Świadkowie Jehowy: Różnice pomiędzy wersjami
(Jestem głupim blankerem!) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 83.238.180.4.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Świadkowie Jehowy''' – średnio sympatyczni ludzie, których największym życiowym powołaniem jest rozdać jak najwięcej [[ulotka|ulotek]] w jak najkrótszym czasie. Treść takich ulotek z reguły nawołuje do przerwania sobie drzemki (''[[Przebudźcie się!]]''), jak i też oznajmia koniec twojej religii. Zazwyczaj Świadkowie organizują się w większe grupy, zbierające się w [[Sala Królestwa|Salach Królestwa]]. |
|||
Świadkowie Jehowy są jedyną religią, która swoimi świętymi księgami nawiązuje do gry [[Wolfenstein 3D]]. Trudnią się oni odnajdywaniem secret place'ów w Piśmie Świętym. Dotąd odnaleziono takie księgi jak: [[Księga Objawienia|Objawienia]], [[Tytus, Romek i A'Tomek|Tytusa, Romana]], Manowara i Burzuma. Generalnie odkrywano je na wskutek dawnego sklejenia stron, bądź też znajdowały się one zaszyte w okładkach. |
|||
==Charakterystyka== |
|||
Charakterystyczne cechy ŚJ (czyli po owocach ich poznacie): |
|||
* ostro napastuje dzwonek (lub kołatkę jak ktoś ma); |
|||
* wzbogaca twój dom o materiały papierowe; |
|||
* korzystnie wpływa na układ krążenia osób z niskim ciśnieniem (zdecydowanie je zwiększa); |
|||
* stworzenie stadne, nigdy nie poluje samotnie; |
|||
* wierzy w mityczną moc czarnej parasolki; |
|||
* nie obchodzi go, czy jesteś katolikiem, buddystą, mechanikiem czy też użytkownikiem [[Windows|Windowsa]] – twoja religia i tak zemrze; |
|||
* zwykle oddala się, kiedy natrafia na kogoś, kto przewyższa go w znajomości [[Biblia|Pisma Świętego]] (stąd też rzadko są widywani w towarzystwie [[rabin]]ów); |
|||
* nigdy nie przestaje się uśmiechać, ale nie daj się zwieść. On oczyszcza w ten sposób powietrze z wilgoci, by ulotki czuły się komfortowo. |
|||
==Jak pozbyć się Świadków== |
|||
===Metoda pierwsza=== |
|||
* Musi być was dwóch w domu. |
|||
* Wpuść delikwentów do mieszkania. |
|||
* Żeby zachować pozory, nie należy być miłym podczas zapraszania ich do środka. |
|||
* I od razu zapytać, czy przynieśli towar, najlepiej stanowczym tonem. |
|||
* Gdy delikwenci nie będę wiedzieć, o co chodzi, wołasz kumpla pod umówionym pseudonimem. |
|||
* Mówisz: ''Kurwa, ci pajace nie przynieśli towaru... Co z nimi zrobimy?'' |
|||
* Możesz dodać: ''Przynieś klamkę, gdzie mój nóż.'' |
|||
* Kolega przychodzi, najlepiej ze stwierdzeniem, że noża lub pistoletu nie ma (grożenie osobom bronią lub nożem to przestępstwo), Ty mówisz: ''Kurwa, to szukaj dalej...'' |
|||
* Ciesz oczy tym, jak delikwenci pospiesznie będę chcieli opuścić twoje mieszkanie. |
|||
* Ważna uwaga: musisz wykazać się umiejętnościami improwizacyjnymi, aby nie dać im dojść do słowa, tylko cały czas wkręcać ich w sytuację. |
|||
===Metoda druga=== |
|||
Należy odegrać stosowną scenkę. Nie otworzywszy drzwi wydrzeć się:<br>– Kurwa, co za debil przychodzi o tak wczesnej porze? Mamuśka, kurwa, otwórz im drzwi! (niezależnie od tego, kiedy zostajesz przez Świadków nawiedzony)<br> |
|||
Mamuśka drze się, żebyś sam im otworzył. Drzesz się:<br>– Dobra, ale jak to Świadkowie Jehowy, to ich zapierdolę!<br>I dajesz im 30 sekund na ucieczkę. |
|||
{{stubrel}} |
|||
{{stuborg}} |
|||
[[Kategoria:Organizacje]] |
|||
[[Kategoria:Religie]] |
|||
{{ok}} |
Wersja z 19:37, 21 kwi 2007
Świadkowie Jehowy – średnio sympatyczni ludzie, których największym życiowym powołaniem jest rozdać jak najwięcej ulotek w jak najkrótszym czasie. Treść takich ulotek z reguły nawołuje do przerwania sobie drzemki (Przebudźcie się!), jak i też oznajmia koniec twojej religii. Zazwyczaj Świadkowie organizują się w większe grupy, zbierające się w Salach Królestwa.
