S1: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Stub, kategoria, literówka.)
M (red. (z ang. czerwony.))
Linia 1: Linia 1:
{| class="wikitable" width=350px align=right
{{redakcja}}
|-
|align=center valign=top| [[Plik:wygaszony góra.svg]]<br />[[Plik:czerwone środek ciągłe.svg]]<br />[[Plik:czerwone środek ciągłe.svg]]<br />[[Plik:czerwone środek ciągłe.svg]]<br />[[Plik:czerwone środek ciągłe.svg]]<br />[[Plik:czerwone środek ciągłe.svg]]<br />[[Plik:czerwone środek ciągłe.svg]]<br />[[Plik:czerwone środek ciągłe.svg]]<br />[[Plik:wygaszony dół.svg]]<br />[[Plik:Podstawa semafor.svg]]
|-
|align=center valign=top| '''S1''' w wersji deluxe. Może oznaczać: „stój!, w tunelu jest mag strzelający fireballem” albo „właśnie rozpoczęła się międzynarodowa rewolucja proletariacka”. Nigdy nie wiesz
|}
'''S1''' – sygnał na [[semafor]]ze dla maszynisty, który oznacza ''stój, idioto!''. Nie można go pominąć – o ile [[upojenie alkoholowe|niedysponowany]] dyżurny nie kliknie magiczny przycisk ''Sz''. Olanie tego sygnału może mieć to skutki w postaci np. spłaszczenia ryja [[EN57]] w peronie, jak to miało miejsce w [[Ostrów Wielkopolski|Ostrowie Wielkopolskim]].


'''S1''' sygnał dla maszynisty, który oznacza ''stój idioto''. Oczywiście nie można go pominąć (chyba, że [[upojenie alkoholowe|pijany]] dyżurny kliknie magiczny przycisk ''Sz''), bo jeśli go olejesz, może mieć to skutki w postaci np. spłaszczenia ryja [[EN57]] w peronie (Ostrów Wielkopolski). Co za tym idzie? S1 to jakieś czerwone, świecące gówno w podłużnym telewizorze, na które maszyniści patrzą dłużej niż jadą. Jest to taki jakby test cierpliwości – jak postoisz ''bez srania i gadania'' następne trzy godziny, zdajesz. Jeśli jednak dyżurny zlituje się nad tobą, to znaczy, że masz zajebiście słabą cierpliwość i powinieneś liczyć podkłady z Poznania do Wrocławia.
S1 to inaczej czerwony, świecący [[wihajster]] w podłużnym telewizorze, na które maszyniści patrzą dłużej, niż jadą. Jest to taki jakby test cierpliwości – jak postoisz ''bez srania i gadania'' następne trzy godziny, zdajesz. Jeśli jednak dyżurny zlituje się nad tobą, to znaczy, że masz zajebiście słabą cierpliwość i nie powinieneś prowadzić pociągu, tylko co najwyżej liczyć podkłady z Poznania do Wrocławia.


{{stub|trans}}
{{stub|trans}}

Wersja z 14:03, 28 lis 2021

Wygaszony góra.svg
Czerwone środek ciągłe.svg
Czerwone środek ciągłe.svg
Czerwone środek ciągłe.svg
Czerwone środek ciągłe.svg
Czerwone środek ciągłe.svg
Czerwone środek ciągłe.svg
Czerwone środek ciągłe.svg
Wygaszony dół.svg
Podstawa semafor.svg
S1 w wersji deluxe. Może oznaczać: „stój!, w tunelu jest mag strzelający fireballem” albo „właśnie rozpoczęła się międzynarodowa rewolucja proletariacka”. Nigdy nie wiesz

S1 – sygnał na semaforze dla maszynisty, który oznacza stój, idioto!. Nie można go pominąć – o ile niedysponowany dyżurny nie kliknie magiczny przycisk Sz. Olanie tego sygnału może mieć to skutki w postaci np. spłaszczenia ryja EN57 w peronie, jak to miało miejsce w Ostrowie Wielkopolskim.

S1 to inaczej czerwony, świecący wihajster w podłużnym telewizorze, na które maszyniści patrzą dłużej, niż jadą. Jest to taki jakby test cierpliwości – jak postoisz bez srania i gadania następne trzy godziny, zdajesz. Jeśli jednak dyżurny zlituje się nad tobą, to znaczy, że masz zajebiście słabą cierpliwość i nie powinieneś prowadzić pociągu, tylko co najwyżej liczyć podkłady z Poznania do Wrocławia.


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.