Half-Life 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowy artykuł)
Linia 1: Linia 1:
'''Half-Life 2''' (ang. ''okres połowicznego rozkładu vol. II''), '''HL2''' - [[Gra komputerowa|komputerowy]], a także [[Xbox|Xboksowy]] i [[Play Station|Play stationowy]] tytuł [[First-person shooter|FPS]], wyprodukowany w latach [[1999]]-[[2004]] przez [[Valve Corporation]], będący [[sequel]]em tytułu z [[1998]] roku, czyli [[Half-Life|HL1]], który był swego czasu notorycznie uznawany za grę wszechczasów, mimo iż dużo ekspertów nad nią nie pracowało, a była to pierwsza produkcja tej firmy. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 ([[PC|komputer]]) do III kwartału [[2007]] (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę - Vivendi Universal Games, a potem drugiego - EA Games. Program otrzymał 35 tytułów gry roku, ale nie obłowił się tak, jak jego poprzednik, który miał ich 50.
Half-Life2 to spiskowa teoria która ma za zadanie zwerbować zabójców idealnych i napaść na wszystkie sklepy monopolowe i delikatesy w Sandomierzu w celu kradziezy stulecia czyli korporacja Valve chce ukraść całe wino po 3,50 zł w Sandomierzu. Menele szykują się przed tym atakiem grająć w Doom III. Szykuje się wojna Stulecia, Wyrocznia przewidziala koniec tej wojny. Najwiekszy bohater korporacji Valve Gordon Freeman przejdzie na stronę meneli i dzięki niemu wygrają tą wojnę

[[Kategoria:?]]
[[Kategoria:Gry komputerowe]]

Wersja z 18:26, 26 gru 2007

Half-Life 2 (ang. okres połowicznego rozkładu vol. II), HL2 - komputerowy, a także Xboksowy i Play stationowy tytuł FPS, wyprodukowany w latach 1999-2004 przez Valve Corporation, będący sequelem tytułu z 1998 roku, czyli HL1, który był swego czasu notorycznie uznawany za grę wszechczasów, mimo iż dużo ekspertów nad nią nie pracowało, a była to pierwsza produkcja tej firmy. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 (komputer) do III kwartału 2007 (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę - Vivendi Universal Games, a potem drugiego - EA Games. Program otrzymał 35 tytułów gry roku, ale nie obłowił się tak, jak jego poprzednik, który miał ich 50.