Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(red., czyszcz.)
Linia 1: Linia 1:
{{długiartykuł}}
{{redakcja|Jeden z artykułów najbardziej potrzebujących redakcji, w której zawierałoby się ostre czyszczenie i poprawienie wszystkich walorów estetycznych. No i jest parę cytatek haczących o [[N:P]].}}
{{nagłówek cytatu}}
{{nagłówek cytatu}}


==A==
==A==
*''A ta roślinka tak sobie postanowiła wyrosnąć.''
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.''
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.''
*''A ty ojca masz ?!''
*''A ty ojca masz ?!''
Linia 15: Linia 16:
*'' Ciało A rucha ruchem...''
*'' Ciało A rucha ruchem...''
**Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie
**Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie
*''Co wy kurwa sobie wyobrażacie ?!''
*''czy to moja wina, że ja jestem głucha?!''
**Opis: Nauczyciel na religii
*''To moja wina, że ja jestem głucha?!''
*''A ta roślinka tak sobie postanowiła wyrosnąć.''
**Opis: Pani na lekcji geografii
**Opis: Pani na lekcji geografii
*''Cofnijmy się bardziej do przodu.''
*''Cofnijmy się bardziej do przodu.''
*''Czemu chodzisz po klasie?''
*''-Czy miał pan kiedyś krótkie włosy?
**Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
- Nie, urodziłem się z długimi.
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z długim''
**Opis : Pytanie do [długowłosego] pana od angielskiego.

==D==
==D==
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?''
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?''
Linia 33: Linia 30:
**Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi
**Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi
*''-Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu
*''-Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu
* -''Co Wy robicie?! Za przeproszeniem ZNOWU WAM SIE ODPIERDALACZ WLACZYL?!''
Opis: Nauczyciel do klasy na lekcji fizyki
* "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..."
* "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..."
* " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ??
* " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ??''<br/>''–Yyy...''<br/>–''Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie "
**Opis: Nauczycielka historii na lekcji.
* Yyyy...
* Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie "
Nauczycielka historii na lekcji.
*''Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!''
*''Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!''
**Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie.
**Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie.
*''Dziewczyny, nie chowajcie ściąg w intymne miejsca.''


==F==
==F==
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.''
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.''
*''Dziewczyny, nie chowajcie ściąg w intymne miejsca.''


==G==
==G==
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.''
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.''
*''Gdzie narodził się impresjonizm?''<br>''– W szpitalu psychiatrycznym?''
*''Funkcja rosnąca jest wtedy, jak mróweczka wchodzi w górę po patyczku.''
**Opis: Lekcja plastyki.
*''Gdzie narodził się impresjonizm?''<br>''– W szpitalu psychiatrycznym?''<br>Opis: Plastyka.
*''-Gdzie ona jest?<br>
*''-Gdzie ona jest?<br>
-W Domu Kultury.<br>
-W Domu Kultury.<br>
Linia 57: Linia 50:
==I==
==I==
*''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!''
*''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!''
*''I tu cię mam ananasku!''
**Opis: O nieodrobionym zadaniu.
*''Idiotów zmysł trwały''
*''Idiotów zmysł trwały''


Linia 65: Linia 60:
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.''
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.''
**Opis: początek roku, pierwsza klasa
**Opis: początek roku, pierwsza klasa
''I tu cię mam ananasku!'' ( o nieodrobionym zadaniu )
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.''
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.''
**Opis: Na lekcji techniki.
**Opis: Na lekcji techniki.
Linia 82: Linia 76:
*''Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.''
*''Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.''
*''– Kto tu jest przewodniczącym? '' <br> '' – Ja.'' <br> ''– Nie mieli kogo wybrać?''
*''– Kto tu jest przewodniczącym? '' <br> '' – Ja.'' <br> ''– Nie mieli kogo wybrać?''
**Opis: dialog z uczniem
*''Komu postawić pałę?!''<br> Męska część klasy wstaje.
*''Komu postawić pałę?!''<br> Męska część klasy wstaje.
*''Jestem demoniczną brunetką''
**Wypowiedź 65-latki.
*''-Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?''
*''-Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?''
<br> ''-Cesarz!''
<br> ''-Cesarz!''
<br> ''-Nie, cesarz to w cesarswie.''
<br> ''-Nie, cesarz to w cesarswie.''
<br> ''-Król!''
<br> ''-Król!''
<br> ''-Bez komentarza...''
<br> ''-Bez komentarza...''
<br> ''-WłóCZYKIJ!''
<br> ''-Włóczykij!''
<br> ''-Nieee!!!''
<br> ''-Nieee!!!''
<br> ''-Obywatele...?''
<br> ''-Obywatele...?''
Linia 107: Linia 98:
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.''
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.''
*''Milcz jak do mnie mówisz! .
*''Milcz jak do mnie mówisz! .
*''Marcin a czemu jesteś taki brzydki?
**Opis:nauczyciel matmy o zachowaniu ucznia


