Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Z) |
(red., czyszcz.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{długiartykuł}} |
|||
{{redakcja|Jeden z artykułów najbardziej potrzebujących redakcji, w której zawierałoby się ostre czyszczenie i poprawienie wszystkich walorów estetycznych. No i jest parę cytatek haczących o [[N:P]].}} |
|||
{{nagłówek cytatu}} |
{{nagłówek cytatu}} |
||
==A== |
==A== |
||
⚫ | |||
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.'' |
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.'' |
||
*''A ty ojca masz ?!'' |
*''A ty ojca masz ?!'' |
||
Linia 15: | Linia 16: | ||
*'' Ciało A rucha ruchem...'' |
*'' Ciało A rucha ruchem...'' |
||
**Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie |
**Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie |
||
*'' |
*''czy to moja wina, że ja jestem głucha?!'' |
||
**Opis: Nauczyciel na religii |
|||
*''To moja wina, że ja jestem głucha?!'' |
|||
⚫ | |||
**Opis: Pani na lekcji geografii |
**Opis: Pani na lekcji geografii |
||
*''Cofnijmy się bardziej do przodu.'' |
*''Cofnijmy się bardziej do przodu.'' |
||
*''Czemu chodzisz po klasie?'' |
|||
*''-Czy miał pan kiedyś krótkie włosy? |
|||
**Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę. |
|||
- Nie, urodziłem się z długimi. |
|||
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z długim'' |
|||
**Opis : Pytanie do [długowłosego] pana od angielskiego. |
|||
==D== |
==D== |
||
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?'' |
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?'' |
||
Linia 33: | Linia 30: | ||
**Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi |
**Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi |
||
*''-Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu |
*''-Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu |
||
* -''Co Wy robicie?! Za przeproszeniem ZNOWU WAM SIE ODPIERDALACZ WLACZYL?!'' |
|||
Opis: Nauczyciel do klasy na lekcji fizyki |
|||
* "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..." |
* "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..." |
||
* " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ?? |
* " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ??''<br/>''–Yyy...''<br/>–''Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie " |
||
⚫ | |||
* Yyyy... |
|||
* Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie " |
|||
⚫ | |||
*''Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!'' |
*''Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!'' |
||
**Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie. |
**Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie. |
||
⚫ | |||
==F== |
==F== |
||
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
||
⚫ | |||
==G== |
==G== |
||
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.'' |
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.'' |
||
⚫ | |||
*''Funkcja rosnąca jest wtedy, jak mróweczka wchodzi w górę po patyczku.'' |
|||
**Opis: Lekcja plastyki. |
|||
⚫ | |||
*''-Gdzie ona jest?<br> |
*''-Gdzie ona jest?<br> |
||
-W Domu Kultury.<br> |
-W Domu Kultury.<br> |
||
Linia 57: | Linia 50: | ||
==I== |
==I== |
||
*''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!'' |
*''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!'' |
||
⚫ | |||
**Opis: O nieodrobionym zadaniu. |
|||
*''Idiotów zmysł trwały'' |
*''Idiotów zmysł trwały'' |
||
Linia 65: | Linia 60: | ||
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.'' |
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.'' |
||
**Opis: początek roku, pierwsza klasa |
**Opis: początek roku, pierwsza klasa |
||
⚫ | |||
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
||
**Opis: Na lekcji techniki. |
**Opis: Na lekcji techniki. |
||
Linia 82: | Linia 76: | ||
*''Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.'' |
*''Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.'' |
||
*''– Kto tu jest przewodniczącym? '' <br> '' – Ja.'' <br> ''– Nie mieli kogo wybrać?'' |
*''– Kto tu jest przewodniczącym? '' <br> '' – Ja.'' <br> ''– Nie mieli kogo wybrać?'' |
||
**Opis: dialog z uczniem |
|||
*''Komu postawić pałę?!''<br> Męska część klasy wstaje. |
*''Komu postawić pałę?!''<br> Męska część klasy wstaje. |
||
*''Jestem demoniczną brunetką'' |
|||
**Wypowiedź 65-latki. |
|||
*''-Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?'' |
*''-Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?'' |
||
<br> ''-Cesarz!'' |
|||
<br> ''-Nie, cesarz to w cesarswie.'' |
<br> ''-Nie, cesarz to w cesarswie.'' |
||
<br> ''-Król!'' |
<br> ''-Król!'' |
||
<br> ''-Bez komentarza...'' |
<br> ''-Bez komentarza...'' |
||
<br> ''- |
<br> ''-Włóczykij!'' |
||
<br> ''-Nieee!!!'' |
<br> ''-Nieee!!!'' |
||
<br> ''-Obywatele...?'' |
<br> ''-Obywatele...?'' |
||
Linia 107: | Linia 98: | ||
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.'' |
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.'' |
||
*''Milcz jak do mnie mówisz! . |
*''Milcz jak do mnie mówisz! . |
||
*''Marcin a czemu jesteś taki brzydki? |
|||
**Opis:nauczyciel matmy o zachowaniu ucznia |
|||
==N== |
==N== |
||
*''–Czemu udajesz głupią?''<br>''-Z tego samego powodu z którego pan udaje mądrego.'' |
|||
