The Sims: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to LCM. Autor wycofanej wersji to 83.9.81.179.) |
M (red. + {{ok}}) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''The Sims''' |
'''The Sims''', '''Simsy''' – [[gra komputerowa]], w której możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców [[sim]]ami), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego „ogrom” funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom [[domek dla lalek]], a [[sadysta|sadystom]] pozwala się wyładować. |
||
==Historia== |
|||
Pomysł na symulację życia narodził się w głowie [[Will Wright|Willa Wrighta]], który następnie znalazł gdzieś ludzi, którym pomysł się spodobał i zaczęli go realizować. Ostatecznie gra ukazała się w roku 2000 i okazała się hitem. Jakże wielu satanistycznych bluźnierców stąpa po Ziemi naszej... |
|||
==Zasady== |
==Zasady== |
||
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do [[Seks|kopulacji]] |
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do [[Seks|kopulacji]], której, niestety, nie widać na ekranie. Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia [[Barbie]] w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamyknięci w izolatce 2x2, by w końcu umarzeć (to już nowość). |
||
Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje |
Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji – sami dobieramy lub budujemy simom dom, do tego kupujemy im wyposażenie według własnego gustu, ewentualnie własnego bezguścia. |
||
== |
==Zobacz też== |
||
* [[sim]] |
|||
Pomysł na symulację życia narodził się w łepetynie [[Will Wright|Willa Wrighta]] (jak by było mało Willów!). Został on uznany przez środowisko [[Informatyka|informatyczne]] za szatański i bluźnierczy (i do tej pory jest uznawany). Wright znalazł jednak gdzieś ludzi, którym podobał się ten pomysł i zaczęli robić. Ostatecznie [[Gra komputerowa|gra]] ukazała się w roku [[2000]] i okazała się wielkim hitem (gra w nią 78 954 431 osób). |
|||
Jakże wielu satanistycznych bluźnierców stąpa po Ziemi naszej. |
|||
{{stubinf}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
||
{{ok}} |
Wersja z 08:24, 22 maj 2007
The Sims, Simsy – gra komputerowa, w której możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców simami), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego „ogrom” funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom domek dla lalek, a sadystom pozwala się wyładować.
Historia
Pomysł na symulację życia narodził się w głowie Willa Wrighta, który następnie znalazł gdzieś ludzi, którym pomysł się spodobał i zaczęli go realizować. Ostatecznie gra ukazała się w roku 2000 i okazała się hitem. Jakże wielu satanistycznych bluźnierców stąpa po Ziemi naszej...
Zasady
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do kopulacji, której, niestety, nie widać na ekranie. Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia Barbie w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamyknięci w izolatce 2x2, by w końcu umarzeć (to już nowość).
Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji – sami dobieramy lub budujemy simom dom, do tego kupujemy im wyposażenie według własnego gustu, ewentualnie własnego bezguścia.