==N==
==N==
/* N */ Na moje pytanie: -czemu udajesz głupią? odpowiedziała: -z tego samego powodu z którego pan udaje mądrego.
*''–Czemu udajesz głupią?''<br>''-Z tego samego powodu z którego pan udaje mądrego.''
*''Na pewno wiesz, że siedzenie przed kompujtrem powoduje ciąże u dziewcząt, prawda?''
*''Na pewno wiesz, że siedzenie przed komputerem powoduje ciąże u dziewcząt, prawda?''
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.''
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.''
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce.''
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce.''
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!''
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!''
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę do zrobienia.''
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę rzeczy do zrobienia.''
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do dziesięciu.''
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.''
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!''
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!''
Linia 123: Linia 112:
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!''
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!''
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!''
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!''
*''No kurwa mać...''
*''No to robimy przykład „f” jak ftorek''
**Opis: Na lekcji matematyki. Oczywiście mowa była o przykładzie „ł” jak np. łostrosłup.
*''Nieobecni, odezwać się''
*''Nieobecni, odezwać się''
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!
Linia 134: Linia 120:
==P==
==P==
*''Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?''
*''Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?''
*''Paszła mi stąd''
*''Poszła mi stąd''
*''Panie (Nazwisko)! Ja pana proszę, a jak ja pana proszę to już jest źle!!''
*''Panie Kowalski! Ja pana proszę, a jak ja pana proszę to już jest źle!!''
*''Pierwszy czyli ostatni''
*''Pierwszy czyli ostatni''
**Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi.
**Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi.
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.''
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.''
*''Podejdź tu do tablicy i zrób mi dobrze yyyy tzn zrób tak, żeby mi było dobrze.. zrób to dobrze''
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.''
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.''
*''-Proszę pana, zrobić panu kawy?''
*''Powiedziałabym wam co mam na myśli, ale nie powiem co mam na myśli, bo mam za dużo myśli.''
''-Nie, nie mogę już kawy bo mi stanie. Serce.''
*''Powstaje związek o barwie szafirowej ponieważ tworzy się związek, który ma barwę szafirową.''
*''-Proszę pana zrobić panu kawy?''
''-Nie, nie mogę już kawy bo mi stanie.'' (15 sek. później) ''Serce.''
*''-Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle...
*''-Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle...
-''Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy''
-''Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy''
*''Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.''
*''Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.''
* ''Przykro mi, nie mam waszych recenzji. (chwila ciszy) no dobra.. zgubiłam je.''
* ''Przykro mi, nie mam waszych recenzji. No dobra.. zgubiłam je.''
** Opis: nauczycielka na j. polskim
** Opis: nauczycielka na języku polskim
*''– Pani profesor puściłam się...<br>– Gratuluję, a z kim?
*''– Pani profesor, puściłam się...<br>– Gratuluję, a z kim?
**Opis: na lekcji WF podczas ćwiczenia odmyku
**Opis: na lekcji WF podczas podciągania się.
*''Proszę pani, nie ma "t"!''
*''Proszę pani, nie ma "t"!''
''- Odwal się''
''- Odwal się''
*Opis:Uczeń o braku literki "t"''
*Opis:Uczeń o braku literki "t"''
*''Prosze nie mieć do mnie pretensji jeśli nie zdołam was wszystkich zadowolić''
*''Proszę nie mieć do mnie pretensji jeśli nie zdołam was wszystkich zadowolić''
*''(klasa) - Pojedzie pani z nami na wycieczke ?
*''(klasa) - Pojedzie pani z nami na wycieczkę ?
(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu zostawic.''
(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu zostawić.''
*''Paula, nie drażnij Lwa!
*''Paula, nie drażnij Lwa!''
**Opis: Do nauczyciela o nazwisku Lew.
P. - Lew to ma grzywe!''
do na uczyciela, który jest łysy ;)


==S==
==S==
*''SZARAP!''
*''Sio!! A kysz!! Sio!! ''
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.''
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.''
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.''
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.''
*''Stań sobie zboczku.''
*''Stań sobie z boczku.''
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął.
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął.


Linia 184: Linia 164:
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!''
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!''
*''Ty paskudo, ty! ''
*''To uważasz Aneciu, że słuchasz na lakcji tak? To mi powiedz... (yyy)
*''YYYyyy!!!... ;P
*''Ty paskudo, TY! ''
**Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
**Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!''
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!''
Linia 192: Linia 170:
**Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki.
**Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki.
*''Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś''
*''Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś''
*''Umawiamy się tak: kto otworzy się... i nie zamknie się... ten otworzy się tu!''


==W==
==W==
*''W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!''
*''W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!''
* ''Walić to ty se możesz w domu...a nie mi tu na ławce''
* ''Walić to ty se możesz w domu, a nie mi tu na ławce''
**Opis: nauczycielka do ucznia
**Opis: nauczycielka do ucznia
*''W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne.
*''W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne.
**Opis: na lekcji chemii oranicznej.
**Opis: na lekcji chemii oranicznej.
*''Widziałeś kiedyś buraka??!! To kup sobie lustro he, he.''
*''Widziałeś kiedyś buraka?<br/>''–Nie.''<br/>''–To kup sobie lustro.''
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?''
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?''
**Opis: lekcja historii
**Opis: lekcja historii
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na CH, a kończących się na UJ.''
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na "ch", a kończących się na "uj".''
*''Włóż zęby jak do mnie mówisz!''
*''Włóż zęby jak do mnie mówisz!''
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.''
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.''
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.''
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.''
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz.''
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz.''

==X==
*''X przestań się przeciągać bo mi się przestaje chcieć... pracować.''
*''X rozwiąż go ty idioto!''


==Z==
==Z==
Linia 217: Linia 190:
*'' - Znajdź mi iksa.''<br>'' - *wskazuje* Tu jest.''
*'' - Znajdź mi iksa.''<br>'' - *wskazuje* Tu jest.''
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.''
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.''
*''Zdanie „Giertych jest Lepperem” jest zdaniem logicznym. A czy oznacza prawdę? A czort wie.''
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.''
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.''
*'' X bo cię lutnę zaraz !!!


==Uwagi z dzienniczków==
==Uwagi z dzienniczków==
Linia 228: Linia 199:


===B===
===B===
* ''Bawi sie zegarkiem na lekcji j. rosyjskiego.''
* ''Bawi sie zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.''
* ''Bawi się po ławką. Nie trzyma rąk na ławce.''
* ''Bawi się po ławką. Nie trzyma rąk na ławce.''
* ''Beata je naleśnika pod ławką.''
* ''Beata je naleśnika pod ławką.''
* ''Biega na lekcji wf.''
* ''Biega na lekcji wf.''
* ''Bije się z Pomiernym na biologii, przewraca ławki.''
* ''Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.''
* ''Butelką z piciem bije Tomka w brzuch.''
* ''Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.''
* ''Bawi się prezerwatywą na lekcji.''
* ''Bawi się prezerwatywą na lekcji.''
* ''Bawi się ręką kolegi na lekcji.''
* ''Bawi się ręką kolegi na lekcji.''
Linia 243: Linia 214:


===D===
===D===
* ''Dariusz K. utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.''
* ''Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.''
* ''Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.''
* ''Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.''
* ''Demonstruje na fizyce zabawki.''
* ''Demonstruje na fizyce zabawki.''
Linia 249: Linia 220:
===F===
===F===
* ''Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.''
* ''Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.''