*''Na pewno wiesz, że siedzenie przed |
*''Na pewno wiesz, że siedzenie przed komputerem powoduje ciąże u dziewcząt, prawda?'' |
||
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.'' |
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.'' |
||
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce.'' |
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce.'' |
||
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!'' |
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!'' |
||
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.'' |
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę rzeczy do zrobienia.'' |
||
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do |
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.'' |
||
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
||
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!'' |
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!'' |
||
Linia 123: | Linia 112: | ||
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!'' |
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!'' |
||
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!'' |
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!'' |
||
*''No kurwa mać...'' |
|||
*''No to robimy przykład „f” jak ftorek'' |
|||
**Opis: Na lekcji matematyki. Oczywiście mowa była o przykładzie „ł” jak np. łostrosłup. |
|||
*''Nieobecni, odezwać się'' |
*''Nieobecni, odezwać się'' |
||
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają! |
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają! |
||
Linia 134: | Linia 120: | ||
==P== |
==P== |
||
*''Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?'' |
*''Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?'' |
||
*'' |
*''Poszła mi stąd'' |
||
*''Panie |
*''Panie Kowalski! Ja pana proszę, a jak ja pana proszę to już jest źle!!'' |
||
*''Pierwszy czyli ostatni'' |
*''Pierwszy czyli ostatni'' |
||
**Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi. |
**Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi. |
||
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.'' |
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.'' |
||
*''Podejdź tu do tablicy i zrób mi dobrze yyyy tzn zrób tak, żeby mi było dobrze.. zrób to dobrze'' |
|||
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
||
⚫ | |||
*''Powiedziałabym wam co mam na myśli, ale nie powiem co mam na myśli, bo mam za dużo myśli.'' |
|||
⚫ | |||
*''Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się związek, który ma barwę szafirową.'' |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
*''-Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle... |
*''-Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle... |
||
-''Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy'' |
-''Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy'' |
||
*''Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.'' |
*''Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.'' |
||
* ''Przykro mi, nie mam waszych recenzji. |
* ''Przykro mi, nie mam waszych recenzji. No dobra.. zgubiłam je.'' |
||
** Opis: nauczycielka na |
** Opis: nauczycielka na języku polskim |
||
*''– Pani profesor puściłam się...<br>– Gratuluję, a z kim? |
*''– Pani profesor, puściłam się...<br>– Gratuluję, a z kim? |
||
**Opis: na lekcji WF podczas |
**Opis: na lekcji WF podczas podciągania się. |
||
*''Proszę pani, nie ma "t"!'' |
*''Proszę pani, nie ma "t"!'' |
||
''- Odwal się'' |
''- Odwal się'' |
||
*Opis:Uczeń o braku literki "t"'' |
*Opis:Uczeń o braku literki "t"'' |
||
*'' |
*''Proszę nie mieć do mnie pretensji jeśli nie zdołam was wszystkich zadowolić'' |
||
*''(klasa) - Pojedzie pani z nami na |
*''(klasa) - Pojedzie pani z nami na wycieczkę ? |
||
(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu |
(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu zostawić.'' |
||
*''Paula, nie drażnij Lwa! |
*''Paula, nie drażnij Lwa!'' |
||
**Opis: Do nauczyciela o nazwisku Lew. |
|||
P. - Lew to ma grzywe!'' |
|||
do na uczyciela, który jest łysy ;) |
|||
==S== |
==S== |
||
*''SZARAP!'' |
|||
*''Sio!! A kysz!! Sio!! '' |
|||
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.'' |
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.'' |
||
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.'' |
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.'' |
||
*''Stań sobie |
*''Stań sobie z boczku.'' |
||
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął. |
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął. |
||
Linia 184: | Linia 164: | ||
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! |
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! |
||
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!'' |
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!'' |
||
⚫ | |||
*''To uważasz Aneciu, że słuchasz na lakcji tak? To mi powiedz... (yyy) |
|||
*''YYYyyy!!!... ;P |
|||
⚫ | |||
**Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia |
**Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia |
||
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!'' |
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!'' |
||
Linia 192: | Linia 170: | ||
**Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki. |
**Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki. |
||
*''Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś'' |
*''Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś'' |
||
*''Umawiamy się tak: kto otworzy się... i nie zamknie się... ten otworzy się tu!'' |
|||
==W== |
==W== |
||
*''W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!'' |
*''W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!'' |
||
* ''Walić to ty se możesz w domu |
* ''Walić to ty se możesz w domu, a nie mi tu na ławce'' |
||
**Opis: nauczycielka do ucznia |
**Opis: nauczycielka do ucznia |
||
*''W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne. |
*''W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne. |
||
**Opis: na lekcji chemii oranicznej. |
**Opis: na lekcji chemii oranicznej. |
||
*''Widziałeś kiedyś buraka? |
*''Widziałeś kiedyś buraka?<br/>''–Nie.''<br/>''–To kup sobie lustro.'' |
||
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?'' |
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?'' |
||
**Opis: lekcja historii |
**Opis: lekcja historii |
||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na |
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na "ch", a kończących się na "uj".'' |
||
*''Włóż zęby jak do mnie mówisz!'' |
*''Włóż zęby jak do mnie mówisz!'' |
||
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.'' |
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.'' |
||
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
||
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz.'' |
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz.'' |
||
==X== |
|||
*''X przestań się przeciągać bo mi się przestaje chcieć... pracować.'' |
|||
*''X rozwiąż go ty idioto!'' |
|||
==Z== |
==Z== |
||
Linia 217: | Linia 190: | ||
*'' - Znajdź mi iksa.''<br>'' - *wskazuje* Tu jest.'' |
*'' - Znajdź mi iksa.''<br>'' - *wskazuje* Tu jest.'' |
||
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.'' |
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.'' |
||
*''Zdanie „Giertych jest Lepperem” jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.'' |
|||
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.'' |
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.'' |
||
*'' X bo cię lutnę zaraz !!! |
|||
==Uwagi z dzienniczków== |
==Uwagi z dzienniczków== |
||
Linia 228: | Linia 199: | ||
===B=== |
===B=== |
||
* ''Bawi sie zegarkiem na lekcji |
* ''Bawi sie zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.'' |
||
* ''Bawi się po ławką. Nie trzyma rąk na ławce.'' |
* ''Bawi się po ławką. Nie trzyma rąk na ławce.'' |
||
* ''Beata je naleśnika pod ławką.'' |
* ''Beata je naleśnika pod ławką.'' |
||
* ''Biega na lekcji wf.'' |
* ''Biega na lekcji wf.'' |
||
* ''Bije się z |
* ''Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.'' |
||
* ''Butelką z piciem bije |
* ''Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.'' |
||
* ''Bawi się prezerwatywą na lekcji.'' |
* ''Bawi się prezerwatywą na lekcji.'' |
||
* ''Bawi się ręką kolegi na lekcji.'' |
* ''Bawi się ręką kolegi na lekcji.'' |
||
Linia 243: | Linia 214: | ||
===D=== |
===D=== |
||
* ''Dariusz |
* ''Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.'' |
||
* ''Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.'' |
* ''Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.'' |
||
* ''Demonstruje na fizyce zabawki.'' |
* ''Demonstruje na fizyce zabawki.'' |
||
Linia 249: | Linia 220: | ||
===F=== |
===F=== |
||
* ''Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.'' |
* ''Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.'' |
||
⚫ | |||
===G=== |
===G=== |
||
* '' |
* ''Gdacze na lekcji.'' |
||
* ''Gra w karty na języku angielskim.'' |
|||
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.'' |
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.'' |
||
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.'' |
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.'' |
||
Linia 258: | Linia 230: | ||
===I=== |
===I=== |
||
* ''.. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.'' |
* ''.. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.'' |
||
* ''Imituje dźwięki wydalania gazów.'' |
|||
===J=== |
===J=== |
||
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.'' |
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.'' |
||
* ''Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.'' |
* ''Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.'' |
||
* ''Je śniadanie na lekcji, ma w dupie uwagi.'' |
|||
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.'' |
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.'' |
||
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania |
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.'' |
||
===K=== |
===K=== |
||
* ''Kamil odgraża się, że rozpruje Łukaszowi dupę.'' |
|||
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.'' |
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.'' |
||
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.'' |
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.'' |
||
Linia 273: | Linia 242: | ||
* ''Kopie piłkę na lekcji w-fu.'' |
* ''Kopie piłkę na lekcji w-fu.'' |
||
