LARP: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(+link)
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.23.208.166. Autor wycofanej wersji to Sami17.)
Linia 4: Linia 4:
* '''Fabularne''' – ktoś kogoś nie lubi i coś tam musi komuś tam zrobić czymś tam. Walka we frakcjach. Zabawa analogiczna do studiowania: określony czas na skumanie o co właściwie chodzi.
* '''Fabularne''' – ktoś kogoś nie lubi i coś tam musi komuś tam zrobić czymś tam. Walka we frakcjach. Zabawa analogiczna do studiowania: określony czas na skumanie o co właściwie chodzi.
* '''Bitwy''' – [[owczy pęd]], lub jak kto woli, świński trucht dwu uzbrojonych w kije grup o przeciwnych wektorach. Cel: zajść wroga z flanki. Jest to matematycznie tak prawdopodobne, że bitwy trwają do 70 minut zegara celtyckiego. Coś jak ustawka, tylko przypadki śmiertelne są 3–4 razy częstsze.
* '''Bitwy''' – [[owczy pęd]], lub jak kto woli, świński trucht dwu uzbrojonych w kije grup o przeciwnych wektorach. Cel: zajść wroga z flanki. Jest to matematycznie tak prawdopodobne, że bitwy trwają do 70 minut zegara celtyckiego. Coś jak ustawka, tylko przypadki śmiertelne są 3–4 razy częstsze.
* '''Wyprawa''' – zapierniczanie po lesie bez sensu, licząc na to, że trafi sie do celu. Większość trójmiejskich klanów straciła tak 30% swoich członków.
* '''Wyprawa''' – zapierniczanie po lesie bez sensu, licząc na to, że trafi sie do celu. Większość trójmiejskich klanów([[Larpy Trójmiejskie]]) straciła tak 30% swoich członków.


==Linki==
*http://allenstern.waedd.com – Strona o LARP z instrukcją zbudowania [[topór|topora]] z PCV.


[[Kategoria:Gry]]
[[Kategoria:Gry]]

Wersja z 17:57, 4 lip 2007

LARP polega na cyklicznych spotkaniach w lesie/bunkrze/bagnach/zamku/kurniku i nieustannym robieniu siary. Dla niewtajemniczonych: zlot brudasów w zbrojach okładających się kijami.

Podział

  • Fabularne – ktoś kogoś nie lubi i coś tam musi komuś tam zrobić czymś tam. Walka we frakcjach. Zabawa analogiczna do studiowania: określony czas na skumanie o co właściwie chodzi.
  • Bitwyowczy pęd, lub jak kto woli, świński trucht dwu uzbrojonych w kije grup o przeciwnych wektorach. Cel: zajść wroga z flanki. Jest to matematycznie tak prawdopodobne, że bitwy trwają do 70 minut zegara celtyckiego. Coś jak ustawka, tylko przypadki śmiertelne są 3–4 razy częstsze.
  • Wyprawa – zapierniczanie po lesie bez sensu, licząc na to, że trafi sie do celu. Większość trójmiejskich klanów(Larpy Trójmiejskie) straciła tak 30% swoich członków.