* ''Filar gdacze na lekcji.''
===G===
===G===
* ''Gra w karty na j. angielskim.''
* ''Gdacze na lekcji.''
* ''Gra w karty na języku angielskim.''
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.''
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.''
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.''
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.''
Linia 258: Linia 230:
===I===
===I===
* ''.. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.''
* ''.. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.''
* ''Imituje dźwięki wydalania gazów.''
===J===
===J===
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.''
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.''
* ''Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.''
* ''Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.''
* ''Je śniadanie na lekcji, ma w dupie uwagi.''
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.''
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.''
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania nieobecności zamiast nieobecnego ucznia.''
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.''


===K===
===K===
* ''Kamil odgraża się, że rozpruje Łukaszowi dupę.''
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.''
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.''
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.''
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.''
Linia 273: Linia 242:
* ''Kopie piłkę na lekcji w-fu.''
* ''Kopie piłkę na lekcji w-fu.''
* ''Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.''
* ''Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.''
* ''Kowalska i Jóźwiak nie chcą podać swego nazwiska.''
* ''Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.''
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.''
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.''
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.''
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.''
* ''Krystian wącha korektor.''
* ''Krystian wącha korektor.''
===L===
===L===
* ''L. chodzi po ścianach.''
* ''Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.''
* ''Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.''
===M===
===M===
* ''Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.''
* ''Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.''
* ''Magdalena K. przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance ( bardzo długa wypowiedź) (...) Nic nie robi na lekcji
* ''Magdalena przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji
* ''Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".''
* ''Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".''
* ''Marek bije się po dzwonku.''
* ''Marek bije się po dzwonku.''
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.''
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.''
* ''Michał R. stwierdził, że Monika P. jest obojnakiem, bo nie ma cycków
* ''Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.''
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.''
* ''Mówi, że jest Jezusem.''
* ''Mówi, że jest Jezusem.''
* ''"Michał rzucił kolegą o ścianę"''
* ''Michał rzucił kolegą o ścianę''


===N===
===N===
* ''Na j. angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.''
* ''Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.''
* ''Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.''
* ''Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.''
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jak narkotyk.''
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.''
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.''
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.''
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".''
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".''
Linia 301: Linia 269:
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.''
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.''
* ''Nagminnie biega po tablicy.''
* ''Nagminnie biega po tablicy.''
* ''Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty (co za bezczelność!).''
* ''Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty.''
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.''
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.''
* ''Nasikał koledze do tornistra.''
* ''Nasikał koledze do tornistra.''
Linia 307: Linia 275:
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.''
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.''
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.''
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.''
* ''Nie wiesza się w szatni.''
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.''
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.''


Linia 331: Linia 298:
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.''
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.''
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.''
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.''
* ''Przeszkadza w prowadzeniu j. rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.''
* ''Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.''
* ''Przyłapany na paleniu w toalecie broni się, mówiąc że "wykurza robale z kibla".''
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.''
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.''
* ''Pyta się mnie o to co robiłem tyle w łazience.''
* ''Puszcza wiatry.''
* ''Pyta się mnie (księdza) o to co robiłem tyle w łazience.''
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych''
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych''
* ''...potem miotnął w kolezankę długopisem. Mógł jej wybić oko!''
* '' Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki''
* '' Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki''
* ''Powiedział do nauczyciela "ty zboczeńcu"''
* ''Powiedział do nauczyciela "ty zboczeńcu"''
Linia 355: Linia 319:


===S===
===S===
* ''Schowany za podręcznikiem fizyki wydaje odgłosy przyprawiające mnie o mdłości.''
* ''Sławek męczy żółwia.''
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.''
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.''
* ''Stale obraża się na nauczycieli.''
* ''Stale obraża się na nauczycieli.''
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.''
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.''
* ''Szczeka na lekcji''
* ''Syn lata z gołym brzuchem po błocie.''
* "Słucha muzyki na lekcji muzyki."
* ''Szczeka na lekcji jak pies "