* ''Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.'' |
* ''Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.'' |
||
* ''Kowalska i |
* ''Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.'' |
||
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.'' |
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.'' |
||
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.'' |
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.'' |
||
* ''Krystian wącha korektor.'' |
* ''Krystian wącha korektor.'' |
||
===L=== |
===L=== |
||
* ''L. chodzi po ścianach.'' |
|||
* ''Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.'' |
* ''Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.'' |
||
===M=== |
===M=== |
||
* ''Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.'' |
* ''Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.'' |
||
* ''Magdalena |
* ''Magdalena przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji |
||
* ''Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".'' |
* ''Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".'' |
||
* ''Marek bije się po dzwonku.'' |
* ''Marek bije się po dzwonku.'' |
||
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.'' |
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.'' |
||
* ''Michał |
* ''Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi. |
||
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.'' |
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.'' |
||
* ''Mówi, że jest Jezusem.'' |
* ''Mówi, że jest Jezusem.'' |
||
* |
* ''Michał rzucił kolegą o ścianę'' |
||
===N=== |
===N=== |
||
* ''Na |
* ''Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.'' |
||
* ''Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.'' |
* ''Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.'' |
||
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jak narkotyk.'' |
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.'' |
||
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.'' |
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.'' |
||
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".'' |
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".'' |
||
Linia 301: | Linia 269: | ||
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.'' |
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.'' |
||
* ''Nagminnie biega po tablicy.'' |
* ''Nagminnie biega po tablicy.'' |
||
* ''Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty |
* ''Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty.'' |
||
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.'' |
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.'' |
||
* ''Nasikał koledze do tornistra.'' |
* ''Nasikał koledze do tornistra.'' |
||
Linia 307: | Linia 275: | ||
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.'' |
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.'' |
||
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.'' |
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.'' |
||
⚫ | |||
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.'' |
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.'' |
||
Linia 331: | Linia 298: | ||
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.'' |
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.'' |
||
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.'' |
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.'' |
||
* ''Przeszkadza w prowadzeniu |
* ''Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.'' |
||
* ''Przyłapany na paleniu w toalecie broni się, mówiąc że "wykurza robale z kibla".'' |
|||
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.'' |
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.'' |
||
⚫ | |||
* ''Puszcza wiatry.'' |
|||
⚫ | |||
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych'' |
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych'' |
||
* ''...potem miotnął w kolezankę długopisem. Mógł jej wybić oko!'' |
|||
* '' Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki'' |
* '' Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki'' |
||
* ''Powiedział do nauczyciela "ty zboczeńcu"'' |
* ''Powiedział do nauczyciela "ty zboczeńcu"'' |
||
Linia 355: | Linia 319: | ||
===S=== |
===S=== |
||
* ''Schowany za podręcznikiem fizyki wydaje odgłosy przyprawiające mnie o mdłości.'' |
|||
* ''Sławek męczy żółwia.'' |
|||
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.'' |
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.'' |
||
* ''Stale obraża się na nauczycieli.'' |
* ''Stale obraża się na nauczycieli.'' |
||
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.'' |
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.'' |
||
⚫ | |||
* ''Syn lata z gołym brzuchem po błocie.'' |
|||
* "Słucha muzyki na lekcji muzyki." |
|||
* ''Szczeka na lekcji jak pies " |
|||
===Ś=== |
===Ś=== |
||
Linia 375: | Linia 335: | ||
* ''Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.'' |
* ''Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.'' |
||
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.'' |
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.'' |
||
* ''Uczeń chodzi po klasie strzela w nauczyciela i skacze przez okno.'' |
|||
