonalne sidequesty, takie jak wsiądź do wagonu, w którym przy 80 miejscach siedzących podróżuje 150 osób lub nie zamarznij przy czterogodzinnym postoju pociągu w lesie spowodowanym awarią sieci trakcyjnej.