===Ś===
===Ś===
Linia 375: Linia 335:
* ''Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.''
* ''Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.''
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.''
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.''
* ''Uczeń chodzi po klasie strzela w nauczyciela i skacze przez okno.''
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.''
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.''
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.''
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.''
* ''Uczeń na lekcji czyta pismo pornograficzne.''
* ''Uczeń na pytanie nauczyciela: „Co tu się dzieje?” odpowiedział: „Burdel na kółkach”.''
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.''
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.''
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.''
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.''
* ''Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.''
* ''Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.''
* ''Uczeń uderza ciężkim narzędziem w ławkę, prawdopodobnie komórką.''
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.''
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.''
* ''Uczniowie (...) wychodzą podczas lekcji j. angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.''
* ''Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.''
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.''
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.''
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.''
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.''
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.''
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.''
* ''Upominany - niegrzecznie odpowiada nauczycielowi.''
* ''Używa wulgarnego słownictwa. „Zamknij dupsko, kurwa!” - cytat z lekcji.''
* ''Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach"
* ''Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach"
* '' Uczeń na wycieczce szkolnej śikał przez okno na przechodzącą niżej wycieczkę szkolną"


===W===
===W===
* ''W czasie odpowiedzi z historii, co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.''
* ''W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.''
* ''W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.''
* ''W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.''
* ''Wiesza się w szatni.''
* ''W. i B. obrzucają sie epitetami. Apolinary twierdzi że Zenon jest szeroki na 4 km, a Zenon, że Apolinary ma wolframowy nocnik.''
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.''
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.''
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.''
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.''
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).''
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).''
* ''Wychodząc z klasy mówi „kurwa mać”.''
* ''Wyciera swoje smarki w kolegę, mówi że udaje miotacz ognia''
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.''
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.''
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.''
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.''
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.''
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.''
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.''
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.''
* ''Wyzywa kolegę od imbecyli urazajac jego inteligencję.''

===Z===
===Z===
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.''
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.''
* ''Zabrał z ubikacji przepychacz do WC i robił stemple na ścianie.''
* ''Z. zmienia oceny napisane przez nauczyciela.''
* ''Zabrał z ubikacji przetykacz do WC i robił stemple na ścianie.''
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.''
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.''
* ''Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.''
* ''Zjada ściągi po klasówce.''
* ''Zjada ściągi po klasówce.''
* ''Zuza maluje się pod ławką.''
* ''Zuza maluje się pod ławką.''
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.''
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.''
* ''Zaraz wyjdę z siebie i stanę obok.''
* ''Zaraz wylecisz z klasy lotem niskokoszącym na wysokości lamperii bez użycia drzwi'' - wielokrotnie używane słowa przez nauczyciela na lekcji angielskiego
[[Kategoria:Cytaty|Humor zeszytów]]
[[Kategoria:Cytaty|Humor zeszytów]]

Wersja z 08:57, 17 lip 2008

Nauczyciele – cytaty.

A

  • A ta roślinka tak sobie postanowiła wyrosnąć.
  • A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.
  • A ty ojca masz ?!
    • Opis: pytanie nauczyciela chemii po niepoprawnej odpowiedzi ucznia

C

  • Co ty dziecko pleciesz??
  • – Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?
    – Od czasu do czasu.
    • Opis: na lekcji geografii
  • Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
  • Czemu ty gujesz żumę!!??
  • Ciało A rucha ruchem...
    • Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie
  • czy to moja wina, że ja jestem głucha?!
    • Opis: Pani na lekcji geografii
  • Cofnijmy się bardziej do przodu.
  • Czemu chodzisz po klasie?
    • Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
  • -Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?
    –Nie, urodziłem się z długim

D

  • – Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?
    – Z głodu?
    • Opis: lekcja historii
  • Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.
  • -Co zagraża Polsce?
    Klasa:-Terroryści!
  • Czemu ja muszę cierpieć i patrzeć jak się samookaleczacie?!
    • Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi
  • -Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu
  • "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..."
  • " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ??
    –Yyy...
    Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie "
    • Opis: Nauczycielka historii na lekcji.
  • Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!
    • Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie.
  • Dziewczyny, nie chowajcie ściąg w intymne miejsca.

F

  • Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.

G

  • Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.
  • Gdzie narodził się impresjonizm?
    – W szpitalu psychiatrycznym?
    • Opis: Lekcja plastyki.
  • -Gdzie ona jest?

-W Domu Kultury.
-Ale tutaj w szkole?

