Syrena: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
M
Linia 1: Linia 1:
SYRENA. Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w Polsce Lodowej. Głównym konsruktorem pojazdów "FSO (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec Wartburg von Trabant. Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "ubezpieczenia autowpaski"
SYRENA. Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w [[Polska|Polsce Ludowej]]. Głównym konsruktorem pojazdów "[[FSO]] (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec [[Wartburg von Trabant]]. Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "[[Ubezpieczenie autowpaski|ubezpieczenia autowpaski]]"
Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była funkcja łapania kur (ABS) specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi.
Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była [[funkcja łapania kur (ABS)]] specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi.


W modelu 105 montowano seryjnie "R2D2".
W modelu 105 montowano seryjnie "[[R2D2]]".
Dane techniczne:
Dane techniczne:
V max: 235km/h
V max: 235km/h
spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny
spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny
spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy
spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy.
[[Kategoria: Motoryzacja]]

Wersja z 09:58, 3 lut 2006

SYRENA. Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w Polsce Ludowej. Głównym konsruktorem pojazdów "FSO (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec Wartburg von Trabant. Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "ubezpieczenia autowpaski" Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była funkcja łapania kur (ABS) specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi.

W modelu 105 montowano seryjnie "R2D2". Dane techniczne: V max: 235km/h spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy.