Liceum ogólnokształcące: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (link)
Linia 9: Linia 9:
** Nauki Informatyki – poznawania sposobów zmieniania komórek w programie [[Microsoft Excel]] (myszką, enterem, tabulatorem, kursorami, strzałkami i siłą woli)
** Nauki Informatyki – poznawania sposobów zmieniania komórek w programie [[Microsoft Excel]] (myszką, enterem, tabulatorem, kursorami, strzałkami i siłą woli)
**Poznawanie Sprzętów takich jak [[monitor]] czy [[telewizor]]. Sprawdzają za pomocą ojca, [[śrubokręt]]u, [[taboret]]u, [[pięść|pięści]] i okna.
**Poznawanie Sprzętów takich jak [[monitor]] czy [[telewizor]]. Sprawdzają za pomocą ojca, [[śrubokręt]]u, [[taboret]]u, [[pięść|pięści]] i okna.

==Jak to wygląda w praktyce?==
Uczniowie są zmuszani do uczęszczania na wiele zajęć. Lekcje odbywają się na zasadzie, że [[nauczyciel]] mówi sam do siebie, rozmawia z uczniami o głupotach, wychodzi do pokoju nauczycielskiego na plotki lub straszy wezwaniem rodziców i obniżonym zachowaniem.
* Język polski - uczniowie ćwiczą umiejętność komunikacji interpersonalnej, wymieniając się opiniami na różnetematy niezwiązane ze szkołą.
* Historia - uczniowie wspominają ostatnią imprezę.
* Wiedza o społeczeństwie - uczniowie wymieniają się opiniami na temat osób trzecich.
* Wiedza o kulturze - uczniowie ukulturalniają się poprzez słuchanie muzyki na odtwarzaczach mp3, mp4 i telefonach.
* Przysposobienie obronne - uczniowie radzą sobie nawzajem, jak najlepiej unieszkodliwić członków wrogiej subkultury.
* Podstawy przedsiębiorczości - uczniowie podają sobie informacje, z których sklepów da się wynieść towar bez uiszczenia opłaty.
* Chemia - uczniowie dyskutują, jakie alkohole są najlepsze i porównują ich efekty w zależności od ilości wypitego trunku.
* Fizyka - uczniowie rzucają różnymi przedmiotami po sali, obserwując, jakim ruchem poruszają się owe przedmioty.
* Matematyka - uczniowie liczą, ile czasu pozostało do końca zajęć.
* Informatyka - uczniowie oglądają w [[Internet|Internecie]] strony o tematyce erotycznej.
* Geografia - uczniowie dowiadują się, w jakiej knajpie jest tani alkohol.
* Religia - [[metalowcy]] wołają do księdza ''Ave Satan!'' i dyskutują z nim, używając mądrych słów, by go upokorzyć. Reszta zajmuje się byle czym.
* Biologia - uczniowie wymieniają się wiadomościami, kto jest dobry w łóżku, a kto nie, a także, jak najlepiej zabezpieczyć się przed ciążą.



{{stubszko}}
{{stubszko}}

Wersja z 15:21, 26 mar 2008

Absolwent

Liceum Ogólnokształcące (właśc. Liceum Ogólnozniekształcające) – to miejsce, gdzie trafiają wszyscy (16–18) znienawidzeni przez Klasę Robotniczą członkowie kółek różańcowych, którzy marnują pieniądze ciężko pracujących obywateli. Osoby uczące młodzież wymagają, by ich nazywano profesorami pomimo, że mają zakończonego tylko magistra. Nauka w ogólniaku sprowadza się do:

  • Poznania działań takich jak:
    • Dodawanie (Zwane również sumowaniem, czyli liczeniu ilości sumów w morzach świata)
    • Odejmowanie (Czyli różnicowanie – odkrywanie różnic pomiędzy dwoma identycznymi przedmiotami)
    • Mnożenie (nie mylić z rozmnażaniem)
    • Dzielenie (nabieranie wprawy w dzieleniu amfetaminy na równe porcje)
    • Nauki Informatyki – poznawania sposobów zmieniania komórek w programie Microsoft Excel (myszką, enterem, tabulatorem, kursorami, strzałkami i siłą woli)
    • Poznawanie Sprzętów takich jak monitor czy telewizor. Sprawdzają za pomocą ojca, śrubokrętu, taboretu, pięści i okna.

Jak to wygląda w praktyce?

Uczniowie są zmuszani do uczęszczania na wiele zajęć. Lekcje odbywają się na zasadzie, że nauczyciel mówi sam do siebie, rozmawia z uczniami o głupotach, wychodzi do pokoju nauczycielskiego na plotki lub straszy wezwaniem rodziców i obniżonym zachowaniem.

  • Język polski - uczniowie ćwiczą umiejętność komunikacji interpersonalnej, wymieniając się opiniami na różnetematy niezwiązane ze szkołą.
  • Historia - uczniowie wspominają ostatnią imprezę.
  • Wiedza o społeczeństwie - uczniowie wymieniają się opiniami na temat osób trzecich.
  • Wiedza o kulturze - uczniowie ukulturalniają się poprzez słuchanie muzyki na odtwarzaczach mp3, mp4 i telefonach.
  • Przysposobienie obronne - uczniowie radzą sobie nawzajem, jak najlepiej unieszkodliwić członków wrogiej subkultury.
  • Podstawy przedsiębiorczości - uczniowie podają sobie informacje, z których sklepów da się wynieść towar bez uiszczenia opłaty.
  • Chemia - uczniowie dyskutują, jakie alkohole są najlepsze i porównują ich efekty w zależności od ilości wypitego trunku.
  • Fizyka - uczniowie rzucają różnymi przedmiotami po sali, obserwując, jakim ruchem poruszają się owe przedmioty.
  • Matematyka - uczniowie liczą, ile czasu pozostało do końca zajęć.
  • Informatyka - uczniowie oglądają w Internecie strony o tematyce erotycznej.
  • Geografia - uczniowie dowiadują się, w jakiej knajpie jest tani alkohol.
  • Religia - metalowcy wołają do księdza Ave Satan! i dyskutują z nim, używając mądrych słów, by go upokorzyć. Reszta zajmuje się byle czym.
  • Biologia - uczniowie wymieniają się wiadomościami, kto jest dobry w łóżku, a kto nie, a także, jak najlepiej zabezpieczyć się przed ciążą.


Szablon:Stubszko