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.'' |
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.'' |
||
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.'' |
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.'' |
||
* ''Uczeń na lekcji czyta pismo pornograficzne.'' |
|||
* ''Uczeń na pytanie nauczyciela: „Co tu się dzieje?” odpowiedział: „Burdel na kółkach”.'' |
|||
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.'' |
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.'' |
||
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.'' |
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.'' |
||
* ''Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.'' |
* ''Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.'' |
||
* ''Uczeń uderza ciężkim narzędziem w ławkę, prawdopodobnie komórką.'' |
|||
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.'' |
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.'' |
||
* ''Uczniowie |
* ''Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.'' |
||
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.'' |
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.'' |
||
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.'' |
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.'' |
||
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.'' |
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.'' |
||
* ''Upominany - niegrzecznie odpowiada nauczycielowi.'' |
|||
* ''Używa wulgarnego słownictwa. „Zamknij dupsko, kurwa!” - cytat z lekcji.'' |
|||
* ''Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach" |
* ''Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach" |
||
* '' Uczeń na wycieczce szkolnej śikał przez okno na przechodzącą niżej wycieczkę szkolną" |
|||
===W=== |
===W=== |
||
* ''W czasie odpowiedzi z historii, co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.'' |
* ''W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.'' |
||
* ''W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.'' |
* ''W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.'' |
||
⚫ | |||
* ''W. i B. obrzucają sie epitetami. Apolinary twierdzi że Zenon jest szeroki na 4 km, a Zenon, że Apolinary ma wolframowy nocnik.'' |
|||
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.'' |
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.'' |
||
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.'' |
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.'' |
||
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).'' |
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).'' |
||
* ''Wychodząc z klasy mówi „kurwa mać”.'' |
|||
* ''Wyciera swoje smarki w kolegę, mówi że udaje miotacz ognia'' |
|||
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.'' |
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.'' |
||
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.'' |
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.'' |
||
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.'' |
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.'' |
||
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.'' |
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.'' |
||
* ''Wyzywa kolegę od imbecyli urazajac jego inteligencję.'' |
|||
===Z=== |
===Z=== |
||
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.'' |
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.'' |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.'' |
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.'' |
||
⚫ | |||
* ''Zjada ściągi po klasówce.'' |
* ''Zjada ściągi po klasówce.'' |
||
* ''Zuza maluje się pod ławką.'' |
* ''Zuza maluje się pod ławką.'' |
||
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.'' |
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.'' |
||
* ''Zaraz wyjdę z siebie i stanę obok.'' |
|||
* ''Zaraz wylecisz z klasy lotem niskokoszącym na wysokości lamperii bez użycia drzwi'' - wielokrotnie używane słowa przez nauczyciela na lekcji angielskiego |
|||
[[Kategoria:Cytaty|Humor zeszytów]] |
[[Kategoria:Cytaty|Humor zeszytów]] |
Wersja z 08:57, 17 lip 2008
Ten artykuł jest niezmiernie długi i jego czytanie może spowodować liczne szkody, takie jak: strata czasu, ból palców, możliwość zepsucia się myszki, klawiatury, procesora i przypalenie drugiego dania. Upewnij się, że jesteś na siłach lub wylosuj sobie coś krótszego. |
Nauczyciele – cytaty.
A
- A ta roślinka tak sobie postanowiła wyrosnąć.
- A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.
- A ty ojca masz ?!
- Opis: pytanie nauczyciela chemii po niepoprawnej odpowiedzi ucznia
C
- Co ty dziecko pleciesz??
- – Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?
– Od czasu do czasu.- Opis: na lekcji geografii
- Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
- Czemu ty gujesz żumę!!??
- Ciało A rucha ruchem...
- Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie
- czy to moja wina, że ja jestem głucha?!
- Opis: Pani na lekcji geografii
- Cofnijmy się bardziej do przodu.
- Czemu chodzisz po klasie?
- Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
- -Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?
–Nie, urodziłem się z długim
D
- – Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?
