Warcaby: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
(nowa strona)
Linia 1: Linia 1:
Gra, w której porusza się kółeczkami po planszy, która powoduje złudzenie obtyczne. Plansza do warcab wygląda jakby była symbolem przeciwko rasizmowi. Gdy murzyn i człowiek biały chcą zawrzeć przyjażń, muszą zagrać w warcaby ( najlepsze rozwiązanie).
Gra, w której porusza się kółeczkami po planszy, która powoduje złudzenie obtyczne.
Plansza do warcab wygląda jakby była symbolem przeciwko rasizmowi. Gdy murzyn i
W grze tej przesuwa się kółeczka, celem jest przeskoczenie drugiego kółeczka i wtedy pierwsze kółeczko ma nakaz opuszczenia planszy( z jednej strony dobrze bo przynajmniej kółeczku nie będzie się kręcić w głowie - skakanie z białego na czarne, z czarnego na białe X-)). W tej sytuacji drugie kółeczko pełne podniecenia jest przeskakiwane przez trzecie kółeczko itd...
człowiek biały chcą zawrzeć przyjażń, muszą zagrać w warcaby ( najlepsze rozwiązanie).
Gra tak się, dopóki jednemu z graczy zakręci się w głowie - zależy to na jakich polach się więcej grało, jeśli więcej na białych to murzynowi zakręci się prędzej w głowie, a jeśli więcej na czarnych to człowiekowi białemu zakręci się w głowie.
W grze tej przesuwa się kółeczka, celem jest przeskoczenie drugiego kółeczka i wtedy
pierwsze kółeczko ma nakaz opuszczenia planszy( z jednej strony dobrze bo przynajmniej
kółeczku nie będzie się kręcić w głowie - skakanie z białego na czarne, z czarnego na
białe X-)). W tej sytuacji drugie kółeczko pełne podniecenia jest przeskakiwane przez
trzecie kółeczko itd...
Gra tak się, dopóki jednemu z graczy zakręci się w głowie - zależy to na
jakich polach się więcej grało, jeśli więcej na białych to murzynowi zakręci
się prędzej w głowie, a jeśli więcej na czarnych to człowiekowi białemu zakręci się
w głowie.

Wersja z 22:27, 1 lut 2008

  Gra, w której porusza się kółeczkami po planszy, która powoduje złudzenie obtyczne.
Plansza do warcab wygląda jakby była symbolem przeciwko rasizmowi. Gdy murzyn i
człowiek biały chcą zawrzeć przyjażń, muszą zagrać w warcaby ( najlepsze rozwiązanie).
  W grze tej przesuwa się kółeczka, celem jest przeskoczenie drugiego kółeczka i wtedy
pierwsze kółeczko ma nakaz opuszczenia planszy( z jednej strony dobrze bo przynajmniej
kółeczku nie będzie się kręcić w głowie - skakanie z białego na czarne, z czarnego na
białe X-)). W tej sytuacji drugie kółeczko pełne podniecenia jest przeskakiwane przez
trzecie kółeczko itd...
  Gra tak się, dopóki jednemu z graczy zakręci się w głowie - zależy to na
jakich polach się więcej grało, jeśli więcej na białych to murzynowi zakręci
się prędzej w głowie, a jeśli więcej na czarnych to człowiekowi białemu zakręci się
w głowie.