I

  • I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!
  • I tu cię mam ananasku!
    • Opis: O nieodrobionym zadaniu.
  • Idiotów zmysł trwały

J

  • Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.
  • – Jakie znacie przykłady trójkątów?
    – Bermudzki!
    • Opis: na lekcji matematyki
  • – Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.
    – My też.
    • Opis: początek roku, pierwsza klasa
  • Jeden trzyma, drugi rżnie.
    • Opis: Na lekcji techniki.
  • Wy jesteście jak ta polska piłka. Duże balony duże twarze !
    • Opis: na lekcji chemii w LO, przed MŚ2002
  • Wy jesteście jak ten konik polny. Klapki na oczy i do przodu.!
    • Opis: na lekcji chemii w LO
  • Jak to ma być wiejska kompozycja, to ja jestem Matka Teresa z Kalkuty
    • Opis:Do ucznia prezentującego rysunek przedstawiający dwa dalmatyńczyki na różowym tle.
  • Jesteście na poziomie żółtych kredek
    • Opis:Na plastyce

K

  • Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!
  • Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.
  • Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.
  • – Kto tu jest przewodniczącym?
    – Ja.
    – Nie mieli kogo wybrać?
  • Komu postawić pałę?!
    Męska część klasy wstaje.
  • -Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?


-Cesarz!
-Nie, cesarz to w cesarswie.
-Król!
-Bez komentarza...
-Włóczykij!
-Nieee!!!
-Obywatele...?
-Tak. A obywatele gdzie się zbierali?
-W knajpie!

    • Opis: Podczas lekcji historii o Rzymie

M

  • Macie krzyczeć cicho.
  • Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc.
    • Opis: ksiądz na lekcji religii
  • Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.
  • Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę
    • Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie.
  • Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.
  • Milcz jak do mnie mówisz! .

N

  • –Czemu udajesz głupią?
    -Z tego samego powodu z którego pan udaje mądrego.
  • Na pewno wiesz, że siedzenie przed komputerem powoduje ciąże u dziewcząt, prawda?
  • Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.
  • Nie baw się tym czymś co masz w ręce.
  • Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!
  • Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę rzeczy do zrobienia.
  • Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.
  • No dobra, nieobecni wstać.
  • – No, to na obrazie stoi se facet...
    – Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!
    • Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
  • No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!
  • No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!
  • Nieobecni, odezwać się
  • Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!

O

  • Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.

P

  • Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?
  • Poszła mi stąd
  • Panie Kowalski! Ja pana proszę, a jak ja pana proszę to już jest źle!!
  • Pierwszy czyli ostatni
    • Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi.
  • Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
  • Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
  • -Proszę pana, zrobić panu kawy?

-Nie, nie mogę już kawy bo mi stanie. Serce.

  • -Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle...

-Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy

  • Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.
  • Przykro mi, nie mam waszych recenzji. No dobra.. zgubiłam je.
    • Opis: nauczycielka na języku polskim
  • – Pani profesor, puściłam się...
    – Gratuluję, a z kim?
    • Opis: na lekcji WF podczas podciągania się.
  • Proszę pani, nie ma "t"!

- Odwal się

  • Opis:Uczeń o braku literki "t"
  • Proszę nie mieć do mnie pretensji jeśli nie zdołam was wszystkich zadowolić
  • (klasa) - Pojedzie pani z nami na wycieczkę ?

(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu zostawić.

  • Paula, nie drażnij Lwa!
    • Opis: Do nauczyciela o nazwisku Lew.

S

  • Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.
  • Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.
  • Stań sobie z boczku.
    • Opis:Do ucznia, aby się przesunął.

Ś

  • Śmiej się śmiej, a ja się będę śmiała na sprawdzianie
    • Opis: na lekcji matematyki

T

  • Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.
    • Opis: Nauczyciel o sobie
  • Tales twierdzi, ze matematyka śmierdzi
    • Opis: o twierdzeniu Talesa
  • – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
    – Czy musiało dojść do tej bitwy?
    • Opis: na lekcji historii
  • To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.
  • - To równanie jest sprzeczne panie profesorze.
    - Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
  • To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!
  • Ty paskudo, ty!
    • Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
  • Ty tu tylko powietrze zużywasz!
  • Tylko pamiętaj o brzegach i ciągnij.
    • Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki.
  • Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś

W

  • W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!
  • Walić to ty se możesz w domu, a nie mi tu na ławce
    • Opis: nauczycielka do ucznia
  • W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne.
    • Opis: na lekcji chemii oranicznej.
  • Widziałeś kiedyś buraka?
    –Nie.
    –To kup sobie lustro.
  • – Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?
    – Utopili się?
    • Opis: lekcja historii
  • Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających sie na "ch", a kończących się na "uj".
  • Włóż zęby jak do mnie mówisz!
  • Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.
  • Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
  • Wyskoczę tu z kapci zaraz.

