Teoria kreskówkowej rzeczywistości: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 21: Linia 21:
* Gangsterzy i inne czarne charaktery nigdy nie przeklinają ,a gdy chcą kogoś obrazić,ich obelgi są na poziomie zerówki (znów wyjątkiem są kreskówki +18)
* Gangsterzy i inne czarne charaktery nigdy nie przeklinają ,a gdy chcą kogoś obrazić,ich obelgi są na poziomie zerówki (znów wyjątkiem są kreskówki +18)
* Najważniejsi sługusi czarnych charakterów zawsze,gdy mają kogoś zabić,miewają wyrzuty sumienia i przechodzą na stronę dobra(dzieje się to najczęściej za namową ofiary).
* Najważniejsi sługusi czarnych charakterów zawsze,gdy mają kogoś zabić,miewają wyrzuty sumienia i przechodzą na stronę dobra(dzieje się to najczęściej za namową ofiary).
* Główny Zły zawsze tak rozplanuje drogę do swojej bazy ,aby jak najłatwiej było ją przebyć Temu Dobremu.
* Postać,która zostaje trafiona salwą z jakiejś broni palnej,najczęściej jest tylko przedziurawiona w różnych miejscach.Nigdy nie odczuwa żadnego bólu,nie krwawi,nie narzeka na pecha,wręcz przeciwnie-dowcipkuje z sytuacji(bo i tak za chwilę całe ciało magicznym sposobem będzie jak nowe)


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 16:49, 19 lis 2008

Teoria kreskówkowej rzeczywistości – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w filmach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie.

Cała prawda

Skąd poza przestrzenią ekranu tyle marchewek, doktorku?
  • Postaci w kreskówkach po upadku z dużej wysokości wbijają się w ziemię na ok. 1,5 metra. Potem będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
  • Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty, cały zostaniesz pokryty prochem.
  • Gdy staniesz w ogniu, po wszystkim także będziesz pokryty prochem.
  • Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, Ferrari Enzo i przewijania filmu na DVD.
  • Możesz wyjąć dowolny przedmiot (zwykle broń) spoza ekranu, ewentualnie zza pleców.
  • Przejście się na ostatnie piętro wieżowca zajmuje mniej czasu, niż wjechanie na nie za pomocą windy.
  • Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
  • Spacery w powietrzu są możliwe, jeżeli nie kończą się zerknięciem w dół.
  • Gdy uciekając niszczysz po sobie okna lub drzwi, zostaje w nich odbita sylwetka twojego ciała.
  • Kowadło zawsze opada najwolniej.
  • Spotkanie z jakimkolwiek drapieżnikiem skończy się dla ciebie bez uszczerbku na zdrowiu.
  • Wielkie, spadające odważniki zawsze ważą 16 ton.
  • Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe.
  • Gdy jest gdzieś kilka takich samych przedmiotów,przedmiot,który chcesz wziąć/zniszczyć/wykorzystać zawsze jest trochę jaśniejszy od innych przedmiotów.
  • Strzelaniny nigdy nie kończą się rozlewem krwi.
  • Choćbyś miał w ręce najostrzejszy miecz,zawsze,gdy uderzysz nim jakąś osobę,ta jedynie się odbije i zajęczy (wyjątkiem są kreskówki dla dorosłych,tam kontakt z czymś ostrym kończy się czerwonym kolorem)
  • Gangsterzy i inne czarne charaktery nigdy nie przeklinają ,a gdy chcą kogoś obrazić,ich obelgi są na poziomie zerówki (znów wyjątkiem są kreskówki +18)
  • Najważniejsi sługusi czarnych charakterów zawsze,gdy mają kogoś zabić,miewają wyrzuty sumienia i przechodzą na stronę dobra(dzieje się to najczęściej za namową ofiary).
  • Główny Zły zawsze tak rozplanuje drogę do swojej bazy ,aby jak najłatwiej było ją przebyć Temu Dobremu.
  • Postać,która zostaje trafiona salwą z jakiejś broni palnej,najczęściej jest tylko przedziurawiona w różnych miejscach.Nigdy nie odczuwa żadnego bólu,nie krwawi,nie narzeka na pecha,wręcz przeciwnie-dowcipkuje z sytuacji(bo i tak za chwilę całe ciało magicznym sposobem będzie jak nowe)

Zobacz też


Puzzle stub.png Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.