Świadkowie Jehowy są jedyną religią, która swoimi świętymi księgami nawiązuje do gry Wolfenstein 3D. Trudnią się oni odnajdywaniem secret place'ów w Piśmie Świętym. Dotąd odnaleziono takie księgi jak: Objawienia, Tytusa, Romana, Manowara i Burzuma. Generalnie odkrywano je na wskutek dawnego sklejenia stron, bądź też znajdowały się one zaszyte w okładkach.
Charakterystyka
Charakterystyczne cechy ŚJ (czyli po owocach ich poznacie):
- ostro napastuje dzwonek (lub kołatkę jak ktoś ma);
- wzbogaca twój dom o materiały papierowe;
- korzystnie wpływa na układ krążenia osób z niskim ciśnieniem (zdecydowanie je zwiększa);
- stworzenie stadne, nigdy nie poluje samotnie;
- wierzy w mityczną moc czarnej parasolki;
- nie obchodzi go, czy jesteś katolikiem, buddystą, mechanikiem czy też użytkownikiem Windowsa – twoja religia i tak zemrze;
- zwykle oddala się, kiedy natrafia na kogoś, kto przewyższa go w znajomości Pisma Świętego (stąd też rzadko są widywani w towarzystwie rabinów);
- nigdy nie przestaje się uśmiechać, ale nie daj się zwieść. On oczyszcza w ten sposób powietrze z wilgoci, by ulotki czuły się komfortowo.
Jak pozbyć się Świadków
Metoda pierwsza
- Musi być was dwóch w domu.
- Wpuść delikwentów do mieszkania.
- Żeby zachować pozory, nie należy być miłym podczas zapraszania ich do środka.
- I od razu zapytać, czy przynieśli towar, najlepiej stanowczym tonem.
- Gdy delikwenci nie będę wiedzieć, o co chodzi, wołasz kumpla pod umówionym pseudonimem.
- Mówisz: Kurwa, ci pajace nie przynieśli towaru... Co z nimi zrobimy?
- Możesz dodać: Przynieś klamkę, gdzie mój nóż.
- Kolega przychodzi, najlepiej ze stwierdzeniem, że noża lub pistoletu nie ma (grożenie osobom bronią lub nożem to przestępstwo), Ty mówisz: Kurwa, to szukaj dalej...
- Ciesz oczy tym, jak delikwenci pospiesznie będę chcieli opuścić twoje mieszkanie.
- Ważna uwaga: musisz wykazać się umiejętnościami improwizacyjnymi, aby nie dać im dojść do słowa, tylko cały czas wkręcać ich w sytuację.
Metoda druga
Należy odegrać stosowną scenkę. Nie otworzywszy drzwi wydrzeć się:
– Kurwa, co za debil przychodzi o tak wczesnej porze? Mamuśka, kurwa, otwórz im drzwi! (niezależnie od tego, kiedy zostajesz przez Świadków nawiedzony)
Mamuśka drze się, żebyś sam im otworzył. Drzesz się:
– Dobra, ale jak to Świadkowie Jehowy, to ich zapierdolę!
I dajesz im 30 sekund na ucieczkę.