Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
M |
M |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny |
spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny |
||
spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy. |
spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy. |
||
--[[Wikipedysta:Pawlak|Pawlak]] 13:01, 5 lut 2006 (UTC) |
|||
[[Kategoria: Motoryzacja]] |
[[Kategoria: Motoryzacja]] |
Wersja z 15:01, 5 lut 2006
SYRENA. Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w Polsce Lodowej. Głównym konsruktorem pojazdów "FSO (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec Wartburg von Trabant. Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "ubezpieczenia autowpaski" Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była funkcja łapania kur (ABS) specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi.
W modelu 105 montowano seryjnie "R2D2". Dane techniczne: V max: 235km/h spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy. --Pawlak 13:01, 5 lut 2006 (UTC)