Z

  • Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.
  • - Znajdź mi iksa.
    - *wskazuje* Tu jest.
  • Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.
  • Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.

Uwagi z dzienniczków

A

  • Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.
  • Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „ Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...
    p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...
    p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.
  • Ania robi origami z kartkówki

B

  • Bawi sie zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.
  • Bawi się po ławką. Nie trzyma rąk na ławce.
  • Beata je naleśnika pod ławką.
  • Biega na lekcji wf.
  • Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.
  • Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.
  • Bawi się prezerwatywą na lekcji.
  • Bawi się ręką kolegi na lekcji.

C

  • Chodzi, z workiem na głowie, i mówi, że jest papieżem.
  • Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.
  • Chodzi w glanach i tupie.

D

  • Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.
  • Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.
  • Demonstruje na fizyce zabawki.
  • Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.

F

  • Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.

G

  • Gdacze na lekcji.
  • Gra w karty na języku angielskim.
  • Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.
  • Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.
  • Groźby karalne: Ten laptop będzie mój.

I

  • .. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.

J

  • Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.
  • Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.
  • Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.
  • Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.

K

  • Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.
  • Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.
  • Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.
  • Kopie piłkę na lekcji w-fu.
  • Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.
  • Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.
  • Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.
  • Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.
  • Krystian wącha korektor.

L

  • Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.

M

  • Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.
  • Magdalena przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji
  • Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".
  • Marek bije się po dzwonku.
  • Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.
  • Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
  • Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.
  • Mówi, że jest Jezusem.
  • Michał rzucił kolegą o ścianę

N

  • Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.
  • Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.
  • Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.
  • Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.
  • Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".
  • Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.
  • Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.
  • Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.
  • Nagminnie biega po tablicy.
  • Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty.
  • Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.
  • Nasikał koledze do tornistra.
  • Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.
  • Nie nosi kredek i to ciągle.
  • Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.
  • Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.

O

  • Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: "Ej majster ile mam tych materacy przynieść?"
  • Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: "O, kurwa!"
  • Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.
  • Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.

P

  • Patrzy na mnie spode łba.
  • Pieką bułki w tosterze.
  • Pije wodę z kranu, mówiąc: "Kaca mam".
  • Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.
  • Po wpisaniu uwagi Rafał zaczął chodzić po klasie.
  • Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.
  • Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.
  • Podarł firankę w sali 46.
  • Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.
  • Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.
  • Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: "Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole".
  • Prowadzi rozmowę telefoniczną siedząc w pierwszej ławce.
  • Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego siedząc w pierwszej ławce.
  • Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.
  • Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.
  • Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.
  • Przyszła do szkoły w samym swetrze.
  • Pyta się mnie o to co robiłem tyle w łazience.
  • Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych
  • Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki
  • Powiedział do nauczyciela "ty zboczeńcu"

R

  • Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.
  • Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.
  • Rozbiera się na lekcji
  • Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.
  • Rzuca ciastem po klasie.
  • Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.
  • Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.
  • Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.
  • Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu sie trafić koledze w oko
  • Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: "Trafiłem!".
  • Rysuje damskie genitalia na ścianie

S

  • Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.
  • Stale obraża się na nauczycieli.
  • Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.
  • Szczeka na lekcji

Ś

  • Śmieje się parszywie.
  • Śpiewa na lekcji muzyki.

T

  • Topi rybkę.
  • Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.

U

  • Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.
  • Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.
  • Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.
  • Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.
  • Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.
  • Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.
  • Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.
  • Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.
  • Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.
  • Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.
  • Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.
  • Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.
  • Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach"

W

  • W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.
  • W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.
  • Wiesza się w szatni.
  • Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.
  • Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.
  • Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).
  • Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.
  • Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.
  • Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.
  • Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.

Z

  • Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.
  • Zabrał z ubikacji przepychacz do WC i robił stemple na ścianie.
  • Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.
  • Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.
  • Zjada ściągi po klasówce.
  • Zuza maluje się pod ławką.
  • Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.