– Z głodu?- Opis: lekcja historii
- Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.
- -Co zagraża Polsce?
Klasa:-Terroryści! - Czemu ja muszę cierpieć i patrzeć jak się samookaleczacie?!
- Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi
- -Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu
- "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..."
- " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ??
–Yyy...
–Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie "- Opis: Nauczycielka historii na lekcji.
- Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!
- Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie.
- Dziewczyny, nie chowajcie ściąg w intymne miejsca.
F
- Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.
G
- Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.
- Gdzie narodził się impresjonizm?
– W szpitalu psychiatrycznym?- Opis: Lekcja plastyki.
- -Gdzie ona jest?
-W Domu Kultury.
-Ale tutaj w szkole?
I
- I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!
- I tu cię mam ananasku!
- Opis: O nieodrobionym zadaniu.
- Idiotów zmysł trwały
J
- Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.
- – Jakie znacie przykłady trójkątów?
– Bermudzki!- Opis: na lekcji matematyki
- – Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.
– My też.- Opis: początek roku, pierwsza klasa
- Jeden trzyma, drugi rżnie.
- Opis: Na lekcji techniki.
- Wy jesteście jak ta polska piłka. Duże balony duże twarze !
- Opis: na lekcji chemii w LO, przed MŚ2002
- Wy jesteście jak ten konik polny. Klapki na oczy i do przodu.!
- Opis: na lekcji chemii w LO
- Jak to ma być wiejska kompozycja, to ja jestem Matka Teresa z Kalkuty
- Opis:Do ucznia prezentującego rysunek przedstawiający dwa dalmatyńczyki na różowym tle.
- Jesteście na poziomie żółtych kredek
- Opis:Na plastyce
K
- Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!
- Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.
- Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.
- – Kto tu jest przewodniczącym?
– Ja.
– Nie mieli kogo wybrać? - Komu postawić pałę?!
Męska część klasy wstaje. - -Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?
-Cesarz!
-Nie, cesarz to w cesarswie.
-Król!
-Bez komentarza...
-Włóczykij!
-Nieee!!!
-Obywatele...?
-Tak. A obywatele gdzie się zbierali?
-W knajpie!
- Opis: Podczas lekcji historii o Rzymie
M
- Macie krzyczeć cicho.
- Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc.
- Opis: ksiądz na lekcji religii
- Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.
- Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę
- Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie.
- Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.
- Milcz jak do mnie mówisz! .
N
- –Czemu udajesz głupią?
-Z tego samego powodu z którego pan udaje mądrego. - Na pewno wiesz, że siedzenie przed komputerem powoduje ciąże u dziewcząt, prawda?
- Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.
- Nie baw się tym czymś co masz w ręce.
- Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!
- Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę rzeczy do zrobienia.
- Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.
- No dobra, nieobecni wstać.
- – No, to na obrazie stoi se facet...
– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!- Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
- No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!
- No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!
- Nieobecni, odezwać się
- Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!
O
- Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.
P
- Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?
- Poszła mi stąd
- Panie Kowalski! Ja pana proszę, a jak ja pana proszę to już jest źle!!
- Pierwszy czyli ostatni
- Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi.
- Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
- Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
- -Proszę pana, zrobić panu kawy?
-Nie, nie mogę już kawy bo mi stanie. Serce.
- -Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle...
-Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy
- Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.
- Przykro mi, nie mam waszych recenzji. No dobra.. zgubiłam je.
- Opis: nauczycielka na języku polskim
- – Pani profesor, puściłam się...
– Gratuluję, a z kim?- Opis: na lekcji WF podczas podciągania się.
- Proszę pani, nie ma "t"!
- Odwal się
- Opis:Uczeń o braku literki "t"
- Proszę nie mieć do mnie pretensji jeśli nie zdołam was wszystkich zadowolić
- (klasa) - Pojedzie pani z nami na wycieczkę ?
(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu zostawić.
- Paula, nie drażnij Lwa!
- Opis: Do nauczyciela o nazwisku Lew.
S
- Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.
- Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.
- Stań sobie z boczku.
- Opis:Do ucznia, aby się przesunął.
Ś
- Śmiej się śmiej, a ja się będę śmiała na sprawdzianie
- Opis: na lekcji matematyki
T
- Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.
