Fiat 126p: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 81.15.235.60.) |
(→Wady) |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* Często rdzewieją szyby z przodu. |
* Często rdzewieją szyby z przodu. |
||
* Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę. |
* Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę. |
||
* Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie). |
* Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie). |
||
* Silnik o pojemności 0.024 litra posiada 750 lub 700 KM<br clear="all"> |
|||
==Galeria== |
==Galeria== |
||
<gallery> |
<gallery> |
Wersja z 19:27, 29 paź 2007
Fiat 126p – polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.
Zalety
- Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
- W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
- Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie.
- Samochód czysto rodzinny, posiada dwa rzędy foteli.
- Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
- Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą.
Wady
- Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
- Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
- Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
- Często rdzewieją szyby z przodu.
- Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
- Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie).
- Silnik o pojemności 0.024 litra posiada 750 lub 700 KM
Galeria
- Aston martin 126p.jpg
Wersja WRC