Fiat 126p: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Zalety) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 89.77.103.213.) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
==Zalety== |
==Zalety== |
||
* Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym. |
* Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym. |
||
* System ABbSs - A Bezpieczny bądź Se sam. |
|||
* Biturbo - potocznie zwane ssaniem (1-sze turbo, możliwość włączenia z kokpitu) i pchaniem (2-gie turbo, włącza się automatycznie gdy po włączeniu pierwszego okazuje się że samochód ma wciąż za mało mocy, wymaga jednak wcześniejszego opuszczenia pojazdu). |
|||
* W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób. |
* W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób. |
||
* Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę |
* Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie. |
||
* Samochód czysto rodzinny, posiada dwa rzędy foteli. |
* Samochód czysto rodzinny, posiada dwa rzędy foteli. |
||
* Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika. |
* Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika. |
||
* Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą. |
* Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą. |
||
* Ferrari dla juniora - posiada identyczne właściwości nadwozia: silnik z tyłu, chłodzony przez dopływ powietrza z lanserskich skrzeli po bokach, rasowy [[kaszel|gang]], mimo iż z tyłu znajduje się kanapa, samochód jest w praktyce dwuosobowy a kanapa służy do przewożenia niewielkich bagaży, projektanci zrobili wszystko by samochód był jak najlżejszy. |
|||
==Wady== |
==Wady== |
Wersja z 22:03, 24 sty 2008
Fiat 126p – polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.
Zalety
- Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
- W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
- Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie.
- Samochód czysto rodzinny, posiada dwa rzędy foteli.
- Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
- Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą.
Wady
- Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
- Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
- Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
- Często rdzewieją szyby z przodu.
- Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
- Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie).
Galeria
- Aston martin 126p.jpg
Wersja WRC