- Opis: Nauczyciel o sobie
- Tales twierdzi, ze matematyka śmierdzi
- Opis: o twierdzeniu Talesa
- – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
– Czy musiało dojść do tej bitwy?- Opis: na lekcji historii
- To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.
- - To równanie jest sprzeczne panie profesorze.
- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! - To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!
- Ty paskudo, ty!
- Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
- Ty tu tylko powietrze zużywasz!
- Tylko pamiętaj o brzegach i ciągnij.
- Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki.
- Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś
W
- W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!
- Walić to ty se możesz w domu, a nie mi tu na ławce
- Opis: nauczycielka do ucznia
- W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne.
- Opis: na lekcji chemii oranicznej.
- Widziałeś kiedyś buraka?
–Nie.
–To kup sobie lustro. - – Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?
– Utopili się?- Opis: lekcja historii
- Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na "ch", a kończących się na "uj".
- Włóż zęby jak do mnie mówisz!
- Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.
- Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
- Wyskoczę tu z kapci zaraz.
Z
- Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.
- - Znajdź mi iksa.
- *wskazuje* Tu jest. - Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.
- Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.
Uwagi z dzienniczków
A
- Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.
- Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „ Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...
p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...”
p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość. - Ania robi origami z kartkówki
B
- Bawi sie zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.
- Bawi się po ławką. Nie trzyma rąk na ławce.
- Beata je naleśnika pod ławką.
- Biega na lekcji wf.
- Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.
- Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.
- Bawi się prezerwatywą na lekcji.
- Bawi się ręką kolegi na lekcji.
C
- Chodzi, z workiem na głowie, i mówi, że jest papieżem.
- Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.
- Chodzi w glanach i tupie.
D
- Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.
- Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.
- Demonstruje na fizyce zabawki.
- Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.
F
- Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.
G
- Gdacze na lekcji.
- Gra w karty na języku angielskim.
- Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.
- Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.
- Groźby karalne: Ten laptop będzie mój.
I
- .. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.
J
- Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.
- Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.
- Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.
- Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.
K
- Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.
- Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.
- Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.
- Kopie piłkę na lekcji w-fu.
- Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.
- Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.
- Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.
- Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.
- Krystian wącha korektor.
L
- Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.
M
- Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.
- Magdalena przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji
- Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".
- Marek bije się po dzwonku.
- Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.
- Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
- Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.
- Mówi, że jest Jezusem.
- Michał rzucił kolegą o ścianę
N
- Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.
- Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.
- Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.
- Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.
- Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".
- Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.
- Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.
- Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.
- Nagminnie biega po tablicy.
- Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty.
- Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.
- Nasikał koledze do tornistra.
- Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.
- Nie nosi kredek i to ciągle.
- Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.
- Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.
O
- Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: "Ej majster ile mam tych materacy przynieść?"
- Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: "O, kurwa!"
- Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.
- Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.
P
- Patrzy na mnie spode łba.
- Pieką bułki w tosterze.
- Pije wodę z kranu, mówiąc: "Kaca mam".
- Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.
- Po wpisaniu uwagi Rafał zaczął chodzić po klasie.
- Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.
- Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.
- Podarł firankę w sali 46.
- Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.
- Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.
- Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: "Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole".
- Prowadzi rozmowę telefoniczną siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.
- Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.
- Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.
- Przyszła do szkoły w samym swetrze.
- Pyta się mnie o to co robiłem tyle w łazience.
- Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych
- Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki
- Powiedział do nauczyciela "ty zboczeńcu"
R
- Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.
- Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.
- Rozbiera się na lekcji
- Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.
- Rzuca ciastem po klasie.
- Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.
- Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.
- Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.
- Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu sie trafić koledze w oko
- Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: "Trafiłem!".
- Rysuje damskie genitalia na ścianie
S
- Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.
- Stale obraża się na nauczycieli.
- Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.
- Szczeka na lekcji
Ś
- Śmieje się parszywie.
- Śpiewa na lekcji muzyki.
T
- Topi rybkę.
- Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.
U
- Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.
- Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.
- Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.
- Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.
- Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.
- Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.
- Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.
- Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.
- Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.
- Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.
- Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.
- Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.
- Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach"
W
- W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.
- W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.
- Wiesza się w szatni.
- Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.
- Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.
- Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).
- Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.
- Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.
- Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.
- Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.
Z
- Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.
- Zabrał z ubikacji przepychacz do WC i robił stemple na ścianie.
- Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.
- Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.
- Zjada ściągi po klasówce.
- Zuza maluje się pod